Ty również jeszcze możesz mnie mieć i dzieci z c horobami nowotworymi wesprzeć

Data: 2010-01-10 23:38:47
Autor: MagicCam
Ty również jeszcze możesz mnie mieć i dzieci z c horobami nowotworymi wesprzeć
"Twoje magiczne trzecie oko i okno na cały świat" - Aktualnie jest to
jedyne tego typu rozwiązanie w świecie i jedyny taki egzemplarz na
aukcjach Allegro!!!:
http://aukcje.wosp.org.pl/show_item.php?item=275115

Serdecznie zapraszam i życzę zwycięstwa w aukcji, oraz z góry
gratuluję wygranej i dyplomu od WOŚPdla Twojej Firmy!!!

Ty również jeszcze możesz mnie mieć i dzieci z c horobami nowotworymi wesprzeć