Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.lotnictwo   »   Ty tez mozesz pilotowac SU-27 ;-)

Ty tez mozesz pilotowac SU-27 ;-)

Data: 2009-11-15 23:17:58
Autor: Batman
Ty tez mozesz pilotowac SU-27 ;-)
zdjecia jak wykonac model i lot probny

http://fishki.net/comment.php?id=60565

--

____________________
Pozdrawiam
Batman
batman@(a po co)op.pl

Data: 2009-11-16 01:28:31
Autor: FD
Ty tez mozesz pilotowac SU-27 ;-)
Batman pisze:
zdjecia jak wykonac model i lot probny


stare jak swiat

tu calosc i oryginał:  http://www.su27.de/inhaltindex.htm

Data: 2009-11-16 01:30:02
Autor: DeSola
Ty tez mozesz pilotowac SU-27 ;-)
nie mogę pozbierać szczęki z podłogi =)
a jak wylądował ładnie...

pozdrawiam

Maciek

Użytkownik "Batman" <batman@op.pl> napisał w wiadomości news:hdpuri$plo$1atlantis.news.neostrada.pl...
zdjecia jak wykonac model i lot probny

http://fishki.net/comment.php?id=60565

-- ____________________
Pozdrawiam
Batman
batman@(a po co)op.pl


Data: 2009-11-16 08:13:21
Autor: kugel
Ty tez mozesz pilotowac SU-27 ;-)


nie mogĂŞ pozbieraĂŚ szczĂŞki z podÂłogi =)
a jak wylÂądowaÂł Âładnie...
Lądowanie to akurat wyszło mu kiepsko , ale za całość wielki szacun.

kugel

PS Inna sprawa to ta , Ĺźe koszt zbudowania tego modelu zapewne przekroczył  koszt zakupu małego ulma , więc czy jest sens budować tak duĹźe modele?

Data: 2009-11-17 04:06:04
Autor: Wuj
Ty tez mozesz pilotowac SU-27 ;-)

kugel

PS Inna sprawa to ta , że koszt zbudowania tego modelu zapewne przekroczył  
koszt zakupu małego ulma , więc czy jest sens budować tak duże modele?

Tutaj jest zajawka widea z spotkania duzych modeli:

http://www.youtube.com/watch?v=WqUf7iqEKsY&feature=related

 Na przyklad model Tiger Moth ma rozpietosc 510 cm, silnik 414 cm
pojemnosci z reduktorem. Jesli to wideo Ci nie pomoze odpowiedziec na
pytanie to jest mi przykro. Mozna bedzie zwalic to jedynie na
przyglupawa muzyke.

Pozdrawiam,
Wuj

Data: 2009-11-17 19:20:03
Autor: kugel
Ty tez mozesz pilotowac SU-27 ;-)
Dnia 17-11-2009 o 13:06:04 Wuj <flyzajac@o2.pl> napisał(a):


kugel

PS Inna sprawa to ta , że koszt zbudowania tego modelu zapewne  przekroczył koszt zakupu małego ulma , więc czy jest sens budować tak  duże modele?

Tutaj jest zajawka widea z spotkania duzych modeli:

http://www.youtube.com/watch?v=WqUf7iqEKsY&feature=related

 Na przyklad model Tiger Moth ma rozpietosc 510 cm, silnik 414 cm
pojemnosci z reduktorem. Jesli to wideo Ci nie pomoze odpowiedziec na
pytanie to jest mi przykro. Mozna bedzie zwalic to jedynie na
przyglupawa muzyke.


Niestety , "twój" film pogłębił jeszcze moje zdumienie. Kilka lat temu  chciałem zbudować akrobacyjny model o rozpiętości ~~ 250cm . Gdy doszedłem  (w liczeniu kosztów) do 10000zł (nie wliczając aparatury) to dałem sobie  siana i zbudowałem prawdziwą motolotnię którą mogłem NAPRAWDĘ polecieć.

kugel

Data: 2009-11-17 12:04:48
Autor: Wuj
Ty tez mozesz pilotowac SU-27 ;-)

Niestety , "twój" film pogłębił jeszcze moje zdumienie. Kilka lat temu  
chciałem zbudować akrobacyjny model o rozpiętości ~~ 250cm . Gdy doszedłem  
(w liczeniu kosztów) do 10000zł (nie wliczając aparatury) to dałem sobie  
siana i zbudowałem prawdziwą motolotnię którą mogłem NAPRAWDĘ polecieć.

kugel

Wyczynowy model akrobacyjny z najwyzszej polki kosztuje ok. 30 000zl.
Uzywany UL mozna kupic nawet za polowe tej sumy. Dla kazdego cos
milego. To tylko kwestia wyboru. Jedna decyzja co Ci sprawia wieksza
satysfakcje, czy dzwiek gwiazdowego silnika w modelu RC np.GEE-BEE i
stanie na ziemi czy tez latanie z pyrkajacym trabantem z tylu czy
przodu.Proste.

Wuj

Data: 2009-11-17 19:55:02
Autor: FD
Ty tez mozesz pilotowac SU-27 ;-)
kugel pisze:
Dnia 17-11-2009 o 13:06:04 Wuj <flyzajac@o2.pl> napisał(a):

kugel

PS Inna sprawa to ta , że koszt zbudowania tego modelu zapewne  przekroczył koszt zakupu małego ulma , więc czy jest sens budować tak  duże modele?
Tutaj jest zajawka widea z spotkania duzych modeli:

http://www.youtube.com/watch?v=WqUf7iqEKsY&feature=related

 Na przyklad model Tiger Moth ma rozpietosc 510 cm, silnik 414 cm
pojemnosci z reduktorem. Jesli to wideo Ci nie pomoze odpowiedziec na
pytanie to jest mi przykro. Mozna bedzie zwalic to jedynie na
przyglupawa muzyke.


Niestety , "twój" film pogłębił jeszcze moje zdumienie. Kilka lat temu  chciałem zbudować akrobacyjny model o rozpiętości ~~ 250cm . Gdy doszedłem  (w liczeniu kosztów) do 10000zł (nie wliczając aparatury) to dałem sobie  siana i zbudowałem prawdziwą motolotnię którą mogłem NAPRAWDĘ polecieć.

bo u goscia od Suki to sie nazywa - PASJA
a u Ciebie - słomiany zapał ;)

Data: 2009-11-17 19:16:00
Autor: Jarosław Sokołowski
Ty tez mozesz pilotowac SU-27 ;-)
FD napisało:

Niestety , "twój" film pogłębił jeszcze moje zdumienie. Kilka lat temu  chciałem zbudować akrobacyjny model o rozpiętości ~~ 250cm . Gdy doszedłem  (w liczeniu kosztów) do 10000zł (nie wliczając aparatury) to dałem sobie  siana i zbudowałem prawdziwą motolotnię którą mogłem NAPRAWDĘ polecieć.

bo u goscia od Suki to sie nazywa - PASJA
a u Ciebie - słomiany zapał ;)

Sienny, nie słomiany. Wyraźnie napisał.

--
Jarek

Data: 2009-11-17 21:02:19
Autor: kugel
Ty tez mozesz pilotowac SU-27 ;-)
Dnia 17-11-2009 o 20:16:00 Jarosław Sokołowski <jaros@lasek.waw.pl>  napisał(a):

FD napisało:

Niestety , "twój" film pogłębił jeszcze moje zdumienie. Kilka lat temu
chciałem zbudować akrobacyjny model o rozpiętości ~~ 250cm . Gdy  doszedłem
(w liczeniu kosztów) do 10000zł (nie wliczając aparatury) to dałem  sobie
siana i zbudowałem prawdziwą motolotnię którą mogłem NAPRAWDĘ polecieć.

bo u goscia od Suki to sie nazywa - PASJA
a u Ciebie - słomiany zapał ;)

Sienny, nie słomiany. Wyraźnie napisał.


Moje "sienne" zapały (w kwestiach modelarskich) zaowocowały kiedyś tytułem  mistzra polski. Ale , że to było w ubiegłym stuleciu , to nie warto o tym  wspominać.


kugel

PS Dalsza dyskusja nie ma sensu więc:  -Ciach-

Data: 2009-11-18 00:16:35
Autor: Rabbit McCroolick
Ty tez mozesz pilotowac SU-27 ;-)

Użytkownik "kugel" <skrzynka@szpickop.pl> napisał w wiadomości news:op.u3j1x504feq3pbjanusz...
Dnia 17-11-2009 o 20:16:00 Jarosław Sokołowski <jaros@lasek.waw.pl>

Moje "sienne" zapały (w kwestiach modelarskich) zaowocowały kiedyś tytułem mistzra polski. Ale , że to było w ubiegłym stuleciu , to nie warto o tym wspominać.

W klasie F1A 1/2? Ja też kiedyś zbudowałem Jaskókę i zajęłem miejsce na podium ;-)

Data: 2009-11-18 01:40:59
Autor: Wuj
Ty tez mozesz pilotowac SU-27 ;-)
On 18 Lis, 00:16, "Rabbit McCroolick" <bilga...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "kugel" <skrzy...@szpickop.pl> napisał w wiadomościnews:op.u3j1x504feq3pbjanusz...

> Dnia 17-11-2009 o 20:16:00 Jarosław Sokołowski <ja...@lasek.waw.pl>
> Moje "sienne" zapały (w kwestiach modelarskich) zaowocowały kiedyś tytułem
> mistzra polski. Ale , że to było w ubiegłym stuleciu , to nie warto o tym
> wspominać.

W klasie F1A 1/2? Ja też kiedyś zbudowałem Jaskókę i zajęłem miejsce na
podium ;-)

To ja jestem cienki bolek bo stalem na pudle w pulfinale MP i w
podworkowych zawodach.

Wuj

Data: 2009-11-18 10:47:49
Autor: --=JJay=--
Ty tez mozesz pilotowac SU-27 ;-)
kugel pisze:
PS Inna sprawa to ta , że koszt zbudowania tego modelu zapewne przekroczył koszt zakupu małego ulma , więc czy jest sens budować tak duże modele?

Wszystko zależy od punktu widzenia, dla Ciebie nie ma to sensu, ja też raczej wydałbym tą kasę na latanie, ale pamiętaj, że nie każdy ma zdrowie żeby samemu latać i pozostaje mu tylko modelarstwo, z resztą przyczyny nie muszą być zdrowotne. Jak kogoś stać na taką zabawę to czemu nie!! Przyznasz chyba, że fajnie na taki model popatrzeć? A takie np Su-27 w skali jest zdecydowanie tańsze od oryginału a wrażenie też robi nie małe :)

pozdr
--
-- =JJay=--
www.aeroklub.deblin.pl, moje zdjęcia na airliners.net - http://tiny.pl/rcwl i na airfoto.pl - http://tiny.pl/n3mk
Nie dyskutuj z debilem bo najpierw ściągnie cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem

Data: 2009-11-18 18:41:12
Autor: kugel
Ty tez mozesz pilotowac SU-27 ;-)
Oczywiście macie rację!  Uszczęśliwianie kogoś na siłę nie ma sensu. Ja  zrezygnowałem z modelarstwa kilka lat temu (na rzecz motolotni) i jestem  zadowolony. Moje oświadczenie o braku sensu jw. wynikało z faktu , że  mając do dyspozycji akrobacyjny model o rozpiętości 1,4 m i 2,4 m większą  frajdę miałem z latania mniejszym modelem. Potem moje przemyślenia co do  wielkości modeli się potwierdziły , bo mniejszy model sprzedałem szybko i  bezproblemowo , a duży "zawala" mi garaż do dziś.

kugel

Data: 2009-11-18 20:03:40
Autor: Miokosuki
Ty tez mozesz pilotowac SU-27 ;-)
bezproblemowo , a duży "zawala" mi garaż do dziś.

a zaile chcesz go puścic?

jk

Data: 2009-11-18 20:23:24
Autor: kugel
Ty tez mozesz pilotowac SU-27 ;-)
Dnia 18-11-2009 o 20:03:40 Miokosuki <Mikolaj.Berno@onetspam.pl>  napisał(a):

bezproblemowo , a duÂży "zawala" mi garaÂż do dziÂś.

a zaile chcesz go puÂścic?

3000zł , w zasadzie gotowy do lotu (czyli z silnikiem ~~ 50cmm z rurą r ,  odbiornikiem , serwami itp). Piszę w zasadzie , bo ze względu na okres nie  ładowania , ja wymienił bym pakiet na nowy. Najprawdopodobniej jest to  model Extry. Mogę przesłać zdjęcia.

kugel

Ty tez mozesz pilotowac SU-27 ;-)

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona