Ty z³odzieju !!!

Data: 2009-03-23 17:12:44
Autor: matador
Ty z³odzieju !!!
#
Skandaliczne zachowanie prezesów jednej z najwiêkszych na ¶wiecie firm ubezpieczeniowych wywo³a³o oburzenie na ca³ym ¶wiecie. AIG w wyniku ogólno¶wiatowego kryzysu znalaz³o siê w wielkich tarapatach. Aby nie dopu¶ciæ do upad³o¶ci firmy, kongres przyzna³ jej olbrzymi± dotacjê. Z³a sytuacja finansowa w firmie nie przeszkadza³a jednak jej prezesom przyznaæ sobie bajoñskich sum jako premii. Zbulwersowani tym zachowaniem cz³onkowie Partii Rodzin Connecticut postanowili wynaj±æ autobus i objechaæ kolejno domy prezesów firmy, by wrêczyæ im list, w którym wyja¶niaj± jak ich sytuacja zmieni³a siê w wyniku kryzysu.
#

http://wiadomosci.wp.pl/gid,10969516,title,Wsciekli-Amerykanie-pod-domem-prezesa-- -zdjecia,gpage,5,img,10969529,galeria.html

Bardzo mi siê podoba ta "inicjatywa". Zaiste godna na¶ladowania. Parê takich  domków te¿ by sie u nas przyda³o "napiêtnowaæ". Bo i szum medialny by by³ - no wszystko jak nale¿y :-P

matador.

Data: 2009-03-23 18:22:00
Autor: Piotr
Ty z³odzieju !!!
Dnia Mon, 23 Mar 2009 17:12:44 +0100, matador napisa³(a):

Bardzo mi siê podoba ta "inicjatywa". Zaiste godna na¶ladowania. Parê takich  domków te¿ by sie u nas przyda³o "napiêtnowaæ". Bo i szum medialny by by³ - no wszystko jak nale¿y :-P

¦mieszy mnie to ca³e celebrowanie... ¯³odzieja trzeba nazwaæ
z³odziejem, bo to co zrobili to z³odziejstwo. Ale dzi¶ okazuje siê ¿e
je¿eli srutn±æ kasê, w z³o¿ony sposób, to nie ma sposobu, ¿eby
z³odzieja zamkn±æ. Przecie¿ to nie pierwsi bankruci, którzy sobie
przyznali forsê z dotacji pañstwowej...
Czy jak Misiak, bez bankructwa, he, he.
pzdr
Piotr