Tyc czy Valeo co wybrać

Data: 2010-01-07 11:00:55
Autor: bratPit[pr]
Tyc czy Valeo co wybrać
Uszkodziłem tylną lampę w Passacie. Sprzedawca zaproponował mi lampę firmy TYC
za 160zł lub Valeo za 314zł. Tańsza firma kusi ceną jednak obawiam się że to
badziewie. Co radzicie którą wybrać ?

jeżeli to tylna to może być zamiennik lub chyba? lepiej używkę,
brat

Data: 2010-01-07 11:16:18
Autor: michawar
Tyc czy Valeo co wybrać
jeżeli to tylna to może być zamiennik lub chyba? lepiej używkę,
Za używaną spiewają na szrotach od 150 do 200zł. Obawiam się że mogę mieć później problemy np.z parowaniem i klopot będzie z wymianą natomiast nowa to nowa. Dlatego nastawiłem się na nową.

Data: 2010-01-07 11:52:18
Autor: bratPit[pr]
Tyc czy Valeo co wybrać
jeżeli to tylna to może być zamiennik lub chyba? lepiej używkę,

Za używaną spiewają na szrotach od 150 do 200zł.

faktycznie przegięcie,

Obawiam się że mogę mieć
później problemy np.z parowaniem i klopot będzie z wymianą natomiast nowa to
nowa. Dlatego nastawiłem się na nową.

to bierz nowy zamiennik i będzie OK,
brat

Tyc czy Valeo co wybrać