Tydzien do referendum a POlska spi...

Data: 2015-08-30 15:12:48
Autor: mrbluesky.pl
Tydzien do referendum a POlska spi...
Aaa kotki dwa szarobure szarobure oby dwa Oj nasi wschodni i zachodni najwieksi sasiedzi raczki zacieraja...

Data: 2015-08-31 05:06:05
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu poniedziałek, 31 sierpnia 2015 00:12:49 UTC+2 użytkownik mrblue....@gmail.com napisał:
Aaa kotki dwa szarobure szarobure oby dwa Oj nasi wschodni i zachodni najwieksi sasiedzi raczki zacieraja...

Czy jeszcze komus z was wogole zalezy na tym K...raju?

Data: 2015-08-31 14:34:22
Autor: z
W dniu 2015-08-31 o 14:06, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
Czy jeszcze komus z was wogole zalezy na tym K...raju?

Gdyby pytania były jasno zadane to może bym poszedł.
Ale nie wiem do jasnej cho... jak mam odpowiedzieć na pytanie o finansowanie partii, o jowach mam mieszane uczucia a o rozpatrywania na korzyść nie przedstawiono mi kosztów budżetowych takiego rozwiązania. ;-)

Jak mam odpowiedzieć na te pytania? No jak?

Data: 2015-08-31 08:30:59
Autor: mrbluesky.pl
Tydzien do referendum a POlska spi...
Czyli 100 melonow do rozdania dla swojakow na test przed jesiennymi wyborami latwo im przyjdzie...

Data: 2015-08-31 16:25:45
Autor: Budzik
Tydzien do referendum a POlska spi...
Użytkownik  mcmlxxi.xi.xi@gmail.com ...

Aaa kotki dwa szarobure szarobure oby dwa Oj nasi wschodni i zachodni najwieksi sasiedzi raczki zacieraja...

Czy jeszcze komus z was wogole zalezy na tym K...raju?

Ale ze co? Idac na referendum jestes propanstwowcem czy moze jednak dajesz sie bawic politykom własnym kosztem?

Ja nie ide...

Data: 2015-08-31 13:04:22
Autor: mrbluesky.pl
Tydzien do referendum a POlska spi...
Nie idac tylko ulatwiasz im te zabawe naszym kosztem a spacer dobra rzecz i dla zdrowia i dla napsucia im krwi. Gdyby tak JOWy przeszly... ;)

Data: 2015-09-01 02:00:41
Autor: Budzik
Tydzien do referendum a POlska spi...
Użytkownik  mrbluesky.pl@gmail.com ...

Nie idac tylko ulatwiasz im te zabawe naszym kosztem a spacer dobra
rzecz i dla zdrowia i dla napsucia im krwi. Gdyby tak JOWy przeszly...
;)
Nie badz naiwny.

Przykładowo co według Ciebie oznacza pytanie: czy jestes za utrzymaniem obecnego systemu finansowania partii politycznych?

Rozumiałbym gdyby pytanie brzmiało czy jestes za zaprzestaniem finansowania partii z budzetu, bo rozumiem, ze taka jest sugestia, ale czy to oznacza to pytanie...?

I tak dalej, itp - dziekuje - mówie nie! :)

Data: 2015-09-01 02:54:38
Autor: szklanynocnik
użytkownik Budzik napisał:

Przykładowo co według Ciebie oznacza pytanie: czy jestes za utrzymaniem obecnego systemu finansowania partii politycznych?

Gdyby zapytał lama wtedy bym zrozumiał, ale TY?
Siedzący na grupie od kilku lat, biegły we wszystkich tematach.

Robisz se jajca i tyle.

Data: 2015-09-01 12:09:47
Autor: z
Tydzien do referendum a POlska spi...
W dniu 2015-09-01 o 11:54, szklanynocnik@gmail.com pisze:
Robisz se jajca i tyle.

Tu nie chodzi o jajca :-) Tylko o szacunek do obywatela.
Znając te szuje przy korycie posługujące się bandą sprzedajnych prawników to wytłumaczą dowolnie odpowiedź na to pytanie.

Albo traktujemy się poważnie i zadajemy pytania na poziomie podstawówki albo robimy właśnie jaja i pytamy jak Bronek zapytał.

Data: 2015-09-02 05:34:54
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu wtorek, 1 września 2015 12:09:52 UTC+2 użytkownik z napisał:
> [...]

Albo traktujemy się poważnie i zadajemy pytania na poziomie podstawówki albo robimy właśnie jaja i pytamy jak Bronek zapytał.

Dlatego ze gajowy zapytal nieladnie wiec sie wypinasz kiedy moglbys odPOwiadajac wlasciwie POgrzebac POtencjalnych gajowych na baardo dlugo? Wg mnie twoje i tobiePOdobnych uzasadnienia sa tylko naklanianiem do odmowy wziecia przez narod odPOwiedzialnosci za siebie, co jest w interesie wszystkich POza naszym Narodem. Zastanow sie dla czyjego interesu pracujesz...bo w swojej krotkowzrocznosci bynajmniej nie dla swojego. ;P

Data: 2015-09-02 15:20:08
Autor: z
W dniu 2015-09-02 o 14:34, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:

[...]

;-)
Krótkowzroczne a nawet głupie to jest myślenie że lepiej na tym wyjdziemy jak się partie będą same żywić.
Ale cóż. Leszcze gimabazowe nie zdają sobie z wielu poważniejszych spraw a jednak demokratycznie wybierają przedstawicieli i mamy jak mamy...

Data: 2015-09-02 07:42:41
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu środa, 2 września 2015 15:20:44 UTC+2 użytkownik z napisał:
> [...]

;-)
Krótkowzroczne a nawet głupie to jest myślenie że lepiej na tym wyjdziemy jak się partie będą same żywić.

Wszyscy SAMI powinni dawac rade sie wyzywic zamiast byc pasozytami, trzeba tylko stworzyc do tego sprzyjajace warunki, czego nikt za Narod nie zrobi.
Wiec i partie sie powinny same zywic i rzad i obywatele poprzez samoorganizacje.
To wlasnie brak samo-dzielnosci w zaspokajaniu podstawowych potrzeb stanowi o braku mozliwosci samo-stanowienia o sobie przez spoleczenstwo, a oddawanie wladzy -nad dzieleniem dobr w czyjes zawsze cudze rece to podcinanie sobie egzystencji przez narod -oglupiany zapewnieniami kazdego "ukladu" ze "my za was najlepiej wymyslimy czego to ami wlasciwie chcecie..." Absurd ;P

Ale cóż. Leszcze gimabazowe nie zdają sobie z wielu poważniejszych spraw a jednak demokratycznie wybierają przedstawicieli i mamy jak mamy...

Sam jestes leszcz jesli chcesz utrzymywac w mocy system zaleznosci decyzyjnej  wiekszosci od mniejszosci -chocby i ideologicznie najbardziej "prospolecznej" :)
Jesli nawet na PiS zaglosuje 40% spoleczenstwa reszta zawsze bedzie i tak w wiekszosci, tyle ze niereprezentatywnie odzwierciedlonej w strukturach wladzy, Z PO wszak jest obecnie z ta reprezentatywnoscia jeszcze gorzej...
Wiec cos trzeba zmienic. Byc moze JOWy to obecnie dobra idea do przyadaptowania na polskie realia, w kazdym razie jeden przedstawiciel w sejmie z kazdego okregu, wybrany przez lokalna spolecznosc i samorzad (i przed nimi odpowiedzialny) to zawsze bedzie baaardzo dobry pomysl. Sejm -jako organ ustawodawczy- MUSI byc BEZPOSREDNO powiazany z lokalnymi spolecznosciami samorzadowymi -bez posrednictwa ZAWSZE zideologizowanych partii politycznych. Partie niech beda strona wypracowywującą i przedstawiająca pomysly na rozwiazywanie konkretnych problemow spoleczno-politycznych w kazdej skali i na kazdym poziomie organizacji panstwa -i niech te pomysly samo spoleczenstwo ocenia (demokracja bezposrednia -juz dzis mozliwa technologicznie w wydaniu internetowym) oraz rekomenduje do realizacji w strukturach panstwa przez swoich przedstawicieli -wylonionych wlasnie przez strukture wyborczą JOWow..

Data: 2015-09-02 15:50:32
Autor: Budzik
[...]

Ale przeciez partie sobie poradza i wyzywią się bez problemu...

Data: 2015-09-02 08:23:33
Autor: szklanynocnik
użytkownik z napisał:

Krótkowzroczne a nawet głupie to jest myślenie że lepiej na tym wyjdziemy jak się partie będą same żywić.

Bedzie model amerykański, na kampanie pienążki
się znajdą, ale poseł bedzie musiał się odwdzięczyć:)

Data: 2015-09-02 20:00:51
Autor: z
W dniu 2015-09-02 o 17:23, szklanynocnik@gmail.com pisze:
Bedzie model amerykański, na kampanie pienążki
się znajdą, ale poseł bedzie musiał się odwdzięczyć:)

I tego się właśnie boję.
Podobno w USA korporacje finansują obie partie żeby tak czy siak móc nalegać na stosowne ustawy.
Nie powiedziałbym czy to jest zdrowsze.
Tak czy siak znowu wybór miedzy dżumą a cholerą :-(

PS. Może Pszemol się wypowie :-)

Data: 2015-09-01 16:00:38
Autor: Budzik
Tydzien do referendum a POlska spi...
Użytkownik  szklanynocnik@gmail.com ...

[...]

Ale to nie chodzi o to ze nie rozumiem pytania, tylko o to ze to pytanie moze miec róznorakie znaczenie (podtekst) a zatem rózne mogą tez być konsekwencje odpowiedzi na tak i na nie.

Odpowaidasz - tak chce zmiany, politycy na to - tak - zarabiamy za mało, wiec źle rzadzimy, nawet POLACY to widza i chca zmiany - podwajamy dotacje.
Jest zmiana? Jest!

Robisz se jajca i tyle.

Troche ale PBK zaczał ;-)

Tydzien do referendum a POlska spi...