Tydzień po wyborach we Francji koronawirusa wykryto u (dwĂłch?) członkĂłw komisji wyborczych

Data: 2020-03-23 02:36:16
Autor: A. Filip
Tydzień po wyborach we Francji koronawirusa wykryto u (dwĂłch?) członkĂłw komisji wyborczych
japanizer@japanizer.org pisze:
https://wyborcza.pl/7,75399,25811648,tydzien-po-wyborach-we-francji-koronawirus-u-czlonkow-komisji.html

  Lekarze przestrzegali francuskie władze, że organizowanie wyborów podczas rozszerzającej   się epidemii to zły pomysł. Mieli rację. Wśród członków komisji wyborczych wykryto właśnie   pierwszych zakażonych.

U nas na szczęście, jak to powiedział Jarosław Kaczyński w odezwie do
narodu - "wszystko pod kontrolą".

Napisanie u ilu członków wykryto zabiłoby zamierzony przekaz?

Jeśli koronawirus będzie "trwał latami" to już możemy się pożegnać się
demokracją z błogosławieństwem euro-po-Tuska ludowo-demokratycznego?
Całkiem możliwe że wybory będzie trzeba przełożyć.  Tyle że domaganie
się tego aż z takim ochoczym przebieraniem nóżkami jak to robi totalna
jełopozycja może być pożarem Reichstagu na usilną prośbę samej
jełopozycji [ Od tego pożaru zaczął się demontaż demokracji przez
kanclerza Niemiec Adolfa H. ].  Jak dla mnie *POLITYCZNY IDIOTA* Tusk
nachalnie sugeruje PiS/Kaczyńskiemu możliwość odłożenia wyborów *na lata*.
Jeśli zarzuty wobec kaczystów o pełną pogardę dla standardów prawa i
demokracji są prawdziwe to nie idiota i taki scenariusz rozwoju wypadków
*musiałby* brać pod uwagę.

Nie po to wygrywa się bitwy by przegrać wojnę.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!

Data: 2020-03-22 19:13:15
Autor: japanizer
Tydzień po wyborach we Francji koronawirusa wykryto u (dwóch?) członków komisji wyborczych
On Monday, March 23, 2020 at 10:37:03 AM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]
> narodu - "wszystko pod kontrolą".

Napisanie u ilu członków wykryto zabiłoby zamierzony przekaz?

Jak cię faktycznie ciekawi, to wystarczy przeczytać artykuł. A jak cię nie ciekawi, to po co wylewasz tu swoje brednie?

Data: 2020-03-23 06:59:57
Autor: Budzik
Tydzień po wyborach we Francji koronawirusa wykryto u (dwóch?) członków komisji wyborczych
Użytkownik  japanizer@japanizer.org ...

Napisanie u ilu członków wykryto zabiłoby zamierzony przekaz?

Jak cię faktycznie ciekawi, to wystarczy przeczytać artykuł. A jak
cię nie ciekawi, to po co wylewasz tu swoje brednie?

Filipek nie raz juz mowił ze nie interesuje go obiektywna prawda i ze czym mniej sie na czyms zna tym chetniej sie wypowiada.

--
Pozdrawia... Budzik
"Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

Tydzień po wyborach we Francji koronawirusa wykryto u (dwĂłch?) członkĂłw komisji wyborczych