Tydzień - początek lipca - Alpy lub coś innego

Data: 2009-05-11 10:44:05
Autor: kujacik
Tydzień - początek lipca - Alpy lub coś innego
Mam czas na małą wyprawę rowerową od 4 do 12 lipca. Myślałem o Alpach (dojazd i
powrót z Wochenende ticket). Choć jestem otwarty na inne propozycje. Chciałbym
jechać w 2-3 osoby.
Dziennie ok 100 kilometrów (ale bez pędzenia!), jak najwięcej po ciekawych
asfaltach górskich (przełęcze :) Spanie w całości na dziko lub gościnnie.
Jedzenie też własne (choć może zakupy na miejscu :) Wszystko jest do ustalenia.
Mam doświadczenie. Kontakt: kujacik@poczta.onet.pl

--

Tydzień - początek lipca - Alpy lub coś innego