[foto] Tydzień szlajania się po Sudetach i Karkonoszach

Data: 2011-08-30 19:57:47
Autor: solar
[foto] Tydzień szlajania się po Sudetach i Karkonoszach
Efekt tygodniowego szlajania się po Sudetach i Karkonoszach.

http://www.solar.blurp.org/transsudetia_2011/index.html

"Tym samym mózgiem myśleć i wierzyć?"
                                     Stanisław Jerzy Lec

Data: 2011-08-30 19:33:10
Autor: Flower of Scotland
[foto] Tydzień szlajania się po Sudetach i Karkonoszach
solar <solar91@opBEZTEGO.pl> napisał(a):
Efekt tygodniowego szlajania si=EA po Sudetach i Karkonoszach.

Syta relacja w sam raz na wieczór. I tylko Petrovej Boudy żal.

Data: 2011-08-31 10:10:30
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Dnia Tue, 30 Aug 2011 19:57:47 +0200, solar napisał(a):

Efekt tygodniowego szlajania się po Sudetach i Karkonoszach.

http://www.solar.blurp.org/transsudetia_2011/index.html

Tak dla porządku - Po Sudetach i Karkonoszach, to tak jakbyś karmił ptaki i
zwierzęta, albo jadł kanapkę z chlebem.

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Data: 2011-08-31 10:31:52
Autor: Inead

"solar" <solar91@opBEZTEGO.pl> wrote in message news:j3j88l$g1a$1news.onet.pl...
Efekt tygodniowego szlajania się po Sudetach i Karkonoszach.

http://www.solar.blurp.org/transsudetia_2011/index.html

Rowery całe w lisach i za drogo było w sklepiku na czeskiej wsi??? Czegoś nie rozumiem chyba...

Data: 2011-08-31 11:01:39
Autor: Kosu
On 2011-08-31 10:31, Inead wrote:
Rowery całe w lisach i za drogo było w sklepiku na czeskiej wsi???
Czegoś nie rozumiem chyba...

Wystarczy przez jakiś czas nie przepłacać na jedzeniu we własnej okolicy
i już się na Foxa uzbiera :). To się nazywa oszczędzanie :P.

pozdrawiam,
PK

Data: 2011-09-01 10:12:41
Autor: Inead

"Kosu" <665@epf.pl> wrote in message news:4e5df870$0$2448$65785112news.neostrada.pl...
On 2011-08-31 10:31, Inead wrote:
[...]

No tak: grosz do grosza i będzie kokosza... aaa lis a nie kokosza

Gorzej jakby sie skończyło sraczką po tej wodzie z kranu i wydatku na leki w wysokości 4,5 PLN x 5 + zepsuty wyjazd ;-))) no ale takie rzeczy to chyba tylko mnie się przytrafiają :-)

Data: 2011-09-01 12:34:08
Autor: Fabian
On 01.09.2011 10:12, Inead wrote:
Gorzej jakby sie skończyło sraczką po tej wodzie z kranu i wydatku na

A miałeś kiedyś tak po wodzie?

Fabian.

Data: 2011-09-01 12:37:26
Autor: Inead

"Fabian" <fabian1234567890@gazeta.pl> wrote in message news:j3nn0p$d6l$2inews.gazeta.pl...
On 01.09.2011 10:12, Inead wrote:
Gorzej jakby sie skończyło sraczką po tej wodzie z kranu i wydatku na

A miałeś kiedyś tak po wodzie?

Ta, może nie w Czechach ale w Chorwacji i od tamtego czasu raczej unikam picia kranówy bez gotowania.

Data: 2011-09-01 20:57:04
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "Inead" <a.frost@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j3nn99$f3e$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ja uważam, że górska świeża woda jest pyszna po prostu i nutrend na niej nabiera nowego bukietu :)

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-08-31 18:16:36
Autor: solar
W dniu 2011-08-31 10:31, Inead pisze:

Rowery całe w lisach i za drogo było w sklepiku na czeskiej wsi???
Czegoś nie rozumiem chyba...

To proste. Zapłacenie za Foxa nie jest dla mnie przegięciem, ale zapłacenie 4,5 zł za 0,25l wody już tak. :)
"Niczego nie należy unikać tak, jak stosunków płciowych."
                                       św. Augustyn z Hippony

Data: 2011-09-01 14:09:55
Autor: jpogoda
On 30 Sie, 19:57, solar <sola...@opBEZTEGO.pl> wrote:
Efekt tygodniowego szlajania się po Sudetach i Karkonoszach.

O! Czyżby w końcu zniesiono w Karkonoskim Parku Narodowym zakaz
poruszania się rowerami poza kilkoma dozwolonymi szlakami?

http://www.kpnmab.pl/pl/turystyka-rowerowa,148

Pozdro :-)

--
Jarek Pogoda

Data: 2011-09-05 09:40:36
Autor: Remigiusz Zukowski
[foto] Tydzień szlajania się po Sudetach i Karkonoszach
http://www.solar.blurp.org/transsudetia_2011/imagepages/image17.html
> Zdecydowana większość (szlaku, nie turystów) do przejechania.

Oj chłopaki, musicie coś potrenować bo w sobotę całą tą kamienistą trasę aż do spalonego schroniska ze słoniem podjechałem, aczkolwiek z trzema krótkimi przerwami na złapanie oddechu. Trasę od źródła Moravy na szczyt Śnieżnika przejechałem gdzieś w 80% i było to dla mnie wielką niespodzianką bo nie sądziłem że aż tyle dam radę. Jednak przełożenie 20/36 + 2.5 calowy flakowaty tylny kapeć dużo daje.

pozdrawiam

Remigiusz

Data: 2011-09-05 18:18:40
Autor: solar
W dniu 2011-09-05 09:40, Remigiusz Zukowski pisze:

Oj chłopaki, musicie coś potrenować bo w sobotę całą tą kamienistą trasę
aż do spalonego schroniska ze słoniem podjechałem, aczkolwiek z trzema
krótkimi przerwami na złapanie oddechu. Trasę od źródła Moravy na szczyt

Ale w którą stronę? Bo z tego, co napisałeś, wynika, że jechałeś od Szrenicy...

"Brak więc geniuszów u kobiet jest widać właściwością ich natury"
                                     ks. Michał Klepacz

Data: 2011-09-05 21:09:26
Autor: Lukasz_wawa
[foto] Tydzień szlajania się po Sudetach i Karkonoszach

Ale w którą stronę? Bo z tego, co napisałeś, wynika, że jechałeś od Szrenicy...

Nie daj się sprowokować ;)

Pozdrawiam
Łukasz

Data: 2011-09-06 07:53:21
Autor: Remigiusz Zukowski
W dniu 2011-09-05 18:18, solar pisze:

Ale w którą stronę? Bo z tego, co napisałeś, wynika, że jechałeś od
Szrenicy...

Przez chwilę myślałem że pomyliłem się bo napisałeś o Szrenicy, mowa o podjeździe pod Śnieżnik od czeskiej strony, zaczynając mniej więcej z tego punktu:
http://www.solar.blurp.org/transsudetia_2011/imagepages/image16.html
następnie kamienistą trasą pod górę aż do spalonego schroniska:
http://www.solar.blurp.org/transsudetia_2011/imagepages/image18.html
potem jest chwila płaskiego, źródło Moravy i ostry podjazd pod Śnieznik.

pozdrawiam

Remigiusz

Data: 2011-09-06 20:38:29
Autor: solar
W dniu 2011-09-06 07:53, Remigiusz Zukowski pisze:

[...]

No tak, zmyliło mnie to spalone schronisko - myślałem o Petrovej, która poszła z dymem jakiś miesiąc temu.
Do tego ostrego podjazdu na końcu wbijaliśmy się właściwie cały czas w siodełkach. Końcówkę odpuściliśmy, bo to był dopiero początek trasy tego dnia. No i kolana trzeba oszczędzać. :)

"Religia stanowi obrazę dla ludzkiej godności.
Tylko religia może sprawić, że dobrzy ludzie robią złe rzeczy."
                                      Steven Weinberg

Data: 2011-09-05 21:04:43
Autor: Wojciech Waga aka wojek
On 08/30/2011 07:57 PM, solar wrote:
Efekt tygodniowego szlajania się po Sudetach i Karkonoszach.

http://www.solar.blurp.org/transsudetia_2011/index.html

Mnie najbliższe jest to zdjęcie:

http://www.solar.blurp.org/transsudetia_2011/imagepages/image120.html

zwłaszcza dlatego, że podjeżdżałem tam wczoraj ;).

https://lh5.googleusercontent.com/-A4P2MtbvO_o/TmSopiXG9zI/AAAAAAAAELs/rdMP6hSfS9g/s1024/P1180670.JPG

Zawsze jak mijam kogoś na rowerze w takim miejscu to się zastanawiam, czy to ktoś "znajomy" z grupy.

Wczoraj spotkaliśmy jakiegoś rowerzystę, który nieprzebierając w słowach pożalił się, że dostał mandat za jeżdżenie po czeskiej stronie tam gdzie był zakaz. Skasowali go na 200kc bo tylko tyle miał. My nie spotkaliśmy zielonych ludków.

Za to skroili nas w tym brzydactwie:

https://lh6.googleusercontent.com/-BZXuyerEd_4/TmSofURMMtI/AAAAAAAAELc/u6Twu16cRTQ/s1024/P1180660.JPG

12zł za 1.5L wodę z Lidla.

PS: Masz może jakiś ślad GPS z Kotliny, bo bardzo fajnie te ścieżki wyglądają.

np.
http://www.solar.blurp.org/transsudetia_2011/imagepages/image72.html
http://www.solar.blurp.org/transsudetia_2011/imagepages/image14.html

Jakbyś na tej stronce miał jeszcze mapki obok zdjęć to już w ogóle byłby wypas.

pozdr.
w.

Data: 2011-09-05 23:13:01
Autor: solar
W dniu 2011-09-05 21:04, Wojciech Waga aka wojek pisze:

[...]

To i tak niedużo, bo mandat jest 1000kc. I słyszałem, że z Czechami właśnie nie ma gadania.

[...]

Tracki masz przy przedostatnim zdjęciu. A w praktycznie wszystkich pozostałych galeriach masz mapki. :)
Takiej rozległej do tygodniowej wycieczki nie chciało się mi robić, ale możesz wrzucić track np. na http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=1265320

"Kobieta może dobrze udawać, że umie myśleć, ale jako osoba płci żeńskiej takiej zdolności nie posiada."
                                     lefebrysta b. Richard Williamson

[foto] Tydzień szlajania się po Sudetach i Karkonoszach