[foto] Tydzień szlajania się po Sudetach i Karkonoszach

Data: 2011-09-05 09:40:36
Autor: Remigiusz Zukowski
[foto] Tydzień szlajania się po Sudetach i Karkonoszach
http://www.solar.blurp.org/transsudetia_2011/imagepages/image17.html
> Zdecydowana większość (szlaku, nie turystów) do przejechania.

Oj chłopaki, musicie coś potrenować bo w sobotę całą tą kamienistą trasę aż do spalonego schroniska ze słoniem podjechałem, aczkolwiek z trzema krótkimi przerwami na złapanie oddechu. Trasę od źródła Moravy na szczyt Śnieżnika przejechałem gdzieś w 80% i było to dla mnie wielką niespodzianką bo nie sądziłem że aż tyle dam radę. Jednak przełożenie 20/36 + 2.5 calowy flakowaty tylny kapeć dużo daje.

pozdrawiam

Remigiusz

Data: 2011-09-05 18:18:40
Autor: solar
W dniu 2011-09-05 09:40, Remigiusz Zukowski pisze:

Oj chłopaki, musicie coś potrenować bo w sobotę całą tą kamienistą trasę
aż do spalonego schroniska ze słoniem podjechałem, aczkolwiek z trzema
krótkimi przerwami na złapanie oddechu. Trasę od źródła Moravy na szczyt

Ale w którą stronę? Bo z tego, co napisałeś, wynika, że jechałeś od Szrenicy...

"Brak więc geniuszów u kobiet jest widać właściwością ich natury"
                                     ks. Michał Klepacz

Data: 2011-09-05 21:09:26
Autor: Lukasz_wawa
[foto] Tydzień szlajania się po Sudetach i Karkonoszach

Ale w którą stronę? Bo z tego, co napisałeś, wynika, że jechałeś od Szrenicy...

Nie daj się sprowokować ;)

Pozdrawiam
Łukasz

Data: 2011-09-06 07:53:21
Autor: Remigiusz Zukowski
W dniu 2011-09-05 18:18, solar pisze:

Ale w którą stronę? Bo z tego, co napisałeś, wynika, że jechałeś od
Szrenicy...

Przez chwilę myślałem że pomyliłem się bo napisałeś o Szrenicy, mowa o podjeździe pod Śnieżnik od czeskiej strony, zaczynając mniej więcej z tego punktu:
http://www.solar.blurp.org/transsudetia_2011/imagepages/image16.html
następnie kamienistą trasą pod górę aż do spalonego schroniska:
http://www.solar.blurp.org/transsudetia_2011/imagepages/image18.html
potem jest chwila płaskiego, źródło Moravy i ostry podjazd pod Śnieznik.

pozdrawiam

Remigiusz

Data: 2011-09-06 20:38:29
Autor: solar
W dniu 2011-09-06 07:53, Remigiusz Zukowski pisze:

[...]

No tak, zmyliło mnie to spalone schronisko - myślałem o Petrovej, która poszła z dymem jakiś miesiąc temu.
Do tego ostrego podjazdu na końcu wbijaliśmy się właściwie cały czas w siodełkach. Końcówkę odpuściliśmy, bo to był dopiero początek trasy tego dnia. No i kolana trzeba oszczędzać. :)

"Religia stanowi obrazę dla ludzkiej godności.
Tylko religia może sprawić, że dobrzy ludzie robią złe rzeczy."
                                      Steven Weinberg

[foto] Tydzień szlajania się po Sudetach i Karkonoszach