Tydzień w Tatrach

Data: 2011-09-24 20:19:53
Autor: Jawi
Tydzień w Tatrach
W dniu 2011-09-18 17:51, Dziobak pisze:
Witam!

Byłem taki mały tydzień , teraz muszę iśc do supermarketu celem
odstresowującego poobcowania w samotności.

pozdrawiam

Byłem w tym tygodniu w tatrach, tak przy okazji (przejazdem:)).
W środę (21.09) byłem na rysach, wypad z Roztoki o 7.00 chyba. Było ok, większego tłoku dało się uniknąć. Z Rysów zeszliśmy do "Chaty pod Rysami", troszkę tam posiedzieliśmy, wróciliśmy na Rysy i byłem sam z kolegą:).
W czwartek byłem "Pod Chłopkiem", po drodze spotkanych chyba troje ludzi.
Bywało gorzej:)

Tydzień w Tatrach