Tydzień z życia postępowej Europejk i.

Data: 2009-10-24 10:30:56
Autor: matador
Tydzień z życia postępowej Europejk i.
Wklejone z innego forum:

#
Poniedziałek.
Z rana jadę odwiedzić babcię w szpitalu. Może tym razem uda mi się namówić ją na
eutanazję? Po południu idę na wiec przeciwników Kary Śmierci.

Wtorek.
Dzisiaj z moim Miśkiem mam zamiar spróbować czegoś nowego. Misiek zaprosił
kolegę, chcemy zobaczyć jak będzie nam w trójkącie. Było fajowo!!!
Wieczorem przyszła mama Miśka. Namawiała nas na ślub i dziecko. Długi czas jej
tłumaczyliśmy, że małżeństwo jest nie w modzie. Po co się wiązać? Lepiej być
wolnym jak ptaszek. A dziecko? To same kłopoty!

Środa.
Dzisiaj uczestniczyłam w proteście gejów i lesbijek. Domagaliśmy się
zalegalizowania związków małżeńskich homoseksualnych oraz prawa do adopcji dla
małżeństw tej samej płci.

Czwartek.
Z rana wymiotowałam. Zrobiłam test. Jestem w ciąży. Czym prędzej udałam się do
odpowiedniego specjalisty, aby pozbyć się niechcianego ciężaru. Jeszcze tego
samego dnia uczestniczyłam w proteście przeciwko budowie obwodnicy na miejscu
siedliska bardzo rzadkiego chrząszcza. Szkoda robaczka...

Piątek.
Chyba jednak bardziej pociągają mnie kobiety. Dzisiaj umówiłam się z jedną, aby
spróbować... było super! Wieczorem wyznałam o tym Miśkowi a on przyznał mi się
do kontaktów z innymi mężczyznami...! Zrozumieliśmy, że oboje pragniemy czegoś
innego. Zostaliśmy przyjaciółmi.

Sobota.
Nagle dostałam przebłysku! Chcę być facetem! Jeszcze tego samego dnia
poszperałam w internecie i wiecie co? Zrobię to!

Niedziela, lecz kilka miesięcy później.
Powoli uczę się męskich zachowań, zaczynam podrywać kobiety. Dzisiaj umówiłem
się z jedną przez internet. Randka w ciemno. Ona nie wie, że byłem kobietą.
Ciekawe jak zareaguje? Umówiłem się na g.19 pod pręgierzem.
Stoję, czekam i co widzę? Oczom nie wierzę! MISIEK???
#

http://forum.gazeta.pl/forum/w,72,101998214,101999058,Tydzien_z_zycia_postepowej_Europejki.html

matador.

Data: 2009-10-24 01:44:54
Autor: J-23
Tydzień z życia postępowej Europejki.
On 24 Paź, 10:30, matador <mata...@neostrada.pl> wrote:
Wklejone z innego forum:

#
[...]

to chiba o mnie
poza tym pije, cpam,
nie jem miesa
i jestem Zydem(owka)

dwuplciowy J-23 itede

Data: 2009-10-24 11:18:52
Autor: Leslaw Malesz

--
nie pochlebiaj sobie! - jestes tylko zwyklym polskim burakiem pastewnym.

ar

Data: 2009-10-24 05:47:18
Autor: J-23
On 24 Paź, 11:18, "Leslaw Malesz" <a_...@poczta.onet.pl> wrote:
"J-23" <khan...@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitragnews:eb3f902d-6cb6-4205-9a57-31caa0aa69f8d23g2000vbm.googlegroups.com...
> [...]

> Ciekawe jak zareaguje? Umówiłem się na g.19 pod pręgierzem.
> Stoję, czekam i co widzę? Oczom nie wierzę! MISIEK???

to chiba o mnie
poza tym pije, cpam,
nie jem miesa
i jestem Zydem(owka)

dwuplciowy J-23 itede

--
nie pochlebiaj sobie! - jestes tylko zwyklym polskim burakiem pastewnym.

ar

Aha, zapomnialam(em) dodac ze czytam Gazete Wyborcza,
i nie slucham w ogole Radia z Torunia.

obojga plci J-23 itede

Data: 2009-10-24 12:45:33
Autor: sofu
Tydzień z życia postępowej Europejki.

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości
Wklejone z innego forum:

#
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Jest i ciąg dalszy:

Poniedziałek - Zrobiłam badanie krwi - jednak to nie ciążą.
Kurwa mać, ten ksiądz który za kase walił mnie w dupsko miał palant AIDS-a.
Chyba we wtorek pojadę do Częstochowy modlić sie do świętego obrazu.
Może obraz coś pomoże?!

Data: 2009-10-24 13:22:13
Autor: matador
Tydzień z życia postępowej Euro pejki.
sofu pisze:

Może obraz coś pomoże?!

Sami widzicie, Sofu jaki jest poziom waszego wyszkolenia w zakresie "postympu". Perfekcyjny.

matador.

Data: 2009-10-24 15:07:40
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 24 Oct 2009 13:22:13 +0200, matador napisał(a):

sofu pisze:

Może obraz coś pomoże?!

Sami widzicie, Sofu jaki jest poziom waszego wyszkolenia w zakresie "postympu". Perfekcyjny.

Jak na razie grupowi "wrogowie postympu" kojarzą mi się raczej z mizoginią.

Data: 2009-10-24 15:39:47
Autor: Slawomir Stoff [inf]

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag

> Sami widzicie, Sofu jaki jest poziom waszego wyszkolenia w zakresie
> "postympu". Perfekcyjny.

Jak na razie grupowi "wrogowie postympu" kojarzą mi się raczej z
mizoginią.

-- "Każdy myślący człowiek jest ateistą" - E.Hemingway

    Milosnik kobiet, specjalista od ,babskich podrobow' dal glos.
    Zakapior racjonalizmu!  :-)))

    AR

Data: 2009-10-24 17:19:10
Autor: Grzegorz Z.

sofu pisze:

[...]

"Babskich podrobów" ? Chyba adresatów pomyliłeś?

Data: 2009-10-24 18:08:57
Autor: raff
[...]

Dobrze, meskich podrobow.

R.

Data: 2009-10-24 19:37:54
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 24 Oct 2009 18:08:57 +0200, raff napisał(a):

[...]

Wszystkich czy tylko tych "higienicznie ostrzyżonych" ?

Data: 2009-10-24 19:57:41
Autor: raff
Grzegorz Z. pisze:
[...]

Ty masz pokrecona logike.

Ta twoja logika to antylogika, Grzesiu. Wiec nie ma co z toba dyskutowac.

R.

Data: 2009-10-24 21:13:11
Autor: raff

Grzegorz Z. pisze:
[...]

Co za no ? Pieprzysz od rzeczy to dyskutowanie z toba to strata czasu.

R.

Data: 2009-10-24 17:43:14
Autor: CYC
Tydzień z życia postępowej Europejki.
Nie tak dawno , rownie szalony gosciu opisal w podobnym stylu dzien moherowej babci .
Oczywiscie wszystko bylo na "odwyrtke " .

cyc

Data: 2009-10-24 15:35:41
Autor: sofu

sofu pisze:

> Może obraz coś pomoże?!

Sami widzicie, Sofu jaki jest poziom waszego wyszkolenia w zakresie
"postympu". Perfekcyjny.

matador.

Mój jest umiarkowanie postępowy, a wasz najwyraźniej ustępowy.

sofu

Tydzień z życia postępowej Europejk i.