Tyle się mówi o antysemityzmie w Niemczech...

Data: 2011-01-09 08:29:26
Autor: Tzva Adonai
Tyle się mówi o antysemityzmie w Niemczech...
Z moich obserwacji wynika, że to nieprawda.. Fakt, że są marginalne
grupy jak w każdym społeczeństwie, ale obecnie zaryzykowałbym
stwierdzenie, że Niemcy to jedno z najprzyjaźniejszych Żydom państw w
świecie...

Data: 2011-01-09 09:54:02
Autor: HaMMeR
On 9 Sty, 17:29, Tzva Adonai <purpurw...@runbox.com> wrote:
[...]

To dobrze, no bo przeciez musza gdzies znalezc swoj przyczolek w
europce, niebozeta...

Data: 2011-01-09 10:09:31
Autor: Tzva Adonai
HaMMeR napisał(a):

To dobrze, no bo przeciez musza gdzies znalezc swoj przyczolek w
europce, niebozeta...

Gdyby nawet nowy Hitler (nie daj boże) doszedł do władzy w Niemczech,
to ja wolę tu zostać, niż żyć w Polsce wśród polskiego kolaboracyjnego
motłochu... Będę tu 100x bezpieczniejszy, bo nie noszę pejsów i
wyglądam jak Niemiec..

Data: 2011-01-09 11:09:03
Autor: HaMMeR
On 9 Sty, 19:09, Tzva Adonai <purpurw...@runbox.com> wrote:
HaMMeR napisał(a):

> [...]

to ja wolę tu zostać, niż żyć w Polsce wśród polskiego kolaboracyjnego
motłochu... Będę tu 100x bezpieczniejszy, bo nie noszę pejsów i

To dobrze, ze tak myslisz.., przeciez 'wysoka kultura' niemcow nie
pozwoli
zagladac im do twoich spodni.., nieprawdaz?
Ty prowokatorze lajdacki i komu ty chcesz mydlic oczy?!
Jak ci tak dobrze u szwabow, to po co w ogole piszesz na psp,
moze szwaby cie zlewaja zimnym moczem.., zreszta tak jak my tutaj,
w podziece za twoja 'patriotyczna postawe'.., lachudro!

Data: 2011-01-09 11:21:55
Autor: Tzva Adonai
HaMMeR napisał(a):

zagladac im do twoich spodni.., nieprawdaz?

Co ty pierdolisz?... W Niemczech nikt generalnie nie dba o takie
kosmetyczne sprawy jak narodowość itp, o ile się z tym zbytnio nie
afiszujesz... W Niemczech ortodoksyjny Żyd w jarmułce i z pejsami
przejdzie sobie spokojnie przez miasto, i jeśli nie trafi na
zwolenników NPD, to nikt go nawet nie wyśmieje... A w Polsce taka
wycieczka bez ochroniarzy mogłaby się dla niego skończyć nawet
śmiercią, więc o czym w ogóle mowa?..

Data: 2011-01-09 11:37:37
Autor: Marek
On Jan 9, 8:21 pm, Tzva Adonai <purpurw...@runbox.com> wrote:
HaMMeR napisał(a):

> [...]

zwolenników NPD, to nikt go nawet nie wyśmieje... A w Polsce taka
wycieczka bez ochroniarzy mogłaby się dla niego skończyć nawet

Shaul Nekrich - naczelny rabin Brandenburgii: "Ludzie boja sie
ujawniac, jako Zydzi, na ulicach".

Data: 2011-01-09 19:21:44
Autor: Jaksa
On Sun, 09 Jan 2011 19:09:31 +0100, Tzva Adonai <purpurwolf@runbox.com>  wrote:

HaMMeR napisał(a):

[...]

Dobrze sie zakonpirowales.. tak trzymaj Zydku.

Na wszelki wypadek, wyrzuc tez jarmulke z szafy,
bo a nuz jakas rewizja z Polizei sie trafi?

Jaksa

Data: 2011-01-09 11:18:18
Autor: Tzva Adonai
Jaksa napisał(a):

Na wszelki wypadek, wyrzuc tez jarmulke z szafy,
bo a nuz jakas rewizja z Polizei sie trafi?

Pfff... W Niemczech szanuje się prawa niemieckiego obywatela, nie to
co w Polsce, gdzie małpy z ABW albo CBA mogą ci wejść do łóżka w nocy
bez uprzedzenia.. Zresztą ja mówię o skrajnej sytuacji w której władzę
w Niemczech obejmuje osobnik hitleropodobny... Wariatów lepiej nie
prowokować...

Data: 2011-01-09 20:18:26
Autor: mkarwan
HaMMeR napisał(a):
[...]

Czemu reagujesz na listy tego antypolskiego śmiecia i spamera?

Data: 2011-01-09 10:47:00
Autor: Marek
On Jan 9, 5:29 pm, Tzva Adonai <purpurw...@runbox.com> wrote:
[...]

Pogadaj z Shimonem Nebrat - szefem gminy zydowskiej w Poczdamie - to
cie oswieci...

( czytaj 6 watkow nizej...)

Data: 2011-01-09 17:42:01
Autor: brat_olin
[...]