Tyle w?adzy ile kasy

Data: 2011-02-27 08:33:11
Autor: Hans Kloss
Tyle w?adzy ile kasy
.....czyli kolejny videofelieton pana Jana Pietrzaka.
http://www.youtube.com/watch?v=6ioYz9hr5fM
Pamiętam go jeszcze z czasów gdy jako 12-stoletnie dziecię poszedłem z
rodzicami na występ kabaretowy z jego udziałem. Już wtedy, na początku
lat 70tych potrafił inteligentnie i dyskretnie (z grubej rury się nie
dało) wyszydzać rządzącą nami hołotę, wtedy edziogierkoską. Mimo
upływu 40 lat pan Janek nadal w formie ale podobnie jak przed 40 laty
musi się ze swoimi tekstami przebijać poza głównym nurtem skurwionych
przekaziorów.
J-23

Data: 2011-02-27 20:17:04
Autor: Grzegorz Z.
Tyle w?adzy ile kasy
pan Janek nadal w formie

Tak. Zwłaszcza jak te okulary założy, to wtedy wypisz wymaluj Jaruzelski z
13 grudnia.

Tyle w?adzy ile kasy