Tylko 17% m³odych Polaków nie marzy o emigracji

Data: 2014-03-26 18:52:26
Autor: MarkWoydak
Tylko 17% m³odych Polaków nie marzy o emigracji
U¿ytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:lgubjo$lah$1speranza.aioe.org...
Oto Polska Tuska...

Nawet ci m³odzi Polacy, którzy zarabiaj± powy¿ej ¶redniej krajowej marzy o wyje¼dzie z Polski na emigracjê zarobkow±...

Nie ka¿dy traktuje pracê w innym kraju jako emigracjê zarobkow±. W Polsce mia³em wzglêdnie dobr± pracê i p³acê ale postanowi³em nien blokowaæ siê zanim przebrnê szczeble kariery (czytaj: byli komuni¶ci-naukowcy pozwol± mi na awans pionowy). Trafi³a siê okazja wiêc pracujê w innym kraju i sobie chwalê pewn± niezale¿no¶æ. Mimo niew±tpliwych uroków ¿ycia codziennego wci±¿ nie jest to mój kraj, a w³a¶ciwie miejsce na ziemi gdzie chcia³bym ¿yæ. To ju¿ 2-gi kraj w mojej krótkiej bo 4-letniej karierze. Kto wie, mo¿e niebawem przeniose siê do bardziej atrakcyjnych "rajów podatkowych"? ;-) A tak przy okazji, Polska nie jest Tuska. To tacy jak ty nie potrafi± skorzystaæ z mo¿liwo¶ci jakie oferuje ten rz±d. Tobie wci±z marzy siê PRL gdzie "czy siê stoi...". Nie ma za darmo. We¼ siê za robotê, a nie ci±gle obwinianie innych za swoje nieudacznictwo.

MW

Tylko 17% m³odych Polaków nie marzy o emigracji