Tylko 19% Polaków jest mądrych i świadomych polityki

Data: 2012-05-22 14:50:22
Autor: gringo
Tylko 19% Polaków jest mądrych i świadomych polityki
"Żydzi mają za duży wpływ na sprawy Polski" - najnowszy sondaż

19% badanych w kwietniu br. przez TNS Polska uważa, że Żydzi mieszkający w Polsce mają za duży wpływ na sprawy naszego kraju; 5% oceniło, że mają za mały wpływ, a 37% - że mają taki wpływ jak powinni; 39% nie miało w tej sprawie zdania.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Zydzi-maja-za-duzy-wplyw-na-sprawy-Polski-najnowszy-sondaz,wid,14507371,wiadomosc.html

Data: 2012-05-22 13:31:31
Autor: Obserwator
gringo <gringo@gmail.com> napisał(a):
[...]

No cóż, niestety, głupcom zawdzięczamy tę niewolę.

byl tu taki jeden, ktory wielbil komunizm i *dobrobyt* w PRL-u oraz ciagle
oskarzal zydow o wszytko.

Ale on podobno pojechal do Moskwy pomagac kagiebistom Putina walczyc z Zydami
ktorzy zaatakowali tych z Kremla i pomogl ich aresztowac.

Na razie jest w Moskiwe spokoj, dziki oczywiscie bekonowi, ale znowu pojawil
sie inny problem, bo w/g nadredaktora z GW i redachtora Lisa, zaczeli grasowac
po Polsce antysemici:))

Data: 2012-05-22 15:33:18
Autor: Neko
Tylko 19% Polaków jest mądrych i świadomych polityki
Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał

Na razie jest w Moskiwe spokoj, dziki oczywiscie bekonowi, ale znowu pojawil
sie inny problem, bo w/g nadredaktora z GW i redachtora Lisa, zaczeli grasowac
po Polsce antysemici:))

Obawiam sie, ze boukun wroci na tarczy. :)

PS. Jaka szkoda, ze zabraklo Panslavisty. On by nam jednoznacznie wskazal
kto jest swoj, a kto Zyd. ;-)

Data: 2012-05-22 13:38:51
Autor: Observatore
Neko <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał(a):
> [...]

Obawiam sie, ze boukun wroci na tarczy. :)

PS. Jaka szkoda, ze zabraklo Panslavisty. On by nam jednoznacznie wskazal

podejrzewam, ze Panslavista, byl tylko bytem vitualnym stworzonym dla celow propagandowych:)

Data: 2012-05-22 11:40:47
Autor: Marek
Tylko 19% Polaków jest mądrych i świadomych polityki
On May 22, 3:38 pm, " Observatore" <fajny.d.arz...@gazeta.SKASUJ-
TO.pl> wrote:
> [...]

> kto jest swoj, a kto Zyd. ;-)

podejrzewam, ze Panslavista, byl tylko bytem vitualnym stworzonym dla celow

Panslavista zyl naprawde.
Bylem ostrzegany przed nim, jako bylym ubeku, w co nie chcialem
wierzyc,....az pokazala sie lista warszawskich ubekow na PSP.

Data: 2012-05-24 07:43:08
Autor: stevep

Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl  ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Panslavista zyl naprawde.
Bylem ostrzegany przed nim, jako bylym ubeku, w co nie chcialem
wierzyc,....az pokazala sie lista warszawskich ubekow na PSP.

To przytocz te listę wraz ze źródłem.
--
stevep

Data: 2012-05-22 18:44:16
Autor: Rafał
Dnia Tue, 22 May 2012 13:38:51 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

[...]

To tak jak ty stary dziadygo.

Data: 2012-05-22 15:22:47
Autor: Neko
Użytkownik "gringo" <gringo@gmail.com> napisał w wiadomości

[...]

A gdzie sa ci Zydzi? Bo ja ich nie widze. Pokaz mi ich

Data: 2012-05-22 15:26:05
Autor: gringo

Użytkownik "Neko"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4fbb9334$0$1220$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Wejdź chociażby do kancelarii prezydenta. O sejmie nie wspominając.

Data: 2012-05-22 15:28:29
Autor: Neko
Tylko 19% Polaków jest mądrych i świadomych polityki
Użytkownik "gringo" <gringo@gmail.com> napisał

Wejdź chociażby do kancelarii prezydenta. O sejmie nie wspominając.

A czy mozesz mi z imienia i nazwiska wskazac Żyda?

Bo ja jestem starej daty. Ja ich rozpoznaje tylko po jarmułkach i pejsach. ;-)

Nie robmy Tuska - mowmy o KONKRETACH!

Data: 2012-05-24 07:41:46
Autor: stevep
Dnia 22-05-2012 o 15:26:05 gringo <gringo@gmail.com> napisał(a):

[...]

A po czym ma ich poznać idioto?
--
stevep

Data: 2012-05-25 07:16:08
Autor: stevep
Dnia 24-05-2012 o 10:31:11 gringo <gringo@gmail.com> napisał(a):

[...]

================================> Po tym, że chodzą zgarbieni i się chowają po kątach.

A nosy maja zakrzywione jak ty debilku.
--
stevep

Data: 2012-05-25 05:54:54
Autor: White Power
Tylko 19% Polaków jest mądrych i świadomych polityki
Neko <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał(a):

A gdzie sa ci Zydzi? Bo ja ich nie widze. Pokaz mi ich

http://www.lista-zydow.cba.pl/Lista_zydow_w_zniewalanej_Polsce.htm

:)

Data: 2012-05-25 13:04:57
Autor: Observatore
White Power  <linke-hofmann@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Neko <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał(a): > > A gdzie sa ci Zydzi? Bo ja ich nie widze. Pokaz mi ich

:)

 a gdzie lista zyciorysow reszty obecnie rzadzacych Polska?
Trza tez zrobic liste z zyciorysami wszystkich wyborcow ktorzy glosowali na
obecna koalicje rzadzaca i poparli: PO, SLD, PSL, Ruchu Palikota.

Samego Tuska ci wyborcy, wybrali na druga kadencje mimo, ze wiedzieli o ponad
500 aferach jego pierwszego rzadu.

A Kwasniewskiego, dobrowolnie wybraly osoby zamieszkujace terytorium Polski az
dwukrotnie, mimo ze rowniez wiedzieli, kim byl i jakim byl zalosnym prezydentem.

Ten *blondyn* z KGB obecny podczas Nocnej Zmiany, to jakie mial korzenie?

SMOLEŃSK 2010 - PAWLAK 1992 - KORELACJA?

http://www.youtube.com/watch?v=K0HVlVNgK0U&feature=related

Polecam rowniez ze zrozumieniem przeczytac ten tekst:

Sluzby wokol Smolenska:

http://www.panstwo.net/2258-sluzby-wokol-smolenska

Ciekawe kiedy znowu agentura postsowiecka opublikuje w sieci zyciorysy i korzenie genetyczne tej calej hordy o ktorej mowa w powyzszym tekscie?

Warto rowniez przypomniec dokumentalne nagranie komunisty W. Gomulki
ktory oskarzal Zydow za wszystkie nieszczescia Polski Ludowej.

Po wywaleniu wielu Zydow z Polski, czy wiele sie zmienilo pozniej?\

Nie, nie zmienilo sie, bo nadal rzadzili wyznawcy ideii komunistycznych.

A w cywilizowanych panstwach zachodnich np. Niemczech, Holandii, Belgii,
Francji, W. Brytanii, Kanadzie , USA itp.... to Zydow nie ma?

Tam zyja inni Zydzi anizeli w Polsce? http://www.youtube.com/watch?v=livaHrj2kg4&feature=endscreen&NR=1

Dlaczego Zydzi przeszkadzaja tylko kagiebistom Putina? Podczas ostatnich wyborow prezydenckich, to wlasnie m.innymi dzieki tej propagandzie
antysyjonistycznej i antyamerykanskiej - ten kontynuuator ideii Stalina,
ponownie wygral. Bo narod jest zastraszany i oglupiany , tak jak w Polsce przez sluzby i agenture POSTSOWIECKA !!

Data: 2012-05-25 13:20:52
Autor: Observatore
 Observatore <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
White Power  <linke-hofmann@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> http://www.lista-zydow.cba.pl/Lista_zydow_w_zniewalanej_Polsce.htm

na portalu nowyekran.pl (zalozonym zreszta przez sluzby postkomunistyczne wywodzace sie z prosowieckiego WSI), oprocz funkcyjnych antysyjonistow - dezinformatorow, pisza rowniez osoby ktore sa normalne.

Ten blog o koncernie medialnym ITI prowadzi wlasnie taki normalny czlowiek:

http://monsieurb.nowyekran.pl/comments/

Sporo mozna sie tam dowiedziec szokujacych rzeczy, jedna z nich jest fakt, ze za tym koncernem medialnym stoja wlasnie agenci Federacji Ruskiej - kagiebisci. --

Data: 2012-05-25 13:25:42
Autor: Observatore
Tylko 19% Polaków jest mądrych i świadomych polityki
 To sa akurat rzeczowe i merytiryczne komentarze autora bloga:

http://monsieurb.nowyekran.pl/comments/

A tu zestaw jego tekstow ...baaaardzo merytorycznych i rzetelnych:

 http://monsieurb.nowyekran.pl/

ps. Polacy sa oglupiani i terrozryzowani z cala premedytacja przez wlascicieli tych postkomuszych masmediow.

Tak oglupiony narod sam sie pozniej zniewala. --

Tylko 19% Polaków jest mądrych i świadomych polityki