Tylko świnie siedzą w kinie!

Data: 2017-08-21 12:07:43
Autor: Trefniś
Tylko świnie siedzą w kinie!
Cześć!

"Agora z zyskiem w II kwartale br. Mocno w górę kina Helios, w dół ,,Gazeta  Wyborcza", druk, radio i internet"

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/agora-ograniczyla-inwestycje-w-prase-wplywy-z-niej-zmalaly-o-polowe-w-gore-kina-i-outdoor-analiza

Jak w temacie - "tylko świnie siedzą w kinie!"

--
Trefniś

Data: 2017-08-21 03:31:24
Autor: japanizer
Tylko świnie siedzą w kinie!
On Monday, August 21, 2017 at 7:07:53 PM UTC+9, Trefniś wrote:
[...]

A jakiegoś równie "błyskotliewgo inaczej" rymu na tych czytających książki nie masz? Nie wiem, z warchołami, prosiakami, czy maciorami (choć to ostatnie może się zbytnio kojarzyć z Ministrem Wojny, którego lokalni rolnicy z błota musieli wyciągać).

Agora też zarabia na wydawaniu książek.

Data: 2017-08-21 13:02:51
Autor: Trefniś
Tylko świnie siedzą w kinie!
W dniu .08.2017 o 12:31 <japanizer@japanizer.org> pisze:

[...]

Tylko bydło ma zagwozdkę, skąd hasło "tylko świnie siedzą w kinie".

--
Trefniś

Data: 2017-08-21 05:01:17
Autor: japanizer
Tylko świnie siedzą w kinie!
On Monday, August 21, 2017 at 8:03:01 PM UTC+9, Trefniś wrote:

> [...]
>
> Agora też zarabia na wydawaniu książek.

Tylko bydło ma zagwozdkę, skąd hasło "tylko świnie siedzą w kinie".

Cieszę się, że zrozumiałeś jaką bzdurę palnąłeś. Choć teraz pewnie zaczniesz odwracać kota ogonem.

Data: 2017-08-21 14:16:37
Autor: Trefniś
Tylko świnie siedzą w kinie!
W dniu .08.2017 o 14:01 <japanizer@japanizer.org> pisze:

> [...]

Cieszę się, że zrozumiałeś jaką bzdurę palnąłeś. Choć teraz pewnie  zaczniesz odwracać kota ogonem.

To już wiesz, niedorozwoju, skąd hasło?
Masz jakiś inteligentny support?

Nota bene - wiem, że wrodzone lenistwo umysłowe nie pozwoli ci przeczytać  artykułu, więc zacytowałem fragment.
Ale niedorozwoje nadal nie jarzą: to, że Agora _wydaje_ książki nie  oznacza, że na nich zarabia!
Już jasne???
Analogicznie - to, że walisz głową w mur nie oznacza, że ten mur  przebijesz!
III RP nie wróci!

--
Trefniś

Data: 2017-08-21 05:44:24
Autor: japanizer
Tylko świnie siedzą w kinie!
On Monday, August 21, 2017 at 9:16:47 PM UTC+9, Trefniś wrote:

> Cieszę się, że zrozumiałeś jaką bzdurę palnąłeś. Choć teraz pewnie  > zaczniesz odwracać kota ogonem.

To już wiesz, niedorozwoju, skąd hasło?
Masz jakiś inteligentny support?

O, dyskutant coś szybko obelgami zaczął sypać. Nawiąż teraz do "tylko świnie siedzą w kinie". I kogo uważasz za świnie. I czy już "rym z Maciorą" na książki wymyśliłeś.

Nota bene - wiem, że wrodzone lenistwo umysłowe nie pozwoli ci przeczytać  artykułu, więc zacytowałem fragment.
Ale niedorozwoje nadal nie jarzą: to, że Agora _wydaje_ książki nie  oznacza, że na nich zarabia!

To przytocz jakiś link który pokaże, że na nich traci. Ja w tym czasie pojdę po popcorn.

Już jasne???

Tak jak napisałem wcześniej - walnąłeś idiotyczne głupstwo, a teraz starasz sie obracać kota ogonem.

Analogicznie - to, że walisz głową w mur nie oznacza, że ten mur  przebijesz!

Masz jeszcze jakieś inne "złote mysli"?

III RP nie wróci!

Nowa Konstytucja obowiązuje? Coś przeoczyłem?

Data: 2017-08-21 15:06:18
Autor: Trefniś
Tylko świnie siedzą w kinie!
W dniu .08.2017 o 14:44 <japanizer@japanizer.org> pisze:

> [...]

Masz jeszcze jakieś inne "złote mysli"?

III RP nie wróci!

Nowa Konstytucja obowiązuje? Coś przeoczyłem?

Już nie wij się jak pizda w occie, ciotuniu!
EOD

--
Trefniś

Data: 2017-08-21 06:37:29
Autor: japanizer
Tylko świnie siedzą w kinie!
On Monday, August 21, 2017 at 10:06:28 PM UTC+9, Trefniś wrote:

> [...]
>
> Masz jeszcze jakieś inne "złote mysli"?

> Nowa Konstytucja obowiązuje? Coś przeoczyłem?

Już nie wij się jak pizda w occie, ciotuniu!

A rasowa PiSda Trefniś, po szyję w gównie, dalej udowadnia, że rozumem nie grzeszy! :DDDD

Data: 2017-08-21 17:01:18
Autor: Trefniś
Tylko świnie siedzą w kinie!
W dniu .08.2017 o 15:37 <japanizer@japanizer.org> pisze:

(...)
Już nie wij się jak pizda w occie, ciotuniu!
EOD

A rasowa PiSda Trefniś, po szyję w gównie, dalej udowadnia, że rozumem  nie grzeszy! :DDDD

Hehe.
Na razie wijącej się piździe ów Trefniś musiał dokładnie wszystko  wytłumaczyć, bo zima w mózgowiu...
Zobacz - WSZYSCY zrozumieli, tylko niedorozwój japanizer coś bełkoce.
Powtarzam - EOD, chyba że nadal wolisz być oszczany ciepłym moczem!)

--
Trefniś

Data: 2017-08-21 08:33:47
Autor: japanizer
Tylko świnie siedzą w kinie!
On Tuesday, August 22, 2017 at 12:01:28 AM UTC+9, Trefniś wrote:

(...)

> [...]

Zobacz - WSZYSCY zrozumieli, tylko niedorozwój japanizer coś bełkoce.
Powtarzam - EOD, chyba że nadal wolisz być oszczany ciepłym moczem!)

Fajne tam pod monopolowym powiedzenia macie.

Rymy na książki już wymyśliłeś?

Data: 2017-08-21 17:38:24
Autor: Trefniś
Tylko świnie siedzą w kinie!
W dniu .08.2017 o 17:33 <japanizer@japanizer.org> pisze:

> [...]

Powtarzam - EOD, chyba że nadal wolisz być oszczany ciepłym moczem!)

Fajne tam pod monopolowym powiedzenia macie.

Jednak się gonisz, ciotuniu!
Okoliczne psy wyją...
PWNED

--
Trefniś

Data: 2017-08-21 09:47:09
Autor: japanizer
Tylko świnie siedzą w kinie!
On Tuesday, August 22, 2017 at 12:38:34 AM UTC+9, Trefniś wrote:

> Fajne tam pod monopolowym powiedzenia macie.
>
> Rymy na książki już wymyśliłeś?

Jednak się gonisz, ciotuniu!
Okoliczne psy wyją...
PWNED

Często używasz słów, których nie znasz znaczenia?

Data: 2017-08-21 19:43:43
Autor: Trefniś
Tylko świnie siedzą w kinie!
W dniu .08.2017 o 18:47 <japanizer@japanizer.org> pisze:

> [...]

Okoliczne psy wyją...
PWNED

Często używasz słów, których nie znasz znaczenia?

Naprawdę oczekujesz, że powycieram tobą podłogę, szmato?

--
Trefniś

Tylko świnie siedzą w kinie!