Tylko B?aszczak?

Data: 2011-02-28 17:06:16
Autor: cirrus
Tylko B?aszczak?
# Wszystkim, szalenie podekscytowanym demonstracyjnym wyjściem niejakiego Błaszczaka ze studia radia ZET w czasie audycji prowadzonej przez Monikę Olejnik przypominam stary dowcip z kwietnia 1961 roku.

  -Słuchaj, jaka nowina! Ruskie polecieli w kosmos!

  - Wszyscy?

   -Nie! Tylko jeden!

  - To co mi, k...a, głowę zawracasz! #
Ze strony:
http://tiny.pl/hdxss

--
stevep

Data: 2011-02-28 16:10:09
Autor: obserwator
Tylko B?aszczak?
cirrus <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał(a):
[...]

tragiczne jest to, ze on tam w ogole do tej funkcjonariuszki esbeckiej,
udajacej dziennikarke - poszedl.

Data: 2011-02-28 18:16:14
Autor: Przemysław Warzywny
Tylko B?aszczak?

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał

tragiczne jest to, ze on tam w ogole do tej funkcjonariuszki esbeckiej,
udajacej dziennikarke - poszedl.

Kilka postów wyżej napisałeś:

"Bolszewicy głosili potrzebę zniszczenia, zwalczania i wykluczenia z życia ....
Bolszewicy zamiast krytyki naukowej, epatowali przeciwników wulgarnymi wyzwiskami.

A bezpodstawne oskarzenia o chorobe psychiczna przeciwnikow politycznych i
nastepnie lokowanie ich w tzw. *psychuszkach* lub mordowanie, to klasyka w
wydaniu bolszewikow."

Czym ty kundlu róznisz się od tych bolszewików, których krytykujesz?

Przemek

--

.."Gen. Błasikowi bardzo zależało, aby akurat lot do Smoleńska przebiegał wzorowo.
Mógł się czuć zobowiązany wobec prezydenta Kaczyńskiego.

Data: 2011-02-28 17:41:54
Autor: obserwator
Tylko B?aszczak?
Przemysław Warzywny <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a):

> [...]

> udajacej dziennikarke - poszedl.

Czym ty kundlu róznisz się od tych bolszewików, których krytykujesz?

ale jej nie nazwalem suka, tylko zgodnie z prawda napisalem, ze jest
funkcjonariuszka esbecka i nie wyzwalem ciebie jako autora oszczerstw pod
adresem Pana Kaczynskiego, od sk***.now i psycholi.

To jest wlasnie ta roznica pomiedzy dyskutantami: bolszewickim i kims kto
przestrzega zasad dyskusji w stylu demokratycznym. Bolszewik klamie i
posluguje sie wyzwiskami ad personam w stosunku do kogos kto podaje fakty.

Data: 2011-02-28 17:50:02
Autor: obserwator
Tylko B?aszczak?
Przemysław Warzywny <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a):
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał

 zgodnie z prawda napisalem, ze jest
> funkcjonariuszka esbecka

Udowodnij.

to ty najpierw udowodnij, ze Pan Kaczynski jest psychicznie chory.

Data: 2011-02-28 18:56:27
Autor: Przemysław Warzywny
Tylko B?aszczak?

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał

to ty najpierw udowodnij, ze Pan Kaczynski jest psychicznie chory.

http://www.google.pl/search?hl=pl&source=hp&q=czy+kaczy%C5%84ski+jest+chory+psychicznie&rlz=1W1PRFA_pl&aq=0&aqi=g1&aql=&oq=Czy+Kaczy%C5%84ski+jest+chory+psychicznie

Teraz twoja kolej.

Przemek

Data: 2011-02-28 18:05:34
Autor: obserwator
Tylko B?aszczak?
> [...]

chicznie&rlz=1W1PRFA_pl&aq=0&aqi=g1&aql=&oq=Czy+Kaczy%C5%84ski+jest+chory+psych

to ma byc dowod? :))) To ordynarne w stylu bolszewickim oszczerstwa sa, ktore
powielaja polityczni przeciwnicy Panan Kaczynskiego.

Jestes niepowazny i niewiarygodny. Jak podasz faktyczne dowody, to pogadamy.

Data: 2011-02-28 19:08:22
Autor: Przemysław Warzywny
Tylko B?aszczak?

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ikgo5e$j7p$1inews.gazeta.pl...
> [...]

powielaja polityczni przeciwnicy Panan Kaczynskiego.

Jestes niepowazny i niewiarygodny. Jak podasz faktyczne dowody, to pogadamy.

Oczekiwałeś zaświadczenia lekarskiego? Wystarczy, że znajdziesz podobne linki na temat Moniki Olejnik.

Przemek

Data: 2011-02-28 18:13:29
Autor: obserwator
Tylko B?aszczak?
> [...]

Oczekiwałeś zaświadczenia lekarskiego? Wystarczy, że znajdziesz podobne linki na temat Moniki Olejnik.

 a jakiego oswiadczenia moglem oczekiwac na takie zarzuty pod adresem Pana
Kaczynskiego? Do tematu MO, powrocimy jak udowodnisz to, o co prosze. --

Data: 2011-02-28 19:19:27
Autor: Przemysław Warzywny
Tylko B?aszczak?

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ikgok9$l41$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Kaczynskiego?

Do tematu MO, powrocimy jak udowodnisz to, o co prosze.

Nie znalazłeś nikogo kto mówiłby o Monice Olejnik, to co o Kaczyńskim? Nie dziwię się, he, he, he.

Przemek

Data: 2011-02-28 18:29:56
Autor: obserwator
Tylko B?aszczak?
Przemysław Warzywny <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a):
Nie znalazłeś nikogo kto mówiłby o Monice Olejnik, to co o Kaczyńskim? Nie dziwię się, he, he, he.

no o tobie tez roznie mowia:)... ale czy to jest dowod?
 Do dowodow o MO powrocimy, jak udowodnisz to, co napisales o Panu Kaczynskim,
a nie to co o nim mowia jego polityczni przeciwnicy.

Data: 2011-02-28 19:34:45
Autor: Koss Hans
Tylko B?aszczak?

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ikgpj3$oql$1inews.gazeta.pl...
[...]

Kim ty jesteś porowkatorze? Ile ci płacą za prowokacje na tej grupie?

HansKoss

Data: 2011-03-01 16:24:00
Autor: cirrus
Tylko B?aszczak?
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ikgn8a$fhf$1inews.gazeta.pl...
[...]

A te prochy to bierze jako narkoman?

--
stevep

Data: 2011-03-01 21:08:07
Autor: obserwator
Tylko B?aszczak?
cirrus <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał(a):

A te prochy to bierze jako narkoman?

sam bierzesz prochy, albo cierpisz na na otepienie starcze.

Data: 2011-03-02 17:21:20
Autor: cirrus
Tylko B?aszczak?
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ikjn7n$ohq$1inews.gazeta.pl...
cirrus <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał(a):
A te prochy to bierze jako narkoman?
sam bierzesz prochy, albo cierpisz na na otepienie starcze.

To kłamał, że podczas kampanii prezydenckiej był taki łagodny po prochach?

--
stevep

Data: 2011-03-02 16:32:55
Autor: obserwator
Tylko B?aszczak?
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):
> sam bierzesz prochy, albo cierpisz na na otepienie starcze.

To kłamał, że podczas kampanii prezydenckiej był taki łagodny po prochach?

to na jakich prochach byl Komoruski, ze tak klamal. O Tusku tez zapomniales?
Ten twoj idol to nadal jest na haju.

Data: 2011-03-03 16:38:55
Autor: cirrus
Tylko B?aszczak?
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iklrfm$fk0$1inews.gazeta.pl...
[...]

To prezio nadal na prochach?

--
stevep

Data: 2011-02-28 17:09:23
Autor: jadrys
Tylko B??aszczak?
W dniu 2011-02-28 17:06, cirrus pisze:
[...]

I co,  dokończysz ten dowcip czy juĹź się mam śmiać?

Data: 2011-03-01 16:22:48
Autor: cirrus
Tylko B??aszczak?
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ikghbk$3e4$1news.onet.pl...
[...]

O, akurat po tobie ciężko się spodziewać żebyś zrozumiał cokolwiek.

--
stevep

Data: 2011-03-01 22:02:24
Autor: jadrys
Tylko B?aszczak?
W dniu 2011-03-01 16:22, cirrus pisze:
[...]
I co,  dokończysz ten dowcip czy już się mam śmiać?

O, akurat po tobie ciężko się spodziewać żebyś zrozumiał cokolwiek.

Oj, dowcip ci się wyostrzył, Stefan...

Data: 2011-02-28 19:30:40
Autor: Koss Hans
Tylko B?aszczak?

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:ikgh5r$m3g$1news.vectranet.pl...
[...]

Czego się czepiacie do Błaszczyka!? Chłop robił co mógł! Całą zlość małego wziął na siebie! To nie on jest winien tej rozpierduchy pod Smoleńskiem! Szukają kozła ofiarnego bo w przeciwnym razie będzie wyprowadzka z Wawelu. Jarkacz coś chyba czuje bo na Powązkach wybudował już w tamtym roku pustą kwaterę!

HansKoss

Tylko B?aszczak?