Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Tylko Jarosław Kaczyński będzie dobrym Prezydentem RP - to mąż stanu, a nie drewniany pajac pociągany za sznurki jak "hrabia bóbr"! Cała świadoma Polska głosuje na Jarka!

Data: 2010-07-02 02:16:17
Autor: Antenka
Tylko Jarosław Kaczyński będzie dobrym Prezydentem RP - to mąż stanu, a nie drewniany pajac pociągany za sznurki jak "hrabia bóbr"! Cała świadoma Polska głosuje na Jarka!
Kij ci w d_ _ę Kawsiur!

Antenka

Data: 2010-07-02 13:54:16
Autor: mkałrwan jest debilem
Dlaczego nie Kaczyński.

Użytkownik "Kałtenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

Kij ci w d_ _ę Kawsiur!

Myślisz trans, że mam podobne oczekiwania do twoich?

Przemysław Warzywny

--

"Jeśli już mamy być złośliwi, to niech ten, kto mówi o wpadkach najpierw nauczy Kaczyńskiego polskiego hymnu. O większej wpadce nie słyszałem w swoim długim życiu"

Daniel Olbrychski