Tylko Kaczyński

Data: 2013-04-21 20:01:27
Autor: u2
Tylko Kaczyński
.... może wyprowadzić Polskę z kryzysu :

http://wgospodarce.pl/informacje/3661-kaczynski-polsce-potrzebna-jest-zmiana-wladzy

"Ci, którzy dzi¶ rz±dz±, straszliwie się boj± utraty władzy, boj± się odpowiedzialno¶ci za to, co wyczyniali w Polsce przez ostatnie lata" - mówił Kaczyński.

--
Służba despotyzmowi i fałszowi
To patriotyzm ... wszarzy.

http://telewizjarepublika.pl/

Data: 2013-04-21 15:23:24
Autor: Stachu Chebel
Tylko Kaczyński
On 21 Kwi, 20:01, u2 <u...@o2.pl> wrote:
... może wyprowadzić Polskę z kryzysu :

=========
Jak se buroku sam roboty nie znajdziesz, to i zadna kaczka ci ciulu
nie poradzi!!
Prychaj dalej i cym prendzej zapindalaj na bezrobocie, abo inkseko
po¶redniaka !!!

Data: 2013-04-21 20:05:46
Autor: Marek Czaplicki
Tylko Kaczyński
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 21 kwietnia 2013 20:01:

[...]

Przeczytałem tytuł posta i się przestraszyłem że w PiS tylko Kaczyński został. Co się stało z reszt±? :)

Data: 2013-05-20 21:52:29
Autor: Krzysztof.
Tylko Kaczyński
Przeczytałem tytuł posta i się przestraszyłem że w PiS tylko Kaczyński
został. Co się stało z reszt±? :)
Przeszła do opozycji ;)?

Data: 2013-05-20 14:49:50
Autor: Leming Show
Tylko Kaczyński
On 21 Kwi, 20:01, u2 <u...@o2.pl> wrote:
... moze wyprowadzi Polsk z kryzysu :

Bedzie tak jak chce GW i TVN, sie zasra kazda minute antenowa
Kaczynskim i ludzie beda nim rzygali, proste i skuteczne. Zaden komuch
nie poprze Kaczora bo wroga sie nie popiera. Modzi tez nie wiedza co
jest grane. Wladza jest usrednieniem narodu, cudow nie oczekuj. Stas
mysli ze bez gospodarki ludzie znajda robote, jak na jedno miejsce
pracy przypada od 50 do 2500 bezrobotnych to moge napisac jedno, Stas
zyje w rzeczywistosci alternatywnej w swiecie rownoleglym. Za PISu
bezrobocie bylo 5% a realnie to zerowe. Jeszcze sfinalizuja projekt
Heart, lezycie i kwiczycie przez nastepne 30 lat. Mysleli ze przyjazn
z US jest darmowa:) Nic podobnego.

Data: 2013-05-21 06:21:15
Autor: u2
Tylko Kaczyński
W dniu 2013-05-20 23:49, Leming Show pisze:
Bedzie tak jak chce GW i TVN, sie zasra kazda minute antenowa
Kaczynskim i ludzie beda nim rzygali, proste i skuteczne.

No wiesz, GWna nie kupuje, tefauenu nie ogladam. Proste i skuteczne. Niech sie merdia kisza we wlasnym sosie ...-;)

--
IstniejÄ… trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/
http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

Data: 2013-05-21 10:51:36
Autor: Leming Show
Tylko Kaczyński
On 21 Maj, 06:21, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

No wiesz, GWna nie kupuje, tefauenu nie ogladam. Proste i skuteczne.
Niech sie merdia kisza we wlasnym sosie ...-;)

Ale inni ogladaja, jak sie ma 6mln do 60.000, ano tak jak 100:1. 100
osob oglada tance z gwiazdami a tylko 1 to co dal bokuniasty:
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=hRLVHCNpsQo&feature=fvwp Mocny
material.

Data: 2013-05-21 20:05:30
Autor: u2
Tylko Kaczyński
W dniu 2013-05-21 19:51, Leming Show pisze:
On 21 Maj, 06:21, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Pisalem juz na psp o ruchu oburzonych lokatorow w III peloskiej.

A ty bekonowi nie dowierzaj, on mial teczuszke operacyjna w esbe, czyli wiecej niz personalna.