Tylko Michnik moze uratowac Bialorus!

Data: 2010-12-22 07:41:14
Autor: DJ MC Donald Musk
Tylko Michnik moze uratowac Bialorus!
wystarczy, by zaproponowal mu gruba kreske, nienaruszalnosc majatku i
azyl polityczny w POlsce. Prezydent i premier sie zgodza. On juz i tak
wszystko ma i chce tylko spokoju - a polska "opozycja" ma
doswiadczenie w chronieniu dyktatorow!

Data: 2010-12-22 16:45:55
Autor: he®sk
Tylko Michnik moze uratowac Bialorus!

Kogo pochowano na Wawelu? o)))))

--

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Data: 2010-12-22 07:46:56
Autor: DJ MC Donald Musk

<irat...@gmail.com> wrote:
> [...]

Kogo pochowano na Wawelu? o)))))

--

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

a ch... mnie to osobiscie obchodzi...

Data: 2010-12-23 09:22:58
Autor: he®sk
Tylko Michnik moze uratowac Bialorus!
On Wed, 22 Dec 2010 07:46:56 -0800 (PST), DJ MC Donald Musk
<iratmor@gmail.com> wrote:

> [...]
>  i terytorium darmowego opluwania innych."
> * My personal opinions are just mine.(Art. 54 Konstytucji RP)

 kogo wozono z wielka pompa po kraju ? ;o)))

Data: 2010-12-22 17:17:01
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-22 16:41, DJ MC Donald Musk pisze:
[...]

Uratować? Raczej zniszczyć jej wolność i niezależność.

Data: 2010-12-22 17:31:37
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:iet8ac$1f1$1news.onet.pl...
[...]

W sprawie Białorusi najlepiej zastosować wariant "iracki"!
Kilkanaście państw (w tym USA i Polska) ma to doskonale przerobione.

Data: 2010-12-22 08:33:25
Autor: DJ MC Donald Musk
On 22 Gru, 17:31, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Uytkownik "jadrys" <andrzej...@op.pl> napisa w wiadomocinews:iet8ac$1f1$1news.onet.pl...

> Uratowa? Raczej zniszczy jej wolno i niezaleno.

W sprawie Biaorusi najlepiej zastosowa wariant "iracki"!
Kilkanacie pastw (w tym USA i Polska) ma to doskonale przerobione.

--
J. Kaczyski - "musimy uzyska waciw odpowied"
"Jak nie wylduj(my), to mnie zabije(j)"

Bialorus ma silniejsza armie niz Polska. Maja pakt wojskowy z Rosja.
Ty chcesz 3 wojne swiatowa wywolac? Tusk moze sie napinac do woli.
Lukaszenka ma niezly ubaw...

Data: 2010-12-22 17:49:46
Autor: u2
W dniu 2010-12-22 17:33, DJ MC Donald Musk pisze:
Bialorus ma silniejsza armie niz Polska. Maja pakt wojskowy z Rosja.
Ty chcesz 3 wojne swiatowa wywolac? Tusk moze sie napinac do woli.
Lukaszenka ma niezly ubaw...

Tusk dy do sojuszu z ukaszenk. lepy by to dostrzeg. Na wschodzie
wadza jest dla wadzy, podobnie dla PO wadza jest tylko dla speniania
ich zachcianek :)

Data: 2010-12-22 17:50:41
Autor: jadrys
[...]

Akurat Łukaszence to ci terroryści mogą naskoczyć. Białoruś to nie osamotniona Jugosławia.

Data: 2010-12-22 19:13:55
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ieta9o$8n1$1news.onet.pl...

[...]

Kolego, wystarczy rozpuścić plotki, że Białoruś zagraża pokojowi światowemu (ma schowanych kilkanaście bomb atomowych w spadku po ZSRR - każdy, kto chce, w to uwierzy). Stworzyć koalicję napadających państw, zbombardować kilka miast, powiesić Łukaszenkę i wymordować kilkadziesiąt tysięcy ludzi. Stworzyć marionetkowy rząd i opuścić zrujnowany kraj. I mamy demokratyczną Białoruś.

Data: 2010-12-22 20:18:31
Autor: jadrys
[...]

I pewnie by tak się stało... Gdyby nie pakt Białorusi i Rosji o wzajemnej pomocy.

Data: 2010-12-22 21:34:51
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ietiuj$77e$1news.onet.pl...

[...]

Tyle samo warty, co nasz udział w NATO.

Data: 2010-12-22 23:38:28
Autor: jadrys
Tylko Michnik moze uratowac Bialorus!

I pewnie by tak się stało... Gdyby nie pakt Białorusi i Rosji o wzajemnej pomocy.

Tyle samo warty, co nasz udział w NATO.

Myślę jednak ze nie - rusek nie przehandluje  Białorusi  i nie odda jankesom jej  za czapkę sliwek na pewno..

Data: 2010-12-23 09:22:59
Autor: he®sk
Tylko Michnik moze uratowac Bialorus!
On Wed, 22 Dec 2010 17:31:37 +0100, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@neostrada.pl> wrote:

Uytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisa w wiadomoci news:iet8ac$1f1$1news.onet.pl...

> Uratowa? Raczej zniszczy jej wolno i niezaleno.

W sprawie Biaorusi najlepiej zastosowa wariant "iracki"!
Kilkanacie pastw (w tym USA i Polska) ma to doskonale przerobione.

a to oznacza III wojne swiatowa.
chca bialorusy prezydenta lukaszenke? to niech sobie wybieraja.
nie zauwazasz, ze przy takiej opozycji (9-ciu innych kandydatow)
zmiana prezydentury oznacza chaos na bialorusi? po cholere nam to?

 --

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Data: 2010-12-22 19:59:01
Autor: rAzor
Tylko Michnik moze uratowac Bialorus!
Darz br! Uytkownik... he he - DJ MC Donald Musk raczy napisa:
wystarczy, by zaproponowal mu gruba kreske, nienaruszalnosc majatku i
azyl polityczny w POlsce............

I koniecznie Order Ora Biaego!
--
Storaljajhely