Tylko PSS Społem

Data: 2011-08-31 10:21:04
Autor: boukun
Tylko PSS Społem
Lux(us) wprost ze "Społem". Bo chce walczyć z Biedronką

Sklepy "Społem" chcą rywalizować z dyskontami. Dlatego już nie długo na ich półkach pojawi się ich własna marka Lux. Spółdzielcy obiecują też obniżanie cen - pisze "Dziennik Gazeta Prawna".

Pierwszy projekt "Społem" to wspólna internetowa platforma zakupowa. Dzięki hurtowym zakupom sklepy liczą na niższe ceny od producentów. A to ma mieć też odzwierciedlenie na sklepowej półce. Spółdzielnia wprowadza też produkty pod własną marką - Lux. Produkty te mają być tańsze od markowych o 20-30 proc. Społem podpisał już umowy z 20 producentami.

Polacy wiedzą gdzie warto kupować. Mówimy nie molochom!>

Towary opatrzono logo Lux mają pojawić się na początku października - pisze "DGP". Do końca przyszłego roku ma to być 120 produktów. To nie koniec zmian. Pod koniec roku "Społem" chce zaproponować swoim klientom nową swoją markę parafarmaceutyków: witamin i suplementów diety. Spółdzielnia musi stawiać na obniżanie cen, bo rozpoczyna rywalizację z dyskontami, takimi jak Biedronka czy Lidl.
Społem stawia też na zwiększenie liczby punktów handlowych, w tej chwili ma ich około 4000.W tym celu spółdzielcy zamierzają uruchomić sieć franczyzowej. W zeszłym roku sprzedaż spółdzielni wyniosła 8,5 mld zł.

Wirtualna Polska / Dziennik Gazeta Prawna http://finanse.wp.pl/kat,104124,title,Luxus-wprost-ze-Spolem-Bo-chce-walczyc-z-Biedronka,wid,13735515,wiadomosc.html

~tom [przed chwilą]
biedronka to obciach produkty o jakosci null, mieszkam w niemczech kto kupuje w Rewe jest gosc a kto w normie raczej ten co nie ma kasy i tak samo jest jak u nas w biedronce

odpowiedz

Zgłoś do moderacji |0 [0]Nie zgadzam się z opinią Zgadzam się z opinią
~MAX [przed chwilą]
Wiele razy usiłowano mnie nabrać w hipermarketach. Teraz robię zakupy tylko w SPOŁEM jak w wile lat temu. Jestem bardzo zadowolony. Hipermarkety omijam z daleka !!!

odpowiedz

Zgłoś do moderacji |0 [0]Nie zgadzam się z opinią Zgadzam się z opinią
~zybi [przed chwilą]
Liczą się tylko Polskie produkty,ponieważ są najlepsze.Polacy chcą jeść zdrową i dobrą żywność,nie z lidla,tesco,czy innego zachodniego syfu.Dlatego trzeba promować nasze sklepy,z naszą żywnością

~Polak [pół godziny temu]
Mam nadzieje że Społem osiągnie swój zamierzony cel, i to co pisali moi przedmówcy.Tylko pytanie co społem robiło przez ostatnie kilkanaście lat?,chyba nie za wiele.Powszechna Spółdzielnia Spożywców "Społem" – sieć handlowa spółdzielni spożywców założona w 1907 roku w Łodzi. W okresie międzywojennym rozszerzyła działalność na cały kraj. "zaciągnięto fragment z Wikipedii". Oczywiście były wojny i inne nie sprzyjające lata. Czy ktoś w latach 80' słyszał o Tesco w Polsce od 1995 Lidl od 2009 roku Biedronka 1995 to co przez ten czas robił Społem? chyba spał lub nie widział konkurencji na rynku. Gratuluje Społem analityków rynku i radzę by zrobili dobrą kampanie reklamową bo nie wypał skończy się zamknięciem sklepów społem już i tak w połowie na "wymarciu" te małe "szopki" w których teraz sprzedają przejmą sklepy Żabki a o Społem będziemy mogli wspominać i czytać w Wikipedii.

Społem powinien się reklamować w stylu, "Nie kupuj u Żyda"...

boukun

Tylko PSS Społem