Tylko barachło będzie glosować na POPiS

Data: 2011-09-14 21:54:06
Autor: boukun
Tylko barachło będzie glosować na POPiS
M±drzy Polacy bojkotuj± wybory w tej dupokracji, czy jak kto woli, żydokracji... Nawet polscy profesorowie, naukowcy i studencie wzywaj± do akcji, żeby nie głosiować na jedynki na listach. Je¶li już kto¶ chce i¶ć na te ¶mieszne "wybory", to niech skre¶la dalsze osoby na li¶cie swojej ulubionej partii, tylko niena jedynki, które s± po prostu ustawione dla grupy kolesi, nieudaczników. Pamiętajmy zatem, nie głosujemy na Tuska i Kaczyńskiego..
Ostatnio także Palik w starciu z tym całym Poncyliuszem powiedział, że jego ugrupowanie je¶li wygra, stworzy rz±d składaj±cy się z samych fachowców. Poncyliusz natomiast powiedział, że jego ugrupowanie ma znane nazwiska, które były już ministrami i nimi chciałby utworzyć rz±d... Zatem PJN odpada w zawodach, bo tak jak Po i PiS chce utworzyć władzę starymi nierobami, wyżeraczami i nieudacznikami partyjnymi...

Ostatnio da się zauważyć, że społeczeństwo polskie się powoli budzi i je¶li pójdzie na wybory, to raczej zagłosuje na nowe ugrupowania, takie jak Ruch Palikota czy PPP. Skończyła się era mafii POPiSSLD...

A matołectwo będzie dalej brać udział w wy¶cigu szczurów, na swoj± i swoich dzieci szkodę...

boukun

Data: 2011-09-14 22:54:48
Autor: jadrys
Tylko barachło będzie glosować na PO PiS
W dniu 2011-09-14 21:54, boukun pisze:

Ostatnio także Palik w starciu z tym całym Poncyliuszem powiedział, że jego ugrupowanie jeśli wygra, stworzy rząd składający się z samych fachowców.
boukun

Ciekawe od czego to mają być fachowcy?

Data: 2011-09-14 23:19:07
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j4r4b2$d1r$1news.onet.pl...
[...]

Z tego co mówił, to właśnie profesorzy z uczelni i instytutów naukowych...
Bo najmądrzejsi ludzie powinni Polską rządzić, a nie legitymacje partyjne bandy POPiS...

boukun

boukun

Data: 2011-09-14 23:28:38
Autor: jadrys
W dniu 2011-09-14 23:19, boukun pisze:

[...]

Wiesz, ci profesorowie z uczelni to tylko teoretycy w sprawach kierowania paĹ„stwem.. A my chyba nie chcemy w rÄ™ce takich laikĂłw oddawać kierowania  krajem?

Data: 2011-09-14 23:31:13
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j4r68n$j1c$1news.onet.pl...
[...]

Wiesz, ci profesorowie z uczelni to tylko teoretycy w sprawach kierowania państwem.. A my chyba nie chcemy w ręce takich laików oddawać kierowania krajem?

Powiedz żesz do kurwy nędzy, co taki Tusk z komina zdjęty lub Kaczyński bez prawa jazdy mogą narządzić? Co to znaczy, żeby krajem rządzili partyjnie kolesie? Toż to mafia! I faktem jest, że krajem rządzą od 1989 roku gangi podwórkowe z legitymacjami bezpieczniackimi...

Krajem powinni rządzić ludzie, którzy osiągnęli coś w życiu zawodowo, którzy coś znaczą i są autorytetami faktycznymi w swoich dziedzinach zawodowych...

boukun

Data: 2011-09-14 22:04:49
Autor: tadek niejadek
On 14 Wrz, 23:31, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "jadrys" <C...@yahoo.com> napisał w wiadomo¶cinews:j4r68n$j1c$1news.onet.pl...

> [...]
> krajem?

Powiedz żesz do kurwy nędzy, co taki Tusk z komina zdjęty lub Kaczyński bez
prawa jazdy mog± narz±dzić? Co to znaczy, żeby krajem rz±dzili partyjnie
kolesie? Toż to mafia! I faktem jest, że krajem rz±dz± od 1989 roku gangi
podwórkowe z legitymacjami bezpieczniackimi...

Krajem powinni rz±dzić ludzie, którzy osi±gnęli co¶ w życiu zawodowo, którzy co¶
znacz± i s± autorytetami faktycznymi w swoich dziedzinach zawodowych....

boukun

zgadzam z toba sie ze nalezy przewrocic do imentu swiat polskiej
polityki, czyli tym wszystkim panom co to od wielu lat rzadza Polska
przy uzyciu ukladow i sitwy nalezy w najblizszych wyborach
podziekowac. moze spelnia sie w swoich wyuczonych zawodach

Data: 2011-09-15 08:31:24
Autor: boukun
Tylko barachło będzie glosować na POPiS

Użytkownik "tadek niejadek" <tadekar@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:317af138-4684-4b36-81ea-48eed1be6352d25g2000yqh.googlegroups.com...
> [...]

przy uzyciu ukladow i sitwy nalezy w najblizszych wyborach
podziekowac. moze spelnia sie w swoich wyuczonych zawodach
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Tylko te qrwy nawet wszystkie swoje macierzyste zakłady pracy polikwidowali i gdzie mieliby w takim razie pensje pobierać?

boukun

Data: 2011-09-15 01:03:51
Autor: tadek niejadek
On 15 Wrz, 08:31, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "tadek niejadek" <tade...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:317af138-4684-4b36-81ea-48eed1be6352d25g2000yqh.googlegroups.com...
> [...]

przy uzyciu ukladow i sitwy nalezy w najblizszych wyborach
podziekowac. moze spelnia sie w swoich wyuczonych zawodach
Tylko te qrwy nawet wszystkie swoje macierzyste zak ady pracy polikwidowali i
gdzie mieliby w takim razie pensje pobiera ?

boukun

latamito moga tyrac za miske ryzu

Data: 2011-09-16 22:16:39
Autor: jadrys
W dniu 2011-09-14 23:31, boukun pisze:

[...]

Jedyne z czym się mogę zgodzić to że krajem powinny rządzić autorytety.. Ludzi którzy nie uciekając się do kłamstwa, matactwa i oszustwa zdobędą władze. Z góry nie mozna mowic że ktoś nie powinien rządzić o ile jest uczciwy i porządny. Z tym ze ja raczej nie widziałbym na takich stanowiskach naukowców.

Data: 2011-09-17 03:11:26
Autor: stevep
Dnia 16-09-2011 o 22:16:39 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

W dniu 2011-09-14 23:31, boukun pisze:

Wiesz, ci profesorowie z uczelni to tylko teoretycy w sprawach  kierowania państwem.. A my chyba nie chcemy w ręce takich laików  oddawać kierowania krajem?

Powiedz żesz do kurwy nędzy, co taki Tusk z komina zdjęty lub Kaczyński  bez prawa jazdy mog± narz±dzić? Co to znaczy, żeby krajem rz±dzili  partyjnie kolesie? Toż to mafia! I faktem jest, że krajem rz±dz± od  1989 roku gangi podwórkowe z legitymacjami bezpieczniackimi...

Krajem powinni rz±dzić ludzie, którzy osi±gnęli co¶ w życiu zawodowo,  którzy co¶ znacz± i s± autorytetami faktycznymi w swoich dziedzinach  zawodowych...

boukun

Jedyne z czym się mogę zgodzić to że krajem powinny rz±dzić autorytety..  Ludzi którzy nie uciekaj±c się do kłamstwa, matactwa i oszustwa zdobęd±  władze. Z góry nie mozna mowic że kto¶ nie powinien rz±dzić o ile jest  uczciwy i porz±dny. Z tym ze ja raczej nie widziałbym na takich  stanowiskach naukowców.

Banały dla naiwnych, a rzeczywisto¶ć to co innego.

--
stevep

Tylko barachło będzie glosować na POPiS