Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Tylko bojkot

Tylko bojkot

Data: 2012-08-09 15:15:38
Autor: u2
Tylko bojkot
... daje rezultaty w walce ze zbokami :

http://wpolityce.pl/wydarzenia/32797-to-jest-kierunek-w-usa-konsumencki-bojkot-firmy-jc-penney-agresywnie-promujacej-homozwiazki-przynosi-efekty

Przedstawiciele największej w USA chrześcijańskiej organizacji rodzin
American Family Association (AFA) dowodzą, że ich konsumencki bojkot
firmy J.C. Penney – agresywnie promującej homozwiązki – przynosi
konkretne efekty.

Wartości akcji spółki, do której należy ponad 1100 gigantycznych sklepów
wielobranżowych w Stanach Zjednoczonych i Puerto Rico, spadły od lutego
br. roku o połowę. Firma zwalania pracowników, a agencja ratingowa
Standard & Poor's obniżyła jej ocenę do poziomu „śmieciowego”.

Raport AFA jednoznacznie wskazuje, że kłopoty finansowe J.C. Penney
zaczęły w lutym, br., gdy firma ogłosiła swą „krucjatę” na rzecz
legalizacji jednopłciowych związków. W maju br., gdy ukazał się jej
katalog z lesbijskimi "mamami", cena akcji spółki spadła z ponad 41 do
ok. 35 dolarów, a w następnym miesiącu, gdy w Dzień Taty ukazała się
reklama gejowskich "ojców", cena akcji spadła do prawie 26 dolarów,
obecnie zaś wynosi około 20 dolarów.

AFA przypomina, że ideologiczna akcja zainicjowana przez nowego prezesa
Rona Johnsona, doprowadziła do katastrofalnych rezultatów firmę, którą
założył w 1902 roku James Cash Penney w oparciu o tradycyjne wartości
rodzinne i religijne.

    Podstawą egzystencji Penney są rodziny. Gdy firma będzie propagowała
homoseksualne związki, rodziny będą kupować gdzie indziej

– podkreśla AFA w swym oświadczeniu.

4 lata temu AFA wzywała do bojkotu restauracji sieci McDonald's, gdy
firma ta na internetowej stronie jednej z grup gejowskich reklamowała
„Happy Meals” dla dzieci. W 2006 r. przez ponad dwa lata z podobnych
motywów bojkotowała koncern Ford Motor. W wyniku tej akcji obroty Forda
zmniejszyły się w tym czasie o ok. 8 proc. i ostatecznie koncern wycofał
swoją reklamę.

AFA wykazuje także swą skuteczność w walce ze sklepami, które lekceważą
religijny wymiar Bożego Narodzenia i wykorzystują pamiątkę przyjścia na
świat Jezusa jedynie do zwiększenia swoich obrotów.

Polskie organizacje chrześcijańskie powinny ten przykład przeanalizować
i podjąć skoordynowane działania. Tylko takie przyniosą bowiem efekty -
bojkotów nie może być za dużo, a raz podjęte muszą być konsekwentne.

gim, KAI

Data: 2012-08-09 16:38:06
Autor: zdumiony
Tylko bojkot
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5023b7fb$0$26689$65785112news.neostrada.pl...
.. daje rezultaty w walce ze zbokami :

Widać że jeszcze jest sporo normalnych ludzi

Data: 2012-08-09 16:58:05
Autor: Bogdan Idzikowski
Tylko bojkot

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:k00i0e$bh8$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5023b7fb$0$26689$65785112news.neostrada.pl...
.. daje rezultaty w walce ze zbokami :

Widać że jeszcze jest sporo normalnych ludzi

A kogo lub co będziesz bojkotował? Sklep spożywczy na rogu?

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoją karierę polityczną".

Data: 2012-08-09 18:14:53
Autor: Przemysaw M.
Tylko bojkot
Dnia Thu, 09 Aug 2012 15:15:38 +0200, u2 napisał(a):

.. daje rezultaty w walce ze zbokami :

http://wpolityce.pl/wydarzenia/32797-to-jest-kierunek-w-usa-konsumencki-bojkot-firmy-jc-penney-agresywnie-promujacej-homozwiazki-przynosi-efekty

Przedstawiciele największej w USA chrześcijańskiej organizacji rodzin
American Family Association (AFA) dowodzą, że ich konsumencki bojkot
firmy J.C. Penney – agresywnie promującej homozwiązki – przynosi
konkretne efekty.

Wartości akcji spółki, do której należy ponad 1100 gigantycznych sklepów
wielobranżowych w Stanach Zjednoczonych i Puerto Rico, spadły od lutego
br. roku o połowę. Firma zwalania pracowników, a agencja ratingowa
Standard & Poor's obniżyła jej ocenę do poziomu „śmieciowego”.

Raport AFA jednoznacznie wskazuje, że kłopoty finansowe J.C. Penney
zaczęły w lutym, br., gdy firma ogłosiła swą „krucjatę” na rzecz
legalizacji jednopłciowych związków. W maju br., gdy ukazał się jej
katalog z lesbijskimi "mamami", cena akcji spółki spadła z ponad 41 do
ok. 35 dolarów, a w następnym miesiącu, gdy w Dzień Taty ukazała się
reklama gejowskich "ojców", cena akcji spadła do prawie 26 dolarów,
obecnie zaś wynosi około 20 dolarów.

AFA przypomina, że ideologiczna akcja zainicjowana przez nowego prezesa
Rona Johnsona, doprowadziła do katastrofalnych rezultatów firmę, którą
założył w 1902 roku James Cash Penney w oparciu o tradycyjne wartości
rodzinne i religijne.

    Podstawą egzystencji Penney są rodziny. Gdy firma będzie propagowała
homoseksualne związki, rodziny będą kupować gdzie indziej

– podkreśla AFA w swym oświadczeniu.

4 lata temu AFA wzywała do bojkotu restauracji sieci McDonald's, gdy
firma ta na internetowej stronie jednej z grup gejowskich reklamowała
„Happy Meals” dla dzieci. W 2006 r. przez ponad dwa lata z podobnych
motywów bojkotowała koncern Ford Motor. W wyniku tej akcji obroty Forda
zmniejszyły się w tym czasie o ok. 8 proc. i ostatecznie koncern wycofał
swoją reklamę.

AFA wykazuje także swą skuteczność w walce ze sklepami, które lekceważą
religijny wymiar Bożego Narodzenia i wykorzystują pamiątkę przyjścia na
świat Jezusa jedynie do zwiększenia swoich obrotów.

Polskie organizacje chrześcijańskie powinny ten przykład przeanalizować
i podjąć skoordynowane działania. Tylko takie przyniosą bowiem efekty -
bojkotów nie może być za dużo, a raz podjęte muszą być konsekwentne.

gim, KAI


To brzmi jak samouczek młodego rewolucjonisty z zacięciem agnostycznym.

--

http://tiny.pl/hlh7v

Tylko bojkot

Nowy film z video.banzaj.pl wicej »
Redmi 9A - recenzja budetowego smartfona