Tylko bojkot wyborów żydowszczyzny

Data: 2015-05-19 22:36:03
Autor: Przedstawiciel_narodu
Tylko bojkot wyborów żydowszczyzny
Po przeanalizowaniu sytuacji po pierwszej turze wyborów prezydenckich, nie pozostaje uczciwym i samodzielnie myślącym Polakom nic innego, jak zbojkotować drugą turę wybrów, i nie przykładać ręki do wyborów zdrajców i szkodników rozwalających Polskę. Tak więc jako przedstawiciel narodu polskiego wzywam Polaków do bojkotu wyborów żydowszczyzny! Polacy, nie działajcie na swoją szkodę! Bandę okrągłostołowych sprzedawczyków z POPiSu mamy obowiązek zwalczać...

Data: 2015-05-20 00:29:01
Autor: Stachu Chebel
W dniu wtorek, 19 maja 2015 22:36:05 UTC+2 użytkownik Przedstawiciel_narodu napisał:
[...]

No widzisz?! W końcu dałeś się przekonać do tego co tłukę tu do łbów cały czas.

Data: 2015-05-20 09:31:44
Autor: zdumiony
W dniu 2015-05-20 o 09:29, Stachu Chebel pisze:
zbojkotować drugą turę wybrów, i nie przykładać ręki do wyborów zdrajców i

No widzisz?! W końcu dałeś się przekonać do tego co tłukę tu do łbów cały czas.

Bojkot? Na to liczy Komorowski!

Data: 2015-05-20 00:34:53
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu środa, 20 maja 2015 09:31:45 UTC+2 użytkownik zdumiony napisał:

> No widzisz?! W końcu dałeś się przekonać do tego co tłukę tu do łbów cały czas.

Bojkot? Na to liczy Komorowski!

Dolkadnie...

Data: 2015-05-20 00:46:44
Autor: Stachu Chebel
Tylko bojkot wyborów żydowszczyzny

> No widzisz?! W końcu dałeś się przekonać do tego co tłukę tu do łbów cały czas.

Bojkot? Na to liczy Komorowski!

To idź zagłosuj na prezydenta technicznego.

Data: 2015-05-20 15:42:48
Autor: Przedstawiciel_narodu
"zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mjhd90$r2k$1node1.news.atman.pl...
[...]

Żaden z tych oszustów nie powinien mieć legitymacji społecznej, do okradania nas...

Data: 2015-05-20 16:39:05
Autor: Trefniś
W dniu .05.2015 o 15:42 Przedstawiciel_narodu  <Przedstawiciel_narodu@gmail.com> pisze:

[...]

Prezydent jest bezzębny, skądkolwiek by pochodził!
"Klasyk" dobrze to nazwał - pilnuje żyrandola.
Jest _wyłącznie_ kosztownym kwiatkiem do kożucha!

Wy zastanówcie się raczej - _kogo_ wybierać w wyborach parlamentarnych?

POPiS - w sumie nie widzę różnicy, na drzewo...

PSL? Partia obrotowa - z diabłem wejdzie w koalicję...

SLD? Nieudacznicy - w idealnej dla siebie sytuacji politycznej (od kilku  lat kryzysu!) marnują wszelkie szanse. Na śmietnik!

Korwin-Mikke - najinteligentniejszy głupiec w Polsce.

Kukiz - polityczny (zresztą nie tylko) menel.

Reszta to plankton.

W Polsce nie ma klasy politycznej!

http://img3.demotywatoryfb.pl//uploads/201005/1273245994_by_Acan111Lark_600.jpg

--
Trefniś

Data: 2015-05-20 16:46:22
Autor: Przedstawiciel_narodu
"Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> schrieb im Newsbeitrag
[...]

No akurat de bul, jako stempel POsrańców, okradł na równi z PO Polaków z emerytur...

[...]

Oto chodzi, że jak do tej pory, Polacy nie mieli możliwości się sami rządzić...

Data: 2015-05-20 17:09:15
Autor: Trefniś
W dniu .05.2015 o 16:46 Przedstawiciel_narodu  <Przedstawiciel_narodu@gmail.com> pisze:

[...]

Mało kumaty - nie zdaje sobie z tego sprawy.
Miał tylko klepnąć co wymyśli PO i to robił.
"Strażnik żyrandola" to określenie Tuska!

[...]

Uśpiły Was Olejnik i inne takie...
Nie wywyższam się tym "Was" - ja z głosowaniem mam zawsze olbrzymi problem  i rzadko oddaję głos "na kogoś". Nie lubię firmować swoją osobą kogoś,  komu nie wierzę. A wierzę wyłącznie sobie (choć też nie bezgranicznie) :)

--
Trefniś

Data: 2015-05-20 09:43:13
Autor: aja
W dniu 2015-05-19 o 22:36, Przedstawiciel_narodu pisze:
Polacy, nie
działajcie na swoją szkodę! Bandę okrągłostołowych sprzedawczyków z
POPiSu mamy obowiązek zwalczać...

Też tak myślę. Ale mam dylemat: iść na drugą turę
tych wyborów i oddać głos nieważny, czy nie iść ?
Oto jest pytanie...

--
aja

Data: 2015-05-20 09:46:11
Autor: zdumiony
W dniu 2015-05-20 o 09:43, aja pisze:
Też tak myślę. Ale mam dylemat: iść na drugą turę
tych wyborów i oddać głos nieważny, czy nie iść ?
Oto jest pytanie...

Tak czy owak sierżant Nowak.
I tak oddajesz głos na Komorowskiego.

Data: 2015-05-20 09:51:34
Autor: aja
W dniu 2015-05-20 o 09:46, zdumiony pisze:
[...]

Rozwiń to jakoś, dlaczego ? bo teraz to ja
jestem zdumiony...

Data: 2015-05-20 09:58:35
Autor: zdumiony
W dniu 2015-05-20 o 09:51, aja pisze:
Rozwiń to jakoś, dlaczego ? bo teraz to ja
jestem zdumiony...

Komorowski liczy na to że jego przeciwnicy nie pójdą głosować lub oddadzą głos nieważny. Duda ma wiele wad, ale jedną zaletę - nie jest Komorowskim. Więc należy zacisnąć zęby i postawić krzyżyk przy Duda.

Data: 2015-05-20 10:27:15
Autor: aja
W dniu 2015-05-20 o 09:58, zdumiony pisze:
[...]

Najdelikatniej mówiąc, nie przekonuje mnie Twoja argumentacja.
Pomysły z wyborem mniejszego zła są chore. Zło jest zawsze złem.
A teraz tym złem są te cholerne PO-PiS-y. Jedni ciągle na coś
liczą (ale się przeliczą!) drudzy ciągle chcą 'odmieniać oblicze
tej ziemi' (ale im się nie uda!). Nie pomogłeś mi, trudno...

Data: 2015-05-20 10:31:20
Autor: zdumiony
W dniu 2015-05-20 o 10:27, aja pisze:
Pomysły z wyborem mniejszego zła są chore. Zło jest zawsze złem.

Nie chcesz wybierać mniejszego zła, będzie czekało cię większe zło

Data: 2015-05-20 10:41:29
Autor: aja
W dniu 2015-05-20 o 10:31, zdumiony pisze:
W dniu 2015-05-20 o 10:27, aja pisze:
Pomysły z wyborem mniejszego zła są chore. Zło jest zawsze złem.

Nie chcesz wybierać mniejszego zła, będzie czekało cię większe zło

Trudno, zobaczymy. Spokój sumienia to też wartość,
w odróżnieniu od 'kaca moralniaka' po wyborze jakiegoś
zła ! POPiS-om mówię: dość !

Data: 2015-05-20 10:42:52
Autor: zdumiony
W dniu 2015-05-20 o 10:41, aja pisze:
Trudno, zobaczymy. Spokój sumienia to też wartość,
w odróżnieniu od 'kaca moralniaka' po wyborze jakiegoś
zła ! POPiS-om mówię: dość !

Spokój sumienia po przyczynieniu się do wygrania Komora?
Wyjdziesz na ulicę gdy wygra Komor?

Data: 2015-05-20 11:06:06
Autor: aja
W dniu 2015-05-20 o 10:42, zdumiony pisze:
[...]

Komor czy Dud, bez różnicy, nie mój ten cyrk,
nie moje małpy... ale nie będę zapewne zwlekał
z pokazaniem któremukolwiek 'gestu Kozakiewicza'
jeśli cokolwiek będzie robił wbrew interesom
mojego kraju, wbrew zasadom służby publicznej,
etc.

Data: 2015-05-20 16:52:21
Autor: Trefniś
W dniu .05.2015 o 10:41 aja <aja@aja.pl> pisze:

[...]

Wbrew dziennikarskiej pianie "głupi Polak nie potrafi zagłosować",  kompulsywnie propagowanej przez lemingi:
Głos nieważny to _też_  głos i daje konkretny i ważny sygnał - jestem,  zależy mi na Polsce, ale nikt tutaj nie jest godzien mojego głosu! To  lepsze, niż absencja.
Dokładnie to, co wynika z Twoich wypowiedzi.
Ja tak właśnie zrobię.

Ale przestrzegam - z ostrożności lepiej oddać głos _jawnie_ nieważny.
"Nikogo nie skreślam" to nie jest dobry pomysł.

--
Trefniś

Data: 2015-05-20 15:48:10
Autor: Przedstawiciel_narodu
"zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mjherb$smk$1node1.news.atman.pl...
[...]

Bzdura, na to samo może liczyć Duda... Każdy z nich namawia do powszechnego udziału w wyborach..., bo wtedy mieliby legitymację do sprawowania urzędu i okradania nas...

Data: 2015-05-20 16:58:36
Autor: Trefniś
W dniu .05.2015 o 15:48 Przedstawiciel_narodu  <Przedstawiciel_narodu@gmail.com> pisze:

[...]

Legitymację będzie miał tak, czy siak...
Wzniosą się za to znów głosy - głupi Polak ma Polskę "z tyłu" (czyli  dokładnie jak politycy, w dupie).

--
Trefniś

Data: 2015-05-20 20:55:04
Autor: Przedstawiciel_narodu
[...]

Nie pozostanie nam nic innego, jak zrobić pospolite ruszenie. Jest okazja zjednoczyć się wokół Kukiza i ruszyć na sejm na jesień. Naród może sam się wybrać..., między sobą..., wystarzcy się zorganizować..., a możliwość taką daje nam Kukiz...

Data: 2015-05-20 21:31:54
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 20 May 2015 09:58:35 +0200, zdumiony napisał(a):

[...]

Podbijam!
--
XL
Nawet osławiony "Masa" w zeznaniach miał prawo do wyboru sprawy w której zachowa milczenie jeśli uzna ją za szczególnie zagrażającą jego bezpieczeństwu i zgadnijcie, co wybrał... sprawę Pro Civili:

Data: 2015-05-20 15:43:39
Autor: Przedstawiciel_narodu
"zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mjhe43$rv4$1node1.news.atman.pl...
[...]

A niby z jakiej racji?

Data: 2015-05-20 09:52:51
Autor: Patriota
[...]
Bravo, widzę że słuszna linie zaczyna trzymać Przedstawiciel Narodu. Złodzieje, zdrajcy i sprzedawczyki niech się wybierają sami, bez legitymizacji Narodu.

Tylko bojkot wyborów żydowszczyzny