Tylko bojkot wyborów żydowszczyzny

Data: 2015-05-20 00:29:01
Autor: Stachu Chebel
Tylko bojkot wyborów żydowszczyzny
W dniu wtorek, 19 maja 2015 22:36:05 UTC+2 użytkownik Przedstawiciel_narodu napisał:
Po przeanalizowaniu sytuacji po pierwszej turze wyborów prezydenckich, nie pozostaje uczciwym i samodzielnie myślącym Polakom nic innego, jak zbojkotować drugą turę wybrów, i nie przykładać ręki do wyborów zdrajców i szkodników rozwalających Polskę. Tak więc jako przedstawiciel narodu polskiego wzywam Polaków do bojkotu wyborów żydowszczyzny! Polacy, nie działajcie na swoją szkodę! Bandę okrągłostołowych sprzedawczyków z POPiSu mamy obowiązek zwalczać...

No widzisz?! W końcu dałeś się przekonać do tego co tłukę tu do łbów cały czas.

Data: 2015-05-20 09:31:44
Autor: zdumiony
W dniu 2015-05-20 o 09:29, Stachu Chebel pisze:
zbojkotować drugą turę wybrów, i nie przykładać ręki do wyborów zdrajców i

No widzisz?! W końcu dałeś się przekonać do tego co tłukę tu do łbów cały czas.

Bojkot? Na to liczy Komorowski!

Data: 2015-05-20 00:34:53
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu środa, 20 maja 2015 09:31:45 UTC+2 użytkownik zdumiony napisał:

> No widzisz?! W końcu dałeś się przekonać do tego co tłukę tu do łbów cały czas.

Bojkot? Na to liczy Komorowski!

Dolkadnie...

Data: 2015-05-20 00:46:44
Autor: Stachu Chebel
Tylko bojkot wyborów żydowszczyzny

> No widzisz?! W końcu dałeś się przekonać do tego co tłukę tu do łbów cały czas.

Bojkot? Na to liczy Komorowski!

To idź zagłosuj na prezydenta technicznego.

Data: 2015-05-20 15:42:48
Autor: Przedstawiciel_narodu
"zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mjhd90$r2k$1node1.news.atman.pl...
[...]

Żaden z tych oszustów nie powinien mieć legitymacji społecznej, do okradania nas...

Data: 2015-05-20 16:39:05
Autor: Trefniś
W dniu .05.2015 o 15:42 Przedstawiciel_narodu  <Przedstawiciel_narodu@gmail.com> pisze:

[...]

Prezydent jest bezzębny, skądkolwiek by pochodził!
"Klasyk" dobrze to nazwał - pilnuje żyrandola.
Jest _wyłącznie_ kosztownym kwiatkiem do kożucha!

Wy zastanówcie się raczej - _kogo_ wybierać w wyborach parlamentarnych?

POPiS - w sumie nie widzę różnicy, na drzewo...

PSL? Partia obrotowa - z diabłem wejdzie w koalicję...

SLD? Nieudacznicy - w idealnej dla siebie sytuacji politycznej (od kilku  lat kryzysu!) marnują wszelkie szanse. Na śmietnik!

Korwin-Mikke - najinteligentniejszy głupiec w Polsce.

Kukiz - polityczny (zresztą nie tylko) menel.

Reszta to plankton.

W Polsce nie ma klasy politycznej!

http://img3.demotywatoryfb.pl//uploads/201005/1273245994_by_Acan111Lark_600.jpg

--
Trefniś

Data: 2015-05-20 16:46:22
Autor: Przedstawiciel_narodu
"Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> schrieb im Newsbeitrag
[...]

No akurat de bul, jako stempel POsrańców, okradł na równi z PO Polaków z emerytur...

[...]

Oto chodzi, że jak do tej pory, Polacy nie mieli możliwości się sami rządzić...

Data: 2015-05-20 17:09:15
Autor: Trefniś
W dniu .05.2015 o 16:46 Przedstawiciel_narodu  <Przedstawiciel_narodu@gmail.com> pisze:

[...]

Mało kumaty - nie zdaje sobie z tego sprawy.
Miał tylko klepnąć co wymyśli PO i to robił.
"Strażnik żyrandola" to określenie Tuska!

[...]

Uśpiły Was Olejnik i inne takie...
Nie wywyższam się tym "Was" - ja z głosowaniem mam zawsze olbrzymi problem  i rzadko oddaję głos "na kogoś". Nie lubię firmować swoją osobą kogoś,  komu nie wierzę. A wierzę wyłącznie sobie (choć też nie bezgranicznie) :)

--
Trefniś

Tylko bojkot wyborów żydowszczyzny