Tylko czarny tusz

Data: 2011-02-21 22:53:33
Autor: Jacek
Tylko czarny tusz
Jest drukarka HP Deskjet F4283. Chcę wydrukować np. zaznaczony tekst.
-Preferencje drukowania
-Druk w skali szarości
-Wysoka jakość lub Tylko czarny tusz

Zawsze jest zaznaczone "Wysoka jakość " i muszę kliknąć w "Tylko czarny tusz".
Chciałbym, aby było zawsze wybrane "Tylko czarny tusz" i abym nie musiał tej opcji ciągle wybierać.
Jak to zrobić?
Z góry dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam
                                                                          Jacek

Data: 2011-02-21 20:58:09
Autor: Przemek
Tylko czarny tusz
Jacek nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
Chciałbym, aby było zawsze wybrane "Tylko czarny tusz" i abym nie musiał
tej  opcji ciągle wybierać.
Jak to zrobić?

Z poziomu drivera, czyli settings/printers and faxes.
Tak jak robisz, czyli drukuj i zaznacz, zapisujesz to ustawienie dla danego dokumentu, nie całości.
Przem

Data: 2011-02-22 16:24:17
Autor: Jacek
Tylko czarny tusz

Użytkownik "Przemek" <raz@onet.pl> napisał w wiadomości news:ijv8o2$3ve$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- -- -- -- -- Chyba nie zrozumieliśmy się.
Windows XP. Prościej: jeśli kliknę drukowanie, preferencje, kolor, druk w skali szarości-- -- -- -
-- -- -- -jest zawsze zaznaczona "Wysoka jakość", a chcę aby ba zaznaczone "Tylko czarny tusz",
bo nie chce mi się ciagle klikać w tę ramkę i zmieniać tę opcję.
Pozdrawiam,
                     Jacek

Data: 2011-02-22 16:54:12
Autor: G Nowak
Tylko czarny tusz
[...]

Jak zmienisz ta opcje w control panelu zachowa to samo ustawienie dla kazdej aplikacji.

Data: 2011-02-22 18:24:33
Autor: Jacek
Tylko czarny tusz

Jak zmienisz ta opcje w control panelu zachowa to samo ustawienie dla kazdej aplikacji.

-- G
-- -- -- -- -- -Niestety nie...

Data: 2011-02-22 18:28:50
Autor: Jacek
Tylko czarny tusz

Użytkownik "G Nowak" <gnowak84.wytnijto@gmail.com> napisał w wiadomości news:ik0pno$eci$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- -- -- -- -- Masz rację! Zmieniłem, wszystko jest jak chciałem. Dzięki!

Data: 2011-02-21 23:24:23
Autor: M1SLQ
Tylko czarny tusz
Zawsze jest zaznaczone "Wysoka jakość " i muszę kliknąć w "Tylko czarny tusz".
Chciałbym, aby było zawsze wybrane "Tylko czarny tusz" i abym nie musiał tej opcji ciągle wybierać.
Jak to zrobić?

Za pomocą myszki lub innego urządzenia wskazującego (sprzętu).

Pozdrawiam

Data: 2011-02-21 22:30:53
Autor: G Nowak
Tylko czarny tusz
Chciałbym, aby było zawsze wybrane "Tylko czarny tusz" i abym nie musiał tej opcji ciągle wybierać.
Jak to zrobić?
Za pomocą myszki lub innego urządzenia wskazującego (sprzętu).

Pozwole sie nie zgodzic. Jesli to Windows (czego nie jestesmy pewni) wiekszosc okien dialogowych mozna obslugiwac rowniez przy pomocy klawiatury.

--
Pozdr

Data: 2011-02-21 23:33:00
Autor: M1SLQ
Tylko czarny tusz
Pozwole sie nie zgodzic. Jesli to Windows (czego nie jestesmy pewni) wiekszosc okien dialogowych mozna obslugiwac rowniez przy pomocy klawiatury.

Po co używać dwu rąk do czynności, które można zrobić jedną? :)

Pozdrawiam

Data: 2011-02-22 01:53:11
Autor: G Nowak
Tylko czarny tusz
Pozwole sie nie zgodzic. Jesli to Windows (czego nie jestesmy pewni) wiekszosc okien dialogowych mozna obslugiwac rowniez przy pomocy klawiatury.
Po co używać dwu rąk do czynności, które można zrobić jedną? :)

A tak przy okazji myslisz, ze warto mu powiedziec zeby grzebal ta myszka we wlasciwosciach drukarki, czy moze wyslemy go na odpowiednia grupe?
--
Pozdr

Tylko czarny tusz