Tylko czarny tusz

Data: 2011-02-21 20:58:09
Autor: Przemek
Tylko czarny tusz
Jacek nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
Chciałbym, aby było zawsze wybrane "Tylko czarny tusz" i abym nie musiał
tej  opcji ciągle wybierać.
Jak to zrobić?

Z poziomu drivera, czyli settings/printers and faxes.
Tak jak robisz, czyli drukuj i zaznacz, zapisujesz to ustawienie dla danego dokumentu, nie całości.
Przem

Data: 2011-02-22 16:24:17
Autor: Jacek
Tylko czarny tusz

Użytkownik "Przemek" <raz@onet.pl> napisał w wiadomości news:ijv8o2$3ve$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- -- -- -- -- Chyba nie zrozumieliśmy się.
Windows XP. Prościej: jeśli kliknę drukowanie, preferencje, kolor, druk w skali szarości-- -- -- -
-- -- -- -jest zawsze zaznaczona "Wysoka jakość", a chcę aby ba zaznaczone "Tylko czarny tusz",
bo nie chce mi się ciagle klikać w tę ramkę i zmieniać tę opcję.
Pozdrawiam,
                     Jacek

Data: 2011-02-22 16:54:12
Autor: G Nowak
Tylko czarny tusz
[...]

Jak zmienisz ta opcje w control panelu zachowa to samo ustawienie dla kazdej aplikacji.

Data: 2011-02-22 18:24:33
Autor: Jacek
Tylko czarny tusz

Jak zmienisz ta opcje w control panelu zachowa to samo ustawienie dla kazdej aplikacji.

-- G
-- -- -- -- -- -Niestety nie...

Data: 2011-02-22 18:28:50
Autor: Jacek
Tylko czarny tusz

Użytkownik "G Nowak" <gnowak84.wytnijto@gmail.com> napisał w wiadomości news:ik0pno$eci$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- -- -- -- -- Masz rację! Zmieniłem, wszystko jest jak chciałem. Dzięki!

Tylko czarny tusz