Tylko dla posiadaczy panoramicznych monitorów

Data: 2010-05-31 00:54:32
Autor: awe
Tylko dla posiadaczy panoramicznych monitorów
Pierwsze jej zdjecie czarnobiale kiedy byla mloda - bardzo ladne. Pozniej juz tylko gorzej. Czasami 5 dzieci odbija sie na wygladzie. Nie ogladam drugiej czesci bo szkodam i czasu.
Na szczescie meza ma tak beznadziejnego ze nawet gdyby sie rozebrala to nie ma u mnie szans:-)
awe

Data: 2010-05-31 10:24:47
Autor: Bombelek

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:htupvh$h9k$1news.onet.pl...
[...]

Przecież jesteś impotentem! ;-)))

Data: 2010-05-31 12:19:10
Autor: awe

Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c03724a$0$19160$65785112news.neostrada.pl...

[...]

impotentem to jest MH
awe

Tylko dla posiadaczy panoramicznych monitorów