Tylko dla wybranych? :)

Data: 2015-05-05 01:24:52
Autor: Konfabulator Konfabulatorski
Tylko dla wybranych? :)
Wyniki tego głosowania będą nieważne, przez brak zwrotu co najmniej.. Ale droga do unieważnienia długa i kręta, więc może szybciej będzie powiadomić organizatora, że głosowanie w tej formie nie ma sensu? Lepiej załącz rysunek, nasze urzędnicze mózgi nie są zbyt lotne.

Data: 2015-05-05 18:23:26
Autor: Tom N
Tylko dla wybranych? :)
Konfabulator Konfabulatorski w <news:9b06ac68-b126-4016-8d7a-122467e47373googlegroups.com>:

 na dwa dni robocze przed rozpoczęciem głosowania ukończyłam / ukończyłem 16 lat

Wyniki tego głosowania będą nieważne, przez brak zwrotu co najmniej.

Ukończyłeś coś na dwa dni przed terminem?  I uważasz, że ukończyłeś
dokładnie dwa dni przed terminem?

No to zapytam inaczej: ukończyłeś 5 lat na dwa dni przed 1 maja 2015 roku? Nie, nie pytałem czy ukończyłeś dwa dni przed 1 maja 2015, mogłeś ukończyć
wcześniej.

Jeszcze inaczej: ukończyłem == miałem ukończone

Zwrot "co najmniej" jest porządany, ale niekonieczny. --
'Tom N'

Tylko dla wybranych? :)