Tylko do Waldka!!!

Data: 2012-03-25 10:56:11
Autor: Gieniu
Tylko do Waldka!!!
enenuleu, post wprawdzie dla kogoś tam, ale skoro na grupie to takze
do wszystkich, wiec tak zapytam, czy nie myslales nigdy zeby zabrac
sie najpierw za leczenie psychy? a dopiero cialo pozniej

Data: 2012-03-25 19:59:50
Autor: Waldek
Tylko do Waldka!!!

Użytkownik "Gieniu" <dat100@interia.eu> napisał w wiadomości news:44625bc7-5393-427b-9be0-17439d608389k14g2000vbe.googlegroups.com...
enenuleu, post wprawdzie dla kogoś tam, ale skoro na grupie to takze
do wszystkich, wiec tak zapytam, czy nie myslales nigdy zeby zabrac
sie najpierw za leczenie psychy? a dopiero cialo pozniej

W zdrowym ciele zdrowy duch ?
- babcia mawiala, w zdrowym ciele zdrowe ciele :)

Data: 2012-03-25 11:24:18
Autor: Gieniu
Tylko do Waldka!!!
On 25 Mar, 19:59, "Waldek" <m...@nie.dam> wrote:
Użytkownik "Gieniu" <dat...@interia.eu> napisał w wiadomościnews:44625bc7-5393-427b-9be0-17439d608389k14g2000vbe.googlegroups.com...

> [...]
>sie najpierw za leczenie psychy? a dopiero cialo pozniej

W zdrowym ciele zdrowy duch ?
- babcia mawiala, w zdrowym ciele zdrowe ciele :)

tak Waldku, madre powiedzenie, ale bywają czasami takie wlaśnie nalezy
zaczac od psyche... hm... przechodziłem dzisiaj kolo banku, wywolało
to uczucie mnie skrajnie negatywne, nie lubię Solorza - to tak
odnosnie trzymania sie tematu grupy, pozdrawiam

Data: 2012-03-25 20:41:03
Autor: Waldek
Tylko do Waldka!!!

Użytkownik "Gieniu" <dat100@interia.eu> napisał w wiadomości news:756691c5-ce3f-4fe9-9752-cfc22d281901k14g2000vbe.googlegroups.com...
On 25 Mar, 19:59, "Waldek" <m...@nie.dam> wrote:

przechodziłem dzisiaj kolo banku, wywolało
to uczucie mnie skrajnie negatywne, nie lubię Solorza - to tak
odnosnie trzymania sie tematu grupy, pozdrawiam

A ktory bank jest Solorza ? [Żaka - jak sadze]
o ile mnie skleroza nie myli, to mial jakies udzialy w InvestBanku

Data: 2012-03-25 20:40:07
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Tylko do Waldka!!!

"Gieniu" 44625bc7-5393-427b-9be0-17439d608389@k14g2000vbe.googlegroups.com

: enenuleu, post wprawdzie dla kogoś tam, ale skoro na grupie to takze
: do wszystkich, wiec tak zapytam, czy nie myslales nigdy zeby zabrac
: sie najpierw za leczenie psychy? a dopiero cialo pozniej

Myślałem, ale uznałem, że nie mogę pobierać pieniędzy
za leczenie psychhy a za darmo (czy choćby za tanio) to
ja już nie chcę pracować -- poszukaj innego lekarza. :)

Tylko do Waldka!!!