Tylko dzięki funduszom europejskim sztukę opartą o Mein Kampf obejrzysz w teatrze po remoncie generalnym

Data: 2019-03-19 23:10:26
Autor: A. Filip
Tylko dzięki funduszom europejskim sztukę opartą o Mein Kampf obejrzysz w teatrze po remoncie generalnym
[ za news:soc.culture.polish ]

https://www.dailymail.co.uk/news/article-6826829/Polish-theatre-stages-play-based-Mein-Kampf-Hitlers-ideas-relevant.html
Polish theatre stages play based on Mein Kampf 'to find out whether
Hitler's ideas are still relevant today'
* lay at Warsaw's Powszechny Theatre uses speech from Hitler's autobiography

[A] https://pl.wikipedia.org/wiki/Teatr_Powszechny_w_Warszawie
W latach 2009-2010 przeprowadzono remont generalny budynku teatru
(zrealizowany przy pomocy funduszy Unii Europejskiej).

--
A. Filip : Pij mleko!

Data: 2019-03-20 01:12:19
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 19 marca 2019 23:10:27 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

> Hitler's ideas are still relevant today'
> * lay at Warsaw's Powszechny Theatre uses speech from Hitler's autobiography

Oglądałeś? Jakie wrażenia?

BTW Jest jeszcze sztuka Georga Tabori pod tym samym tytułem. Tę serdecznie polecam.

--
Bruno

Tylko dzięki funduszom europejskim sztukę opartą o Mein Kampf obejrzysz w teatrze po remoncie generalnym