Tylko dziewczyny...

Data: 2009-07-29 22:34:05
Autor: konserwator
Tylko dziewczyny...
Tylko dziewczyny nie idzcie o poparcie do niesioleckiego bo was jeszcze podpierdoli jak ma w zwyczaju....

Data: 2009-07-29 15:40:15
Autor: Marek
Tylko dziewczyny...
On 29 Lip, 22:34, "konserwator" <djmac§don¨Ča...@algonet.se> wrote:
Tylko dziewczyny nie idzcie o poparcie do niesioleckiego bo was jeszcze
podpierdoli jak ma w zwyczaju....

Niesiolowski podpierdala tylko te, ktore wydymal...
reszte popiera...

Data: 2009-07-30 07:02:19
Autor: Panslavista
Tylko dziewczyny...

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci
[...]

    Wydymalby i popieralby wszystkie, ale nie mozna przeleciec wszystkich
kobiet, a on juz nawet na niebiesko nie moze...
    W zyciu tak juz jest, ze do polityki ida ci, którym inne "P" nie
funguje...

Data: 2009-07-30 20:54:59
Autor: matusm
Tylko dziewczyny...

[...]

reszte popiera...najpierw by musial wydymac ale z braku mozliwosci wydymania podpierdolil aby samemu szybko wskoczyc pod  cele na wydymanie

--
"Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rózne stowarzyszenia,
kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac

Data: 2009-07-30 14:03:35
Autor:
Tylko dziewczyny...
On Wed, 29 Jul 2009 22:34:05 +0200, "konserwator"
<djmac§don¨Čald@algonet.se> wrote:

Tylko dziewczyny nie idzcie o poparcie do niesioleckiego bo was jeszcze podpierdoli jak ma w zwyczaju....

 coz, nie kazdy ma ten fart, n'est pas ? ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-07-30 18:25:03
Autor: konserwator
Tylko dziewczyny...

Użytkownik ""<heRsk>"" <ayway_?_bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:nv2375pib2iptjuos8ln20lpmq1sdg5f3i4ax.com...
[...]

n`est pas!

Jak ja widze UPR popierajacy Niesioleckiego to tylko moge zaplakac....

Data: 2009-07-30 18:37:45
Autor:
Tylko dziewczyny...
On Thu, 30 Jul 2009 18:25:03 +0200, "konserwator"
<djmac§don¨Čald@algonet.se> wrote:

> coz, nie kazdy ma ten fart, n'est pas ? ;o)))

n`est pas!

 c'est vrai ;o)

Jak ja widze UPR popierajacy Niesioleckiego to tylko moge zaplakac....

 niby kto w upr popiera botanika ?

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-07-30 18:55:36
Autor: konserwator
Tylko dziewczyny...

Użytkownik ""<heRsk>"" <ayway?brednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:32j3755ovpkgbeeub9t3hcjbirmil6mj5m4ax.com...
> [...]

n`est pas!

 c'est vrai ;o)

Jak ja widze UPR popierajacy Niesioleckiego to tylko moge zaplakac....

no ty cala geba!

Data: 2009-07-30 20:57:10
Autor: matusm
Tylko dziewczyny...

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:h4sjsp$j8i$1nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]

n`est pas!

c'est vrai ;o)

Jak ja widze UPR popierajacy Niesioleckiego to tylko moge zaplakac....

Daj sobie  spokoj
to nie jest zaden UPRowiec to tylko odpad po PZPR i Pionie Politycznym LWP

Pozdrowienia
matusm

Tylko dziewczyny...