Tylko ja wywiesiłem flagę...

Data: 2009-08-02 00:23:08
Autor: Tzva Adonai
Tylko ja wywiesiłem flagę...
.... żaden z sąsiadów o tym nie pomyślał... A jak jest u was?...

Data: 2009-08-02 00:50:00
Autor: Mariusz Merta
panie tzva, pan sie dobrze czuje ?
następne pytanie, czy jest pan absolutnie pewien, że wywiesił pan
polską flagę narodową ?
przy okazji, z jakiej to okazji wywiesił pan flagę...abstrahując od
barw narodowych,
swego czasu pański idol adam michnik zamieścił artykuł w którym stało
jak wół, że Powstanie Warszawskie służyło do dorzynania niedobitków z
getta warszawskiego
stąd moje zdziwienie pańskim patriotyzmem...a przy okazji, nadal jest
pan przekonany, że Polacy budowali Auschwitz do gazowania Żydów...
tedy nie zdziwiłoby mnie gdyby pan wywiesił niemiecka flagę albo
tęczową (pedalską)...
Mariusz Merta

P.S.
Czy inny pański ulubieniec jan tomasz gross pisał coś o Powstaniu
Warszawskim ?
I co pisał ten "wielki historyk" wg pana ?
mme

Data: 2009-08-02 08:09:16
Autor: Panslavista
Tylko ja wywiesiłem flagę...
Tzva Adonai <tzva.adonai@yahoo.com> napisał(a):
.... zaden z sasiadow o tym nie pomyslal... A jak jest u was?...

Tzwelić ciebie i twoją Polszę parchu

SLAWA RASIJI!!

Data: 2009-08-02 10:57:44
Autor: Panslavista
Tylko ja wywiesiłem flagę...

Użytkownik "Panslavista" <socjalpatriota.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:h53hjb$t79$1inews.gazeta.pl...
Tzva Adonai <tzva.adonai@yahoo.com> napisał(a):

> .... zaden z sasiadow o tym nie pomyslal... A jak jest u was?...

Tzwelić ciebie i twoją Polszę parchu

SLAWA RASIJI!!

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Jak widać po adresie - podszywacz z GWna.

Data: 2009-08-02 11:10:50
Autor: ColgatesBilly
Tylko ja wywiesiłem flagę...
"Panslavista" <socjalpatriota.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:h53hjb$t79$1inews.gazeta.pl...
Tzva Adonai <tzva.adonai@yahoo.com> napisał(a):

.... zaden z sasiadow o tym nie pomyslal... A jak jest u was?...

Tzwelić ciebie i twoją Polszę parchu

SLAWA RASIJI!!

Niby tak, ale... r o z n e   sa  SLAWY.
Rosja , owszem, cieszy sie.... ale ... nie najlepsza ;)

Data: 2009-08-02 23:43:07
Autor: Mariusz Merta
a heil hitler to niełaska ?
j.w.
Mariusz Merta

Data: 2009-08-03 08:45:26
Autor: Slawomir Stoff [inf]
a heil hitler to nielaska ?

"Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:2d9ca04b-6992-4a69-b681-392eaabb477332g2000yqj.googlegroups.com...
j.w.
Mariusz Merta

to moja sprawa

ar

Data: 2009-08-02 10:55:55
Autor: konserwator
Tylko ja wywiesiłem flagę...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:556241d3-bb49-4cc8-8487-855f00e7478832g2000yqj.googlegroups.com...
.... żaden z sąsiadów o tym nie pomyślał... A jak jest u was?...

az okazji cyganskiej?

Data: 2009-08-02 11:09:11
Autor: ColgatesBilly
Tylko ja wywiesiłem flagę...
"Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> wrote in message news:556241d3-bb49-4cc8-8487-855f00e7478832g2000yqj.googlegroups.com...
.... żaden z sąsiadów o tym nie pomyślał... A jak jest u was?...

Chyba francuska, bo te biale gacie z tym sie raczej kojarza

Data: 2009-08-03 01:03:22
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Tylko ja wywiesiłem flagę...
ColgatesBilly wrote:

"Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> wrote in message
... żaden z sąsiadów o tym nie pomyślał... A jak jest u was?...

Chyba francuska, bo te biale gacie z tym sie raczej kojarza

Raczej japońską, tylko wiśnia mocno przegniła. ;)
--
Pit

Data: 2009-08-02 12:29:59
Autor: Ensitherum
Tylko ja wywiesiłem flagę...
Tzva Adonai pisze:
... żaden z sąsiadów o tym nie pomyślał... A jak jest u was?...

flagę Izraela ? nieźle.

Data: 2009-08-02 12:31:35
Autor: raff
Tylko ja wywiesiłem flagę...
Ensitherum pisze:
Tzva Adonai pisze:
... żaden z sąsiadów o tym nie pomyślał... A jak jest u was?...

flagę Izraela ? nieźle.

Flage Niemiec.

R.

Data: 2009-08-02 08:38:33
Autor: Antenka
Tylko ja wywiesiłem flagę...
Flage Niemiec.

He he he :D :D

Antenka

Data: 2009-08-02 12:33:36
Autor: Ensitherum
Tylko ja wywiesiłem flagę...
raff pisze:
Flage Niemiec.

a... fakt. w swoim Breslau.

Data: 2009-08-02 22:21:10
Autor: konserwator
Tylko ja wywiesiłem flagę...

Użytkownik "Ensitherum" <ensitherum@NOSPAM.pl> napisał w wiadomości news:h53pqu$g74$1news.onet.pl...
Tzva Adonai pisze:
... żaden z sąsiadów o tym nie pomyślał... A jak jest u was?...

flagę Izraela ? nieźle.

to mile w PW tez gineli zydzi...

Data: 2009-08-03 01:39:27
Autor: ColgatesBilly
Tylko ja wywiesiłem flagę...

Tzva Adonai pisze:
... żaden z sąsiadów o tym nie pomyślał... A jak jest u was?...

flagę Izraela ? nieźle.

to mile w PW tez gineli zydzi...

Nie tylko wtedy!!!

Przypomnij sobie wypadek Geremka, co tak wstrzasnal Polska...
Podobny klimat byl, jak pamietam, wtey kiedy umarl Towarzysz Stalin!

Przydalaby sie wiec tez jakas aula czy dziedziniec w Parlamencie EU´
poswiecone zydom co zgineli w Powstaniu Warszawskim.
'Oczywiscie, kazdy z nich mial nazwisko, wiec i one nie moga
zostac zapomniane, a czeste ich publiczne odczyty, zapobieglyby temu.

Kol

Data: 2009-08-02 13:58:34
Autor: Andrzej Kokakolski
Tylko ja wywiesiłem flagę...