Tylko ja wywiesiłem flagę...

Data: 2009-08-02 12:29:59
Autor: Ensitherum
Tylko ja wywiesiłem flagę...
Tzva Adonai pisze:
... żaden z sąsiadów o tym nie pomyślał... A jak jest u was?...

flagę Izraela ? nieźle.

Data: 2009-08-02 12:31:35
Autor: raff
Tylko ja wywiesiłem flagę...
Ensitherum pisze:
Tzva Adonai pisze:
... żaden z sąsiadów o tym nie pomyślał... A jak jest u was?...

flagę Izraela ? nieźle.

Flage Niemiec.

R.

Data: 2009-08-02 08:38:33
Autor: Antenka
Tylko ja wywiesiłem flagę...
Flage Niemiec.

He he he :D :D

Antenka

Data: 2009-08-02 12:33:36
Autor: Ensitherum
Tylko ja wywiesiłem flagę...
raff pisze:
Flage Niemiec.

a... fakt. w swoim Breslau.

Data: 2009-08-02 22:21:10
Autor: konserwator
Tylko ja wywiesiłem flagę...

Użytkownik "Ensitherum" <ensitherum@NOSPAM.pl> napisał w wiadomości news:h53pqu$g74$1news.onet.pl...
Tzva Adonai pisze:
... żaden z sąsiadów o tym nie pomyślał... A jak jest u was?...

flagę Izraela ? nieźle.

to mile w PW tez gineli zydzi...

Data: 2009-08-03 01:39:27
Autor: ColgatesBilly
Tylko ja wywiesiłem flagę...

Tzva Adonai pisze:
... żaden z sąsiadów o tym nie pomyślał... A jak jest u was?...

flagę Izraela ? nieźle.

to mile w PW tez gineli zydzi...

Nie tylko wtedy!!!

Przypomnij sobie wypadek Geremka, co tak wstrzasnal Polska...
Podobny klimat byl, jak pamietam, wtey kiedy umarl Towarzysz Stalin!

Przydalaby sie wiec tez jakas aula czy dziedziniec w Parlamencie EU´
poswiecone zydom co zgineli w Powstaniu Warszawskim.
'Oczywiscie, kazdy z nich mial nazwisko, wiec i one nie moga
zostac zapomniane, a czeste ich publiczne odczyty, zapobieglyby temu.

Kol

Tylko ja wywiesiłem flagę...