[Olejowo] Tylko krowa nie zmienia poglądów

Data: 2012-06-09 13:34:01
Autor: Budyń
[Olejowo] Tylko krowa nie zmienia poglądów
Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:jqvblt$9vu$1node2.news.atman.pl...
No. Motul ochujał w tym roku z ceną ~300PLN za 300V więc postanowiłem przetestować Orlen Moto4T syntetyk bo nie stać mnie na taką ekstrawagancję jak 300PLN za olej co 6000km. Zobaczymy...

:-)))
A ile kosztuje zwykły samochodowy? :-) No dobra, moze pogadamy za nastepne 6kkm. :-))

b.

Data: 2012-06-09 13:39:52
Autor: Monster
W dniu 2012-06-09 13:34, Budyń pisze:
[...]

Na luksus samochodowego nie każdego stać,dobrze czasem mieć suche sprzęgło i max 8tys rpm:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-06-09 20:46:37
Autor: AZ
[Olejowo] Tylko krowa nie zmienia poglądów
On 06/09/2012 01:34 PM, Budyń wrote:

:-)))
A ile kosztuje zwykły samochodowy? :-) No dobra, moze pogadamy za
nastepne 6kkm. :-))

Może Twój strucel generuje na tyle mały moment obrotowy albo jeździsz tak, że sprzęgło nie ślizga się na samochodowym, albo to taki olej. U mnie wystarczy dolanie samochodowego żeby przy pyceniu ślizgało się sprzęgło.

--
Artur
ZZR 1200

[Olejowo] Tylko krowa nie zmienia poglądów