[Olejowo] Tylko krowa nie zmienia poglądów

Data: 2012-06-09 15:10:56
Autor: morghul
[Olejowo] Tylko krowa nie zmienia poglądów
Na allegro widzę po 220 z przesyłką. Może to nie Motul ochujał tylko sprzedawca? ;)

--

morghul

Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:jqvblt$9vu$1node2.news.atman.pl...
No. Motul ochujał w tym roku z ceną ~300PLN za 300V więc postanowiłem przetestować Orlen Moto4T syntetyk bo nie stać mnie na taką ekstrawagancję jak 300PLN za olej co 6000km. Zobaczymy...

-- Artur
ZZR 1200

Data: 2012-06-09 20:49:31
Autor: AZ
On 06/09/2012 03:10 PM, morghul wrote:
Na allegro widzę po 220 z przesyłką. Może to nie Motul ochujał
tylko sprzedawca? ;)

Wszędzie Motul podrożał, nawet u tych co mieli najtaniej a i w serwisach straszyli podwyżkami bo sam Motul podniósł ceny. Więc to 220 to albo stare zapasy albo jakaś podróba. Słyszałem i nie wiem ile w tym prawdy ale ponoć istnieje rynek opakowań po markowych olejach.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-06-10 12:36:41
Autor: Drzewo
[Olejowo] Tylko krowa nie zmienia poglądów

Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:jr05rr$at5$2node1.news.atman.pl...
jakaś podróba.

Ulubiony tekst handlarzy, aby zachować wysokie marże. 300V to modny olej - świetny, ale są inne równie dobre - Fuchs, Valovoline, Ipone, Liqui Moly. Kolejność zupełnie przypadkowa.

Drzewo
www.moto-opinie.info - opinie na temat opon, ubrań, akcesoriów, sklepów, serwisów motocyklowych

Data: 2012-06-10 19:41:21
Autor: AZ
On 06/10/2012 12:36 PM, Drzewo wrote:
[...]

Ale po co podrabiać coś mało znanego/popularnego?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-06-10 19:56:08
Autor: Ivam
Użytkownik "Drzewo"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4fd47891$0$1306$65785112@news.neostrada.pl...
ale są inne równie dobre - Fuchs, Valovoline, Ipone, Liqui Moly.

A ja juz od 2 wymian kupuje najtaniej jak sie da syntetycznego repsola. W okolicach 180zl bez problemu idzie kupic.

--
pzdr:
Ivam

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

Data: 2012-06-10 20:01:20
Autor: AZ
On 06/10/2012 07:56 PM, Ivam wrote:
ale są inne równie dobre - Fuchs, Valovoline, Ipone, Liqui Moly.

A ja juz od 2 wymian kupuje najtaniej jak sie da syntetycznego repsola.
W okolicach 180zl bez problemu idzie kupic.

OIDP pamiętam jesteś oblatany w tematach technicznych, nie wiesz ile kosztuje i gdzie można zrobić analizę podstawowych parametrów przepracowanego oleju? Tak z ciekawości bym sprawdził po 6 kkm.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-06-10 20:53:56
Autor: Ivam
Użytkownik "AZ"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jr2ndg$uaf$1@node1.news.atman.pl...
kosztuje i gdzie można zrobić analizę podstawowych parametrów przepracowanego oleju? Tak z ciekawości bym sprawdził po 6 kkm.

Nie wiem, ale moge zaproponowac, zebys podszedl na najblizsza politechnike i poszukal laborantow od trybologii. Moze byc, ze profesor/opiekun przedmiotu tez bedzie zainteresowany, ale predzej laborant za jakies piwo pyknie ze studentami porownanie. Ale to w roku szkolnym;)

W zielonej gorze od trybologii akurat jest (albo bylo) troche betonow, ale jak nie znajdziesz chetnych u siebie, to jak bede przy okazji to moge zapytac czy by nie zrobili porownania (ale tylko na aparacie czterokulowym, bo tylko to IODP maja).

Data: 2012-06-10 21:10:11
Autor: AZ
On 06/10/2012 08:53 PM, Ivam wrote:

[...]

Thx, ale bardziej chodziło mi o takie parametry jak lepkość, HTHS
i inne podstawowe.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-06-11 16:42:17
Autor: Ivam
Użytkownik "AZ"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jr2rej$2tj$1@node1.news.atman.pl...
Thx, ale bardziej chodziło mi o takie parametry jak lepkość, HTHS
i inne podstawowe.

Na _dobrej_ politechnice sa w stanie to sprawdzic HTHS, a lepkosc mozesz sprawdzic sam. Potrzebujesz kulek (najlepiej lekkich, np. aluminiowych), mikrometru, stopera i wysokiej zlewki o dokladnie okreslonej pojemnosci.

Chcesz robic na goraco to potrzebujesz jeszcze termometru u czegos do podgrzania/mieszania oleju.

Wbrew pozorom aparat czterokulkowy daje konkretne wyniki. A jesli braloby sie porownanie dobry stary/nowe dziadostwo, etc. to wyniki pewnie rozstrzyglyby dylematy niektorych precli;) Tym aparatem mozna sprawdzic _realne_ wlasnosci smarne/przeciwzatarciowe oleju.

Data: 2012-06-11 17:00:20
Autor: AZ
On 06/11/2012 04:42 PM, Ivam wrote:

[...]

Tyle, że mnie się nie chce bo czas itp. Po prostu z ciekawości chciałem oddać próbkę starego oleju i mieć wynik na papiurze ale w Polsce się tym nikt nie zajmuje.

http://www.blackstone-labs.com/free-test-kits.php tu za $25 można zrobić taką analizę.

[...]

Jak będzie mi się chciało to może i podskoczę kiedyś na jakąś polibudę.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-06-11 02:06:58
Autor: grzech
Tylko krowa nie zmienia poglądów
Słyszałem i nie wiem ile w tym prawdy
ale ponoć istnieje rynek opakowań po markowych olejach.

po psich karmach również:(

___
grzech
tdm

Data: 2012-06-11 12:56:56
Autor: marider
W dniu 2012-06-11 11:06, grzech pisze:
Słyszałem i nie wiem ile w tym prawdy
ale ponoć istnieje rynek opakowań po markowych olejach.

po psich karmach również:(

Hmmm, mowisz? Ja opakowanka po Eukanubie wywalam na smietnik.

Pdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2012-06-13 08:18:21
Autor: morghul
Tylko krowa nie zmienia poglądów
Hmmm, mowisz? Ja opakowanka po Eukanubie wywalam na smietnik.

Błąd, nasypać karmy "by tesco" i pies się nie pozna ;)

--

morghul

Data: 2012-06-13 21:15:48
Autor: Hinek
Tylko krowa nie zmienia poglądów
Użytkownik "morghul" <morghul@tlen.pl> napisał smietnik.

Błąd, nasypać karmy "by tesco" i pies się nie pozna ;)

A skąd. Mój się pozna. Niestety.

--
Hinek

[Olejowo] Tylko krowa nie zmienia poglądów