Tylko ona dorownuje Elvisowi

Data: 2010-10-05 23:39:22
Autor: awe
Tylko ona dorownuje Elvisowi
Data: 2010-10-06 00:07:28
Autor: awe
Tylko ona dorownuje Elvisowi
Data: 2010-10-06 00:21:40
Autor: awe
Tylko ona dorownuje Elvisowi
Data: 2010-10-06 00:52:35
Autor: awe
Tylko ona dorownuje Elvisowi
Data: 2010-10-06 10:39:57
Autor: Miglanc
Tylko ona dorownuje Elvisowi

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i8g5l3$1s0$1news.onet.pl...
http://www.youtube.com/watch?v=l9f_8vUci_s&feature=related

Podniecasz się tymi linkami? Po cholere zaśmiecasz grupę jakimiś pierdołami?!

--

Zahir

Data: 2010-10-06 11:52:30
Autor: awe

Użytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4cac35d9$0$21000$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
bo chce cie ucywilizowac kundlu?
awe

Data: 2010-10-06 11:49:46
Autor: Miglanc

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i8hgiv$qj8$1news.onet.pl...

[...]

Zacznij od siebie kundelku (c) główny szaman KrK, pan J.Glemp!

--

Zahir

Data: 2010-10-06 13:27:41
Autor: awe

Użytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4cac4636$0$27047$65785112news.neostrada.pl...

[...]

ale jak szczekasz to moglbys chociaz wytrzec sobie pyska bo cos ci z niego cieknie. byles szczepiony na wscieklizne?
awe

Data: 2010-10-06 13:45:05
Autor: Zahir

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i8hm6a$d96$1news.onet.pl...
[...]

Awe,awe. Czy na prawdę jesteś aż takim prostakiem i chamem? Proponowałem ci układ ale ty wciąż brniesz w to bagno. Czy ty chłopie masz jakieś zajęcie? Pyszczysz na psp i pyszczysz. Co chcesz zagłuszyć? Swoje zmarnowane życie? Spieprzyłeś je chłopie i to ty jesteś temu winny! Nie Tusk czy Komorowski ale ty sam. Żal mi ciebie! :Pamelo żałosny dupku!

--

Zahir

Data: 2010-10-06 16:27:56
Autor: awe

Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4cac613d$0$27044$65785112news.neostrada.pl...

[...]

pisalem ci juz abys pogadal sobie z psami na smietniku. ukladac to ty sie mozesz z kundlami takimi jak ty i nie mieszaj do tego tuska zjebie
awe

Tylko ona dorownuje Elvisowi