Tylko po co

Data: 2011-05-18 13:36:54
Autor: jadrys
Tylko po co

SLD chce teraz gdy jest w opozycji uznawać "Komisją Majatkową" za nielegalną? A co było gdy komisja działała a SLD było przy korycie i wielkimi możliwościami?

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,SLD-chce-uznac-niekonstytucyjnosc-Komisji-Majatkowej,wid,13418787,wiadomosc.html

Data: 2011-05-18 17:30:50
Autor: .
Tylko po co
Dnia Wed, 18 May 2011 13:36:54 +0200, jadrys napisa³(a):

SLD chce teraz gdy jest w opozycji uznawaæ "Komisj± Majatkow±" za nielegaln±? A co by³o gdy komisja dzia³a³a a SLD by³o przy korycie i wielkimi mo¿liwo¶ciami?

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,SLD-chce-uznac-niekonstytucyjnosc-Komisji-Majatkowej,wid,13418787,wiadomosc.html

SLD w obecnym kszta³cie to dwie zwlaczaj±ce siê w bia³ych rêkawiczkach
frakcje. Dla dora¼nych potrzeb wyborczych pierwsza budzi siê frakcja
twardog³owych i proponuje wolno¶æ kochaj±cym inaczej oraz zdecydowan± walkê
z KK. Ci towarzysze po prostu nie maj± pomys³u na Polskê. Niestety,
Napieralski znajduje sie wrekach twardego kolektywu PZPR i nie widzê szans
na jakiekolwiek zmiany gospodarcze.

Dominik

Data: 2011-05-18 21:30:11
Autor: jadrys
Tylko po co
W dniu 2011-05-18 17:30, . pisze:
Dnia Wed, 18 May 2011 13:36:54 +0200, jadrys napisał(a):

[...]

SLD w obecnym kształcie to dwie zwlaczające się w białych rękawiczkach
frakcje. Dla doraźnych potrzeb wyborczych pierwsza budzi się frakcja
twardogłowych i proponuje wolność kochającym inaczej oraz zdecydowaną walkę
z KK. Ci towarzysze po prostu nie mają pomysłu na Polskę. Niestety,
Napieralski znajduje sie wrekach twardego kolektywu PZPR i nie widzÄ™ szans
na jakiekolwiek zmiany gospodarcze.

Dominik

Napieralski powinien albo odejść, albo kopnąć w tyłek Kwaśniewskiego, Kalisza itp. kapitalistów. Ten facet choć nieporadny wydaje się być prawdziwym lewicowcem.

Data: 2011-05-18 21:31:45
Autor: he®sk
Tylko po co
On Wed, 18 May 2011 21:30:11 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

W dniu 2011-05-18 17:30, . pisze:
> [...]
> z KK. Ci towarzysze po prostu nie maj± pomys³u na Polskê. Niestety,
> Napieralski znajduje sie wrekach twardego kolektywu PZPR i nie widzê szans

Napieralski powinien albo odej¶æ, albo kopn±æ w ty³ek Kwa¶niewskiego, Kalisza itp. kapitalistów. Ten facet choæ nieporadny wydaje siê byæ prawdziwym lewicowcem.

 napieralski to komuch sterowany przez twardoglowych z sld.  jego poglady dobre byly za czasow stalina ale nie dzis.

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-05-18 21:53:41
Autor: jadrys
Tylko po co
W dniu 2011-05-18 21:31, he®sk pisze:

[...]

Patrząc na to co się dzieje w Polsce to poglądy Stalina nie wydają się być takie złe.

Data: 2011-05-19 03:10:00
Autor: cirrus
Tylko po co
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ir183q$cv$2news.onet.pl...
[...]

Jak jego ludobójstwo?

--
stevep

Data: 2011-05-19 19:55:04
Autor: jadrys
Tylko po co
W dniu 2011-05-19 03:10, cirrus pisze:
[...]

Mówiąc o ludobójstwie Stalina, czasem warto by było się zastanowić nad jego przyczynami. Czym on się kierował itd.

Data: 2011-05-20 03:47:11
Autor: cirrus
Tylko po co
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ir3lhq$ivd$4news.onet.pl...
[...]

Czyli jest dobre i złe ludobójstwo, znowu moralność Kalego.

--
stevep

Data: 2011-05-20 11:33:11
Autor: jadrys
Tylko po co
W dniu 2011-05-20 03:47, cirrus pisze:

[...]

Są ludobójstwa różne, niektóre nawet można zrozumieć. Oczywiście mówię to ogólnie, - nie o Stalinie. Ja np. zupełnie nie rozumiem jankeskiego ludobójstwa w Wietnamie.

Data: 2011-05-19 03:08:56
Autor: cirrus
Tylko po co
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ir16nk$q84$2news.onet.pl...
W dniu 2011-05-18 17:30, . pisze:
[...]

Raczej prawdziwym idiotÄ….

--
stevep

Data: 2011-05-19 19:54:53
Autor: jadrys
Tylko po co
W dniu 2011-05-19 03:08, cirrus pisze:
Napieralski powinien albo odejść, albo kopnąć w tyłek Kwaśniewskiego, Kalisza itp. kapitalistów. Ten facet choć nieporadny wydaje się być prawdziwym lewicowcem.

Raczej prawdziwym idiotÄ….

To ty tak uważasz, ja nie sadzę żeby on był imbecylem.

Data: 2011-05-18 22:20:13
Autor: he®sk
Tylko po co
On Wed, 18 May 2011 13:36:54 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

SLD chce teraz gdy jest w opozycji uznawaæ "Komisj± Majatkow±" za nielegaln±? A co by³o gdy komisja dzia³a³a a SLD by³o przy korycie i wielkimi mo¿liwo¶ciami?

 program gospodarczy sld to walka z kk i geje na oltarze.

Data: 2011-05-18 21:29:55
Autor: jadrys
Tylko po co
W dniu 2011-05-18 22:20, he®sk pisze:
[...]

Tak, jako opozycja to oni maja program naprawdę lewicowy. Ale jak już są przy korycie to robią obrót o 180 stopni. Mnie osobiście na ten swój przedwyborczy populizm nie wezmą.

Data: 2011-05-18 21:30:36
Autor: he®sk
Tylko po co
On Wed, 18 May 2011 21:29:55 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]

Tak, jako opozycja to oni maja program naprawdę lewicowy. Ale jak już są przy korycie to robią obrót o 180 stopni. Mnie osobiście na ten swój przedwyborczy populizm nie wezmą.

 sld nie jest opozycja. oni walcza o przetrwanie. opozcja jest psl.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Nie-wykluczam-koalicji-z-PiS,wid,13418926,komentarz.html

Data: 2011-05-18 21:53:36
Autor: jadrys
Tylko po co
W dniu 2011-05-18 21:30, he®sk pisze:

Tak, jako opozycja to oni maja program naprawdę lewicowy. Ale jak już są
przy korycie to robią obrót o 180 stopni. Mnie osobiście na ten swój
przedwyborczy populizm nie wezmÄ….
  sld nie jest opozycja. oni walcza o przetrwanie. opozcja jest psl.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Nie-wykluczam-koalicji-z-PiS,wid,13418926,komentarz.html

A daj spokój z tymi opozycjami.. Nie ma żadnej opozycji.. Kolesie okrągłostołowi obsadzili wszystkie polityczne kierunki i teraz tylko pilnują żeby ktoś spoza tego grona nie dorwał się do koryta.

Tylko po co