Tylko pod Krzyżem...

Data: 2011-10-15 12:52:49
Autor: abc
Tylko pod Krzyżem...
.... tylko pod tym Znakiem, - Polska jest Polską, a Polak, Polakiem.
(A. Mickiewicz)

Polska tożsamość narodowa, w czasie, gdy nie istniało nasze państwo, a także
gdy znajdowało się ono pod sowiecką niewolą, przetrwało dzięki kulturze i
strukturom Kościoła, jedynym wspólnym nam językiem symbolicznym pozostaje
język chrześcijaństwa, i nie ma na razie innego jego zastępnika, którym
moglibyśmy się posługiwać.

Świńskie ryje Palikota czy intelektualny bełkot nowej lewicy nie są w stanie
zastąpić - i bardzo dobrze - symboliki i terminologii chrześcijańskiej. Jej
zniszczenie oznacza w istocie zniszczenie jakiejkolwiek możliwości
porozumienia i rozmowy, a także jakichkolwiek moralnych korzeni naszej
Rzeczypospolitej.

Wyrzucenie krzyża z przestrzeni Sejmu byłoby symbolicznym początkiem
zniszczenia Polski jako takiej, byłoby jasnym pokazaniem, że nie istnieją
już wartości, które byłyby nam wspólne. To zaś byłby koniec rzeczy wspólnej,
jaką jest dla nas Polska.

Więcej
http://fronda.pl/news/czytaj/tytul/terlikowski:_nie_ma_polski_bez_krzyza_16141

Data: 2011-10-15 14:32:29
Autor: matusm
Tylko pod Krzyżem...

--
dekomunizacja KK zapewni  oczyszczenie ,wszystko samo sie rozwiaze
smieci z Sejmu sie zamiecie  na szufelke albo tacze i po zawodach,,,chociaż nadal,,,,,,,,,,,,

Data: 2011-10-15 14:39:01
Autor: abc
Tylko pod Krzyżem...
[...]

Nie da rady bez regenta, który antydemokratycznie złapałby wszystko za pysk.
Potrzebny jest ktoś taki jak Horthy czy Franco.

Data: 2011-10-15 15:42:48
Autor: abc
Tylko pod Krzyżem...
Potrzebny jest ktoś taki jak Horthy czy Franco.

A może Hitler ?

Nie. Hitler to lewica, narodowi socjaliści.

Data: 2011-10-15 16:27:59
Autor: jadrys
Tylko pod KrzyĹźem...
W dniu 2011-10-15 15:42, abc pisze:
Potrzebny jest ktoś taki jak Horthy czy Franco.

A moĹźe Hitler ?

Nie. Hitler to lewica, narodowi socjaliści.

Jasne, najwaĹźniejsze  jest imię Boga na ustach gdy się torturuje czy  morduje ludzi.

Data: 2011-10-15 19:14:03
Autor: pluton
Tylko pod Krzyżem...

> Nie. Hitler to lewica, narodowi socjaliści.

Jasne, najważniejsze  jest imię Boga na ustach gdy się torturuje czy
morduje ludzi.

Hitlerowcy mieli na pasach wyszyte haselko 'Bog jest z nami;.

Nullification

Data: 2011-10-15 20:00:14
Autor: abc
Tylko pod Krzyżem...
Hitlerowcy mieli na pasach wyszyte haselko 'Bog jest z nami;.

Taki sam napis znajdował się na klamerce pasa żołnierza Reichswehry
(pierwsza wojna światowa) i na klamerce żołnierza Wehrmachtu (druga wojna
światowa).

Taka była tradycja armii państwa niemieckiego, państwa w którym
d***kratyczne wybory wygrała bezbożna NSDAP a kanclerzem tow. Adolf Hitler.

Dodam, że jest to tradycja państwa pruskiego od roku 1701
http://de.wikipedia.org/wiki/Gott_mit_uns

Data: 2011-10-17 08:36:47
Autor: jadrys
Tylko pod KrzyĹźem...
W dniu 2011-10-15 19:14, pluton pisze:
Nie. Hitler to lewica, narodowi socjaliści.

Jasne, najwaĹźniejsze  jest imię Boga na ustach gdy się torturuje czy
morduje ludzi.

Hitlerowcy mieli na pasach wyszyte haselko 'Bog jest z nami;.

Wehrmacht to raczej nie hitlerowcy.

Data: 2011-10-18 03:34:44
Autor: stevep
Tylko pod Krzyżem...
Dnia 17-10-2011 o 08:36:47 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Tylko kosmici, idioto.

--
stevep

Data: 2011-10-15 19:13:16
Autor: pluton
Tylko pod Krzyżem...
Nie da rady bez regenta, który antydemokratycznie złapałby wszystko za
pysk.
Potrzebny jest ktoś taki jak Horthy czy Franco.

Jak wystrzela czarnuchow, to popieram.

Nullification

Data: 2011-10-15 19:12:23
Autor: pluton
Tylko pod Krzyżem...
... tylko pod tym Znakiem, - Polska jest Polską, a Polak, Polakiem.
(A. Mickiewicz)

Jeb kamieniem w leb.
(mieszkaniec jaskini)

Nullification

Data: 2011-10-15 20:05:45
Autor: sofu
Tylko pod Krzyżem...

[...]

 "Państwo i Kościół katolicki są to instytucje skazane na walkę ze sobą zawsze i wszędzie."
 Józef Grabiec-Dąbrowski
 Historyk, Sekretarz Ligi Państwowości Polskiej w roku 1917

 Całkiem niedawno w poważnym tygodniku, bynajmniej nie klerykalnym, można było przeczytać taką naiwność: "Nikt, kto rozsądny, niezależnie od żywionych zapatrywań politycznych, nie kwestionuje historycznej roli i zasług Kościoła w Polsce..."
 Co do roli - niestety, tak. Ale co do zasług? Nieprawda! Nie zasługi, lecz szkodliwość widzieli: Joachim Lelewel, Józef Ignacy Kraszewski, Juliusz Słowacki, Seweryn Goszczyński, Bronisław Trentowski, Narcyza Żmichowska, Stanisław Wyspiański, Stanisław Witkiewicz, Stanisław Ignacy Witkiewicz, Witold Gombrowicz. Nikt, z Ciemnogrodu nawet, nie odmówi tym ludziom rozsądku.
 "Zasługi" Kościoła katolickiego dla Polski przypomniałem pokrótce w moich publikacjach: Mit polski - Zadruga i Filozofia polska - Zadruga. Obecnie zamierzam rozszerzyć nieco ten temat.
 Szkodliwość Kościoła katolickiego w Polsce poczęła być jaskrawo groźna dopiero po XVI wieku, po zwycięstwie kontrreformacji, kiedy ze szkół jezuickich masowo począł wychodzić polakatolik: nie Polak, lecz katolik, nie obywatel, lecz łacinnik, typ ludzki absolutnie niezdolny do rządzenia państwem, zwłaszcza państwem wielonarodowym. Od XVII wieku rozpoczyna się tragedia I Rzeczypospolitej.
 W tej tragedii Kościół katolicki występuje jako demon zła. Groza widowiska polega na tym, że w oczach polakatolika demon ten uchodzi za opatrznościowego dobroczyńcę! Jemu właśnie polakatolik dziękuje za zasługi dla Polski!

Wiecej na: http://toporzel.pl/teksty/wacyk3f.html

sofu

--
Dom Pana piękny jest, a na odrzwiach jego wyraźnie stoi: psom, kurwom i
księżom katolickim wstęp wzbroniony

Data: 2011-10-15 20:06:58
Autor: boukun
Tylko pod Krzyżem...

[...]

Bzdura, Kwaśniewski też próbuje już Polakom wmawiać, że krzyż w sejmie stał się niejako niepisaną tradycją... Tak, najpierw się coś narzuca zniewolonemu narodowi siłą, a potem usiłuje się mu wmówić, ze to jest jego tradycja...

boukun

Data: 2011-10-15 20:54:49
Autor: Grzegorz Z.
boukun napisał:

[...]

Miałem ochotę abecadłu napisać "pierdolę twój krzyż" ale po przeczytaniu
Twoich słów stwierdziłem że nie miało by to sensu, bo po pierwsze on tego i
tak nie przeczyta a po drugie - lepiej jak Ty bym tego nie wyraził,
najgorszym choćby wulgaryzmem.

Po prostu cieszę się że tym razem na nich nie głosowałem. --
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych
tarapatach. John Steinbeck

Data: 2011-10-15 23:17:14
Autor: Polok_Prawdziwy
Tylko pod Krzyżem...
abc wrote:

DOżYCI SEM TEN KżYż WSODź...!!!

ISEM RYREJ...

- może łorgasmusa dostanies...

Data: 2011-10-16 22:17:25
Autor: J-23
Tylko pod Krzyżem...
On 15 Paź, 12:52, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
... tylko pod tym Znakiem, - Polska jest Polsk , a Polak, Polakiem.
(A. Mickiewicz)

Polska to samo narodowa, w czasie, gdy nie istnia o nasze pa stwo, a tak e
gdy znajdowa o si ono pod sowieck niewol , przetrwa o dzi ki kulturze i
strukturom Ko cio a, jedynym wsp lnym nam j zykiem symbolicznym pozostaje
j zyk chrze cija stwa, i nie ma na razie innego jego zast pnika, kt rym
mogliby my si pos ugiwa .

wi skie ryje Palikota czy intelektualny be kot nowej lewicy nie s w stanie
zast pi - i bardzo dobrze - symboliki i terminologii chrze cija skiej. Jej
zniszczenie oznacza w istocie zniszczenie jakiejkolwiek mo liwo ci
porozumienia i rozmowy, a tak e jakichkolwiek moralnych korzeni naszej
Rzeczypospolitej.

Wyrzucenie krzy a z przestrzeni Sejmu by oby symbolicznym pocz tkiem
zniszczenia Polski jako takiej, by oby jasnym pokazaniem, e nie istniej
ju warto ci, kt re by yby nam wsp lne. To za by by koniec rzeczy wsp lnej,
jak jest dla nas Polska.

Wi cejhttp://fronda.pl/news/czytaj/tytul/terlikowski:_nie_ma_polski_bez_krz...

--
Nie da si oddzieli polityki od religii. Nie da si w cz owieku oddzieli
katolika od obywatela. Rozdzia pa stwa od Ko cio a jest sztuczny.

Jedyne miejsce gdzie obecnosc tzw. symboli religijnych jest zasadne,
to swiatynia. pozostala przestrzen, a zwlaszcza uzytecznosci
publicznej panstwowej winna byc neutralna wyznaniowo. Jest to zgodne z
normami prawnymi zawartymi w Konstytucji RP.

Data: 2011-10-17 15:49:30
Autor: Ikselka
Tylko pod Krzyżem...
Dnia Sun, 16 Oct 2011 22:17:25 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

Jedyne miejsce gdzie obecnosc tzw. symboli religijnych jest zasadne,
to swiatynia.

Takie rzeczy to tylko w PRL.
--
XL  "Dzisiaj żyjemy w czasach, w których najgorsze występki są wpisane w prawa
człowieka." Roberto de Mattei

Data: 2011-10-17 17:40:48
Autor: u2
Tylko pod Krzyżem...
W dniu 2011-10-17 15:49, Ikselka pisze:
Dnia Sun, 16 Oct 2011 22:17:25 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

Jedyne miejsce gdzie obecnosc tzw. symboli religijnych jest zasadne,
to swiatynia.

Takie rzeczy to tylko w PRL.

W dodatku zydokomuszki takie jak j-23 chetnie robily ze swiatyn nie tyle
muzea co magazyny oraz ruiny.

Data: 2011-10-18 03:36:07
Autor: stevep
Tylko pod Krzyżem...
Dnia 17-10-2011 o 15:49:30 Ikselka <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

Dnia Sun, 16 Oct 2011 22:17:25 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

Jedyne miejsce gdzie obecnosc tzw. symboli religijnych jest zasadne,
to swiatynia.

Takie rzeczy to tylko w PRL.
Masz racje, bo co będzie z tym porzekadłem "modli się pod figurą, a ....".

--
stevep

Tylko pod Krzyżem...