Tylko prawdziwek, nigdy Żyd, ewangelik i a teista.

Data: 2011-07-16 03:28:08
Autor: Stefan Pietrzykowski
Tylko prawdziwek, nigdy Żyd, ewangelik i a teista.
# Kamil Zieliński, kandydat PiS w wyborach prezydenta Wałbrzycha, dał  wyborcom jasny sygnał: tylko on to prawdziwy Polak katolik. Mogą głosować  na niego albo na konkurentów: Żyda, innowiercę lub ateistę.
  Zieliński to najmłodszy spośród czterech ubiegających się o prezydenturę  Wałbrzycha kandydatów. Absolwent ekonomii, doktorant, organista w  wałbrzyskich kościołach, a w latach 2006-2010 radny powiatu wałbrzyskiego  z nadania Prawa i Sprawiedliwości. W zbliżających się powtórzonych  wyborach samorządowych reprezentuje tę partię w walce o fotel prezydenta  Wałbrzycha. Jego rywalami są startujący z własnych niepartyjnych komitetów  Roman Szełemej, Mirosław Lubiński i Patryk Wild.

  Choć Zieliński nie jest faworytem wyborów, prowadzi intensywną kampanię  wyborczą. W rozdawanym bezpłatnie lokalnym tygodniku "DB2010" są  całostronnicowe reklamy, w których prezentuje się jako "młody,  wykształcony, uczciwy, przystojny i z poza [pisownia oryginalna - przyp.  red.] układu" oraz reklamuje sloganem "Stawiam na swoich - wałbrzyszan".
Częścią reklamy jest wywiad z kandydatem. Zieliński stwierdza w nim:  "Moich kontrkandydatów bardzo boli, ze jestem związany z Kościołem i ja  tego nigdy nie ukrywałem. Ponadto myślę, że nie powinno mieć wpływu na  decyzje wyborcze to, że mówi się, iż pan Wild jest ewangelikiem, pan  Szełemej ma korzenie żydowskie, a pan Lubiński być może reprezentuje  podejście ateistyczne".

  Dodaje oczywiście, że nie powinno mieć to wpływu na decyzję wyborców,  kogo poprzeć, bo "ważny jest człowiek", ale wyborca dostaje czytelny  sygnał, kto w Wałbrzychu jest kim. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hfzf1
stevep

Tylko prawdziwek, nigdy Żyd, ewangelik i a teista.