"Tylko rosyjski węgiel uratuje nas przed smogiem" (c) Adam Bielan

Data: 2019-09-21 02:56:52
Autor: Bruno Brunowski
"Tylko rosyjski węgiel uratuje nas przed smogiem" (c) Adam Bielan
- Węgiel rosyjski jest niestety bardzo często wyższej jakości, jeżeli chodzi o spalanie, niż węgiel polski. Natomiast problem smogu w Polsce, to jest problem spalania w tych kopciuchach bardzo niskiej jakości węgla albo wręcz śmieci - mówił Adam Bielan w rozmowie z Grzegorzem Kajdanowiczem w ,,Faktach po faktach" TVN24.

Słuszną linię ma nasza Partia! Taką prorosyjską!

--
Bruno

Data: 2019-09-21 13:45:24
Autor: Trefniś
W dniu .09.2019 o 11:56 Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:

Słuszną linię ma nasza Partia!

Ty chyba tylko wklejasz teksty pisane w "centrali" bez czytania i  bezkrytycznie.

Nie wierzę, że nie rozumiesz - ten tekst, jak od dłuższego czasu ci  uświadamiam, świadczy o chorobliwym rozdwojeniu jaźni. Nie chcę, żebyś  szedł głosować jako cel akcji "nie bądź świrem, idź na wybory". Wolę  wierzyć, że zagłosujesz świadomie.

--
Trefniś

Data: 2019-09-21 05:12:35
Autor: Jacek Bialy
"Tylko rosyjski węgiel uratuje nas przed smogiem" (c) Adam Bielan
   -- - Nie wierzę, że nie rozumiesz - ten tekst, jak od dłuższego czasu ci
uświadamiam, świadczy o chorobliwym rozdwojeniu jaźni.

Bruno tylko czasami udaje głupszego niż jest.  Teraz próbuje żartować z PiS, jakoby był podobny do PZPR..   No a skoro już, to może lepiej tak:

- Słuszną linię ma Partia pod wodzą naszego Genseka! -
Buuu ha-ha!
JB

Data: 2019-09-21 15:26:08
Autor: Trefniś
W dniu .09.2019 o 14:12 Jacek Bialy <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

[...]

Dobry żart tynfa wart.
Gdyby jednak pomyślał, byłby dowcipny naprawdę.

- Słuszną linię ma Partia pod wodzą naszego Genseka! -

Bez "naszego" - bo to nie jest gensek partii opozycyjnych.

Wyraźnie trzeba opozycji pomagać, bo sama nie łapie podstaw logiki..
Ciekawe, czy Bruno zacznie poprawiać otrzymane teksty do powielenia.

--
Trefniś

Data: 2019-09-21 05:14:53
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 21 września 2019 13:45:30 UTC+2 użytkownik Trefniś napisał:
> [...]

Nie wierzę, że nie rozumiesz - ten tekst, jak od dłuższego czasu ci  uświadamiam, świadczy o chorobliwym rozdwojeniu jaźni. Nie chcę, żebyś  szedł głosować jako cel akcji "nie bądź świrem, idź na wybory". Wolę  wierzyć, że zagłosujesz świadomie.

PiS 2015 - Ruski węgiel zły, polski dobry.
PiS 2019 - Ruski węgiel dobry i chroni przed smogiem, polski zły.

I to by było na tyle jeśli chodzi o rozdwojenie jaźni.
Ale ty pewnie z tych co wyznają strategię "No i ch..."
https://www.youtube.com/watch?v=gZKqLVT3oAs

--
Bruno

Data: 2019-09-21 09:50:42
Autor: Alfred Szałaput-Klęska
użytkownik Bruno Brunowski napisał:

PiS 2015 - Ruski węgiel zły, polski dobry.

Ktoś mógł tak chlapnąć, ale raczej nikt poważny.

Data: 2019-09-21 10:51:17
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 21 września 2019 18:50:43 UTC+2 użytkownik Alfred Szałaput-Klęska napisał:
użytkownik Bruno Brunowski napisał:

> PiS 2015 - Ruski węgiel zły, polski dobry.

Ktoś mógł tak chlapnąć, ale raczej nikt poważny.

Faktycznie nikt poważny. To tylko parafraza z Mariusza Błaszczaka..
https://youtu.be/2CsiBNm2oYQ

--
Bruno

Data: 2019-09-21 19:54:05
Autor: u2
"Tylko rosyjski węgiel uratuje nas przed smogiem" (c) Adam Bielan
Faktycznie nikt poważny. To tylko parafraza z Mariusza Błaszczaka.

zazdrościsz:)))))))))))

--
I love love

Data: 2019-09-21 11:38:34
Autor: japanizer
On Saturday, September 21, 2019 at 6:50:43 PM UTC+2, Alfred Szałaput-Klęska wrote:
użytkownik Bruno Brunowski napisał:

> PiS 2015 - Ruski węgiel zły, polski dobry.

Ktoś mógł tak chlapnąć, ale raczej nikt poważny.

A kogo tam w PiSie macie poważnego? Jest jakiś pisowiec, który np. nie kłamał, nie oszukiwał? Jakieś nazwisko możesz podać, chociaż jedno?

Data: 2019-09-21 13:04:38
Autor: Jacek Bialy
"Tylko rosyjski węgiel uratuje nas przed smogiem" (c) Adam Bielan
  -- - A kogo tam w PiSie macie poważnego? Jest jakiś pisowiec, który np. nie kłamał, nie oszukiwał? Jakieś nazwisko możesz podać, chociaż jedno?

Twoje zdrowie - a teraz idź se pobiegaj z orangutanem..

Data: 2019-09-21 15:32:49
Autor: Trefniś
W dniu .09.2019 o 14:14 Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:

> [...]

I to by było na tyle jeśli chodzi o rozdwojenie jaźni.
Ale ty pewnie z tych co wyznają strategię "No i ch..."

Nic mi do PiS, to nie moja bajka. Gdyby się na nich nie rzucali  niedorozwinięci z opozycji, pewnie wiele złego bym napisał.
Ale dołączać do was - to dla mnie byłoby równoznaczne z samobójstwem,  tylko to byłoby honorowe.

--
Trefniś

Data: 2019-09-21 06:53:11
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 21 września 2019 15:32:57 UTC+2 użytkownik Trefniś napisał:

> [...]

Ale dołączać do was - to dla mnie byłoby równoznaczne z samobójstwem,  tylko to byłoby honorowe.

Już się tak nie kryguj. Przecież nie raz popierałeś linię przewodniej Partii.

--
Bruno

Data: 2019-09-21 16:34:55
Autor: Trefniś
W dniu .09.2019 o 15:53 Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:

> [...]

tylko to byłoby honorowe.

Już się tak nie kryguj. Przecież nie raz popierałeś linię przewodniej  Partii.

Punktowałem miałkość nieudaczników z opozycji.
To nie jest równoznaczne z popieraniem.

Chociaż z drugiej strony, jak u Matki Kurki - zgadzam się,  że lepiej dać  ludowi, niż złodziejom.
OK - częściowo popieram, ale w wyborach nie głosowałem, ani nie zagłosuję.  Będę tylko kibicował.

--
Trefniś

Data: 2019-09-21 14:46:44
Autor: A. Filip
BB interpretuje: "Tylko rosyjski węgiel uratuje nas przed smogiem" (c) Adam Bielan
[...]

Wasza partia towarzyszu ma niesłuszną linię spalania rosyjskiego gazu
jak Niemcy? :-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-09-21 05:56:44
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 21 września 2019 14:48:52 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]
>
> Słuszną linię ma nasza Partia! Taką prorosyjską!

Wasza partia towarzyszu ma niesłuszną linię spalania rosyjskiego gazu

Oczywiście:

Import gazu z Rosji w mld m^3
2014 - 8,1
2015 - 8,2
2016 - 10,2
2017 - 9,7
2018 - 9,04

--
Bruno

Data: 2019-09-21 16:24:23
Autor: A. Filip
> [...]
>
> Słuszną linię ma nasza Partia! Taką prorosyjską!

Wasza partia towarzyszu ma niesłuszną linię spalania rosyjskiego gazu

Czy pod rządami PiS spada? :-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-09-21 07:43:40
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 21 września 2019 16:26:30 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:

> Import gazu z Rosji w mld m^3
> 2014 - 8,1
> 2015 - 8,2
> 2016 - 10,2
> 2017 - 9,7
> 2018 - 9,04

Czy pod rządami PiS spada? :-)

Po tym jak solidnie wzrosło tuż po wyborach, a przecież gazoport w 2016 ruszył.

--
Bruno

Data: 2019-09-21 13:13:28
Autor: Jacek Bialy
> [...]

Czy pod rządami PiS spada? :-)

Po tym jak solidnie wzrosło tuż po wyborach, a przecież gazoport w 2016 ruszył.
-- -- -- -- -- -- --

No ruszył, będzie rozbudowany, drugi gdzieś na Zatoce Gdańskiej. Do tego Baltic Pipe, więc i ruscy obniża ceny, bo nie będą mieli wyjścia. Gaz wyeliminuje węgiel - a tobie o co biega? Mieli na komendę zdekarbonizowac Polskę, żeby ruski gaz podrożał dwukrotnie?

JB

Data: 2019-09-22 08:12:01
Autor: Runt
W dniu 2019-09-21 o 11:56, Bruno Brunowski pisze:
[...]

Kolesie tatusia premiera zacierają rączki.
Będzie można robić interesy z Putinem.

--
Runt

"Tylko rosyjski węgiel uratuje nas przed smogiem" (c) Adam Bielan