Tylko umierający

Data: 2021-04-11 07:30:10
Autor: Runt
Tylko umierający
https://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/7,35771,26959827,nie-umieraja-wiec-musza-cierpiec-szpitale-we-wroclawiu-przyjmuja.html#s=BoxLoCpLink

"Nie umierają, więc muszą cierpieć. Szpitale we Wrocławiu przyjmują seniorów tylko w stanie zagrożenia życia."

"We Wrocławiu dwa szpitale miały oddziały geriatryczne. Oba zostały zamknięte. - Mama wyła z bólu. Bałam się, że to może być rak. Od lekarki usłyszałam tylko: jedyne, czym możemy ją poczęstować, to covidem - mówi Katarzyna."

Jest "nieźle" oświadczył prezydent po spotkaniu z premierem i ministrem od zdrowia.

https://www.money.pl/gospodarka/koronawirus-firma-zwiazana-z-doradca-dudy-niezle-zarobila-na-zamowionych-przez-rzad-testach-6509275045480577a.html

"Spółka Blirt, powiązana z Jerzym Milewskim, otrzymała dwa zamówienia od Agencji Rezerw Materiałowych na dostawę testów na Covid-19 za łączną kwotę 3,5 mln zł."

Można? ;-)))

--
Runt

Thanks for visiting and have a fantastic day!

Data: 2021-04-11 04:52:52
Autor: Zygmunt Yörgensen
Tylko umierający
Runt napisał(a):

"We Wrocławiu dwa szpitale miały oddziały geriatryczne. Oba zostały zamknięte. - Mama wyła z bólu. Bałam się, że to może być rak.

Koronawirus najważniejszy pajdziu, tak mówili eksperci w stacji TVM.

http://www.grzechy-platformy.org/sluzba-zdrowia/

Tylko umierający