Tylko w latach 1980-1981 wychodziła prawda na ¶wiatło dzienne

Data: 2011-10-01 12:16:18
Autor: boukun
Tylko w latach 1980-1981 wychodziła prawda na ¶wiatło dzienne
W latach od sierpnia 1980 do 13 grudnia 1981
roku zacz±ł się na krótko w Polsce dobrobyt..., gdyby nie stan wojenny i wynikły
z niego dzisiejszy kurewski kapitalizm i wyzysk...

W PRL-u Polacy produkowali o 100% wiecej, jak dzisiaj, a Polacy
strajkowali i protestowali, bo za naszymi plecami produkt nasz elity wysylaly za
darmo na wschód i na zachód. Tylko w jeleniogórskiej rzezni dziennie bito ponad
700 sztuk trzody, lub 150 sztuk bydla, albo 350 sztuk trzody i 65 sztuk bydla,
we Wroclawiu dziennie bito ponad 2000 sztuk bydla, podobnie w Legnicy i
Walbrzychu, do tego dochodzi Boleslawiec i inne podzaklady zrzeszone w OPPMs
Wroclaw (Okregowe Przedsiebiorstwo Przemyslu Miesnego). Dzisiaj banda czworga
wszystko rozkradla i zaorala, wszystkie te zaklady sa polikwidowane, w ich
miejsce nic nowego nie powstalo, drobne masarnie, które i w PRLu funkcjonowaly,
w zupelnosci zaspakajaja polski rynek. Dlaczego tak sie dzieje? Bo wówczas nas
okradano i dzisiaj nas sie okrada, wówczas wysylano mieso na zachód i wschód i
trzymano nas w przeswiadczeniu, ze miesa brak, a dzisiaj sprowadza sie mieso w
nocy z Francji do Intermarche, bo Polacy sa niewolnikami we wlasnym kraju i
smietnikiem Europy i swiata. Tylko w latach 1980-1981 wychodzila prawda na
swiatlo dzienne...

boukun

Data: 2011-10-01 20:43:22
Autor: jadrys
Tylko w latach 1980-1981 wychodziła prawda na światło dzienne
W dniu 2011-10-01 12:16, boukun pisze:
W latach od sierpnia 1980 do 13 grudnia 1981
roku zaczÄ…Ĺ‚ siÄ™ na krĂłtko w Polsce dobrobyt...,
boukun

Czym on się objawiał? Bo z tego co ja sobie przypominam, wtedy wlaśnie było najgorzej.. Strajk gonił strajk. Polska gospodarka praktycznie stanęła. Nawet za papierosami ostawiały się kilkudziesięcioosobowe kolejki.

Data: 2011-10-01 21:21:06
Autor: pluton
Tylko w latach 1980-1981 wychodziła prawda na ¶wiatło dzienne
Czym on się objawiał? Bo z tego co ja sobie przypominam, wtedy wla¶nie
było najgorzej.. Strajk gonił strajk. Polska gospodarka praktycznie
stanęła. Nawet za papierosami ostawiały się kilkudziesięcioosobowe
kolejki.

Niemozliwe. Ja mieszkalem nad sklepem miesnym i zadnych kolejek po papierosy
nie widzialem.

Nullification

Data: 2011-10-01 22:13:02
Autor: jadrys
W dniu 2011-10-01 21:21, pluton pisze:
[...]

Jawnym oszustwem chcesz naginać prawdę? Gdzie ja kiedykolwiek pisałem że czasem nie trzeba było stać w kolejce? Pisałem tylko o bzdurze wymyślonej przez propagandą a powtarzanej przez bezmyślnych imbecyli o zajmowaniu miejsca w kolejkach po chleb o północy.

Data: 2011-10-01 22:40:28
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j67sca$92v$1news.onet.pl...
[...]

Permanentnie trzeba było stać w kolejce. Po wszystko. Jedynie musztardę i ocet kupowało się bez kolejki. I ja na tych właśnie produktach spożywczych przeżyłem cały PRL. Wprawdzie obecnie mam kłopoty z sercem, ale to nie od musztardy i octu, bo te produkty spożywcze są niezwykle zdrowe i sycące.

Data: 2011-10-02 20:04:49
Autor: jadrys
[...]

Zbyt często powołujesz się na to swoje chore serce. To ukryta prośba o łagodne traktowanie na psp?
A wracając do sprawy - za komuny szybkość w zakupie bułek, chleba, masła itp. nie różniła się od tej dzisiejszej. Powiem nawet więcej - w tych dużych sklepach trwa to dłużej jak za pseudokomunu..

Data: 2011-10-02 20:07:22
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j6a922$7kh$2news.onet.pl...

[...]

Nie. To jest przejaw uczciwości. Nie obciążam za to PRL-u (za serce).

Data: 2011-10-02 05:56:18
Autor: stevep
Dnia 01-10-2011 o 22:13:02 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Jawnym oszustwem chcesz naginać prawdę? Gdzie ja kiedykolwiek pisałem że  czasem nie trzeba było stać w kolejce? Pisałem tylko o bzdurze  wymy¶lonej przez propagand± a powtarzanej przez bezmy¶lnych imbecyli o  zajmowaniu miejsca w kolejkach po chleb o północy.

Po mięso kretynie, zawsze musisz rżn±ć głupa, przecież i tak jeste¶  najgłupszy na psp.

--
stevep

Data: 2011-10-02 05:54:58
Autor: stevep
Tylko w latach 1980-1981 wychodziła prawda na światło dzienne
Dnia 01-10-2011 o 21:21:06 pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

Czym on siê objawia³? Bo z tego co ja sobie przypominam, wtedy wla¶nie
byÂło najgorzej.. Strajk goniÂł strajk. Polska gospodarka praktycznie
stanĂŞÂła. Nawet za papierosami ostawiaÂły siĂŞ kilkudziesiĂŞcioosobowe
kolejki.

Niemozliwe. Ja mieszkalem nad sklepem miesnym i zadnych kolejek po  papierosy
nie widzialem.

Serio, pamiÄ™tam jak w tym czasie prowadziĹ‚em obĂłz wÄ™drowny w gĂłrach i jak  niektĂłrych uczestnikĂłw skrÄ™caĹ‚o z braku nikotyny.

--
stevep
UĹĽywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-10-02 15:21:52
Autor: boukun

Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v2pg5wmcv39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Serio, pamiętam jak w tym czasie prowadziłem obóz wędrowny w górach i jak
niektórych uczestników skręcało z braku nikotyny.
stevep

Chuj w dupÄ™ tyfusom...

boukun

Data: 2011-10-01 21:48:48
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j67muc$eek$1news.onet.pl...
[...]

Najgorzej, to się zaczęło po wprowadzeniu stanu wojennego, który teoretycznie trwa do dziś... http://www.youtube.com/watch?v=BL15EIRC1h8&feature=related

Zwróć uwagę na tego do dziś doradzającego ekonomistę na końcu...

boukun

Data: 2011-10-01 22:12:55
Autor: jadrys
W dniu 2011-10-01 21:48, boukun pisze:

[...]

Gdyby nie ten stan wojenny to chyba ludzie zaczęliby umierać z głodu.
Tak, poznaję - i kiedyś udawał madregi i teraz to robi...

Data: 2011-10-01 22:32:31
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j67sca$92v$2news.onet.pl...
[...]

Pierdolisz Jadryś jak potłuczony. Tak samo gada dzisiaj Tusk, gdyby nie on, nie będzie 300 miliardów...

Stan wojenny to kamień węgielny pod dzisiejszy system i złodziejstwo na niespotykaną skalę...

boukun

Data: 2011-10-02 20:04:42
Autor: jadrys
W dniu 2011-10-01 22:32, boukun pisze:

[...]

Ale mogłoby już wśród nas nie być boukuna, no i wielu innych. Gdyby nie stan wojenny to wojna domowa jak w banku. No i niewykluczona interwencja sowieta.

Data: 2011-10-02 20:46:11
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j6a923$7kh$3news.onet.pl...
[...]

JeĹ›li wojna domowa jak w banku, to Jaruzelski, Rakowski, Urban i KwaĹ›niewski by potem wisieli.  SowietĂłw to sobie daruj, nie wymyslej niestworzonych historii. Kurwy powinny i tak wisieć za stan wojenny i za szantaĹĽ i straszenie wojnÄ… domowÄ…...

boukun

Data: 2011-10-02 20:50:56
Autor: zdumiony
Tylko w latach 1980-1981 wychodziła prawda na światło dzienne
W dniu 2011-10-02 20:46, boukun pisze:
Jeśli wojna domowa jak w banku, to Jaruzelski, Rakowski, Urban i
Kwaśniewski by potem wisieli. Sowietów to sobie daruj, nie wymyslej
niestworzonych historii. Kurwy powinny i tak wisieć za stan wojenny i za
szantaĹĽ i straszenie wojnÄ… domowÄ…...

Nie chciałbym wariantu libijskiego

Data: 2011-10-02 21:00:09
Autor: boukun

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:j6abqf$5rc$3news.onet.pl...
[...]

Strach na lachy. Lepiej niech krew się poleje pół roku i z bandytami reżimowymi na szafot, niż krwawicę przelewać przez pokolenia, jak to ma już miejsce od 1981 roku...

boukun

Data: 2011-10-02 21:13:08
Autor: zdumiony
W dniu 2011-10-02 21:00, boukun pisze:
Strach na lachy. Lepiej niech krew się poleje pół roku i z bandytami
reżimowymi na szafot, niż krwawicę przelewać przez pokolenia, jak to ma
juĹĽ miejsce od 1981 roku...

A dranie wymordujÄ… wszystkich co lepszych?

Data: 2011-10-02 21:14:11
Autor: boukun

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:j6ad42$5rc$6news.onet.pl...
[...]

KtĂłrzy dranie, a ktĂłrzy to lepsi?

boukun

Data: 2011-10-03 05:14:07
Autor: stevep
Tylko w latach 1980-1981 wychodziła prawda na ¶wiatło dzienne
Dnia 02-10-2011 o 21:00:09 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomo¶ci  news:j6abqf$5rc$3news.onet.pl...
W dniu 2011-10-02 20:46, boukun pisze:
Je¶li wojna domowa jak w banku, to Jaruzelski, Rakowski, Urban i
Kwa¶niewski by potem wisieli. Sowietów to sobie daruj, nie wymyslej
niestworzonych historii. Kurwy powinny i tak wisieć za stan wojenny i  za
szantaż i straszenie wojn± domow±...

[...]

Ale idiot.

--
stevep

Data: 2011-10-03 05:13:28
Autor: stevep
Dnia 02-10-2011 o 20:04:42 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

W dniu 2011-10-01 22:32, boukun pisze:

Najgorzej, to się zaczęło po wprowadzeniu stanu wojennego, który  teoretycznie trwa do dzi¶...  http://www.youtube.com/watch?v=BL15EIRC1h8&feature=related

Zwróć uwagę na tego do dzi¶ doradzaj±cego ekonomistę na końcu...

boukun

Gdyby nie ten stan wojenny to chyba ludzie zaczęliby umierać z głodu.
Tak, poznaję - i kiedy¶ udawał madregi i teraz to robi...

Pierdolisz Jadry¶ jak potłuczony. Tak samo gada dzisiaj Tusk, gdyby nie  on, nie będzie 300 miliardów...

Stan wojenny to kamień węgielny pod dzisiejszy system i złodziejstwo na  niespotykan± skalę...

boukun

Ale mogłoby już w¶ród nas nie być boukuna, no i wielu innych.. Gdyby nie  stan wojenny to wojna domowa jak w banku. No i niewykluczona interwencja  sowieta.

A co z końcem ¶wiata?

--
stevep

Data: 2011-10-01 20:59:24
Autor: pluton
[...]

Jezeli drobne masarnie w zupelnosci zaspakajaja polski rynek to po chuj nam
bic w jeleniogórskiej rzezni dziennie ponad 700 sztuk trzody,
lub 150 sztuk bydla, albo 350 sztuk trzody i 65 sztuk bydla,
po chuj nam we Wroclawiu dziennie bic ponad 2000 sztuk bydla,
podobnie w Legnicy i  Walbrzychu, po chuj ma do tego dochodzic Boleslawiec
i inne podzaklady zrzeszone w OPPMs Wroclaw ?

pozdrawiam
pluton

Data: 2011-10-01 21:50:47
Autor: boukun
Tylko w latach 1980-1981 wychodziła prawda na ¶wiatło dzienne

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j67o2i$imn$1inews.gazeta.pl...
[...]

No wła¶nie, ci co sprzedali Polskę od 1989 roku też z takiego założenia wychodzili... Ludzi na ¶mietnik, a mięso sprowadza się noc± z Francji i rynek zaspokojony...

boukun

Data: 2011-10-01 22:01:49
Autor: pluton
> [...]

No wła¶nie, ci co sprzedali Polskę od 1989 roku też z takiego założenia
wychodzili... Ludzi na ¶mietnik, a mięso sprowadza się noc± z Francji i

Jezeli drobne masarnie w zupelnosci zaspokajaja polski rynek to po chuj nam
mięso sprowadzac noc± z Francji ?
Przeciez nikt go nie kupi, skoro drobne masarnie w zupelnosci zaspokajaja
polski rynek .

Nullification

Data: 2011-10-01 22:33:52
Autor: boukun
Tylko w latach 1980-1981 wychodziła prawda na ¶wiatło dzienne

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j67rnh$h0$1inews.gazeta.pl...
> [...]

mięso sprowadzac noc± z Francji ?
Przeciez nikt go nie kupi, skoro drobne masarnie w zupelnosci zaspokajaja

-- pozdrawiam
P.L.U.T.O.N.

To była przeno¶nia, dopowiedziane jest potem przecież, po co likwiduje się nasz przemysł...

boukun

Data: 2011-10-01 22:48:50
Autor: pluton
Tylko w latach 1980-1981 wychodziła prawda na ¶wiatło dzienne

To była przeno¶nia, dopowiedziane jest potem przecież, po co likwiduje się
nasz
przemysł...

A po chuj utrzymywac ten przemysl, skoro drobne masarnie w zupelnosci
zaspokajaja polski rynek ?

Juz pominawszy to, ze utrzymanie tego przemyslu duzo kosztuje,
to po chuj bic w jeleniogórskiej rzezni dziennie ponad 700 sztuk trzody,
lub 150 sztuk bydla, albo 350 sztuk trzody i 65 sztuk bydla,
i po chuj nam we Wroclawiu dziennie bic ponad 2000 sztuk bydla,
podobnie w Legnicy i  Walbrzychu, skoro to mieso trzeba potem
wypierdolic na smietnik, bo nikt go nie kupuje, poniewaz

Data: 2011-10-01 23:10:34
Autor: boukun
Tylko w latach 1980-1981 wychodziła prawda na ¶wiatło dzienne

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j67ufn$9d9$1inews.gazeta.pl...

[...]

Męczysz mnie... Jak zaspakajaj±, jak sprowadzaj± ¶mieci z zachodu? Polski przemysł nie trzeba było utrzymywać, trzeba było ludziom tylko dawać prace i godziwe zarobki, a teraz ludzie za chlebem tułaj± się po całym ¶wiecie i czekaj± na otwarcie granic do Ameryki...

Juz pominawszy to, ze utrzymanie tego przemyslu duzo kosztuje,

Co kurwa kosztuje? Kto utrzymywał przemysł? Przemysł każdy sam się utrzymywał, tylko politycy, którzy zaplanowali przemysł rozkra¶ć, zaczęli się Ľle gospodarzyć i doprowadzali wszystko do ruiny, by potem zrabować...

boukun

Data: 2011-10-02 09:54:42
Autor: pluton
> [...]

tylko politycy, którzy zaplanowali przemysł rozkra¶ć, zaczęli się Ľle
gospodarzyć i doprowadzali wszystko do ruiny, by potem zrabować...

Jak przemysl sam sie utrzymuje, to zaloz sobie jakis przemysl,
bedziesz dobrze gospodarzyl i bedziesz mial za darmo kupe kasy.
I nikt ci tego nie doprowadzi do ruiny, bo sam bedziesz rzadzil w tym
przemysle.

Nullification

Data: 2011-10-02 15:23:30
Autor: boukun
Tylko w latach 1980-1981 wychodziła prawda na ¶wiatło dzienne

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j695g3$o5$1inews.gazeta.pl...
> [...]

bedziesz dobrze gospodarzyl i bedziesz mial za darmo kupe kasy.
I nikt ci tego nie doprowadzi do ruiny, bo sam bedziesz rzadzil w tym

Przemysł państwowy, przemysł państwowy się sam utrzymuje..., chyba, że państwo go celowo Ľle zarz±dza, żeby naród okra¶ć i pu¶cić na bruk... Mafia cię zawsze zniszczy...

boukun

Data: 2011-10-02 16:20:28
Autor: pluton
[...]

Rozumiem! To dlatego politycy nie chca prywatyzowac przemyslu,
zeby miec co niszczyc.

Nullification

Data: 2011-10-02 16:24:12
Autor: boukun
Tylko w latach 1980-1981 wychodziła prawda na ¶wiatło dzienne

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j69s3c$4a4$1inews.gazeta.pl...

[...]

Mało to "sprywatyzowali" czyt. rozkradli od 1989 roku?

boukun

Data: 2011-10-02 16:38:08
Autor: pluton
Tylko w latach 1980-1981 wychodziła prawda na ¶wiatło dzienne

Mało to "sprywatyzowali" czyt. rozkradli od 1989 roku?

Na pewno bardzo duzo. Masz moze liste tego, co ukradli Kaczynscy ?

Nullification

Data: 2011-10-02 20:46:59
Autor: boukun
Tylko w latach 1980-1981 wychodziła prawda na ¶wiatło dzienne

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j69t4h$730$1inews.gazeta.pl...

Mało to "sprywatyzowali" czyt. rozkradli od 1989 roku?

Na pewno bardzo duzo. Masz moze liste tego, co ukradli Kaczynscy ?

-- pozdrawiam
P.L.U.T.O.N.

Było też trochę, od Telegrafu itd.

boukun

Data: 2011-10-02 21:21:53
Autor: pluton
Tylko w latach 1980-1981 wychodziła prawda na ¶wiatło dzienne

> Na pewno bardzo duzo. Masz moze liste tego, co ukradli Kaczynscy ?

Było też trochę, od Telegrafu itd.

Telegraf to byl jakis przemysl panstwowy ubijajacy
 miesiecznie 1000 zwierzakow ?

Nullification

Data: 2011-10-02 16:33:19
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

Przoduje w tym PiS na czele z prezesem.

--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Tylko w latach 1980-1981 wychodziła prawda na ¶wiatło dzienne