Tylko w latach 1980-1981 wychodziła prawda na światło dzienne

Data: 2011-10-01 20:59:24
Autor: pluton
Tylko w latach 1980-1981 wychodziła prawda na światło dzienne
Tylko w jeleniogórskiej rzezni dziennie bito ponad
700 sztuk trzody, lub 150 sztuk bydla, albo 350 sztuk trzody i 65 sztuk
bydla,
we Wroclawiu dziennie bito ponad 2000 sztuk bydla, podobnie w Legnicy i
Walbrzychu, do tego dochodzi Boleslawiec i inne podzaklady zrzeszone w
OPPMs
Wroclaw (Okregowe Przedsiebiorstwo Przemyslu Miesnego). Dzisiaj banda
czworga
wszystko rozkradla i zaorala, wszystkie te zaklady sa polikwidowane, w ich
miejsce nic nowego nie powstalo, drobne masarnie, które i w PRLu
funkcjonowaly,
w zupelnosci zaspakajaja polski rynek.

Jezeli drobne masarnie w zupelnosci zaspakajaja polski rynek to po chuj nam
bic w jeleniogórskiej rzezni dziennie ponad 700 sztuk trzody,
lub 150 sztuk bydla, albo 350 sztuk trzody i 65 sztuk bydla,
po chuj nam we Wroclawiu dziennie bic ponad 2000 sztuk bydla,
podobnie w Legnicy i  Walbrzychu, po chuj ma do tego dochodzic Boleslawiec
i inne podzaklady zrzeszone w OPPMs Wroclaw ?

pozdrawiam
pluton

Data: 2011-10-01 21:50:47
Autor: boukun

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j67o2i$imn$1inews.gazeta.pl...
[...]

No właśnie, ci co sprzedali Polskę od 1989 roku też z takiego założenia wychodzili... Ludzi na śmietnik, a mięso sprowadza się nocą z Francji i rynek zaspokojony...

boukun

Data: 2011-10-01 22:01:49
Autor: pluton
> [...]

No właśnie, ci co sprzedali Polskę od 1989 roku też z takiego założenia
wychodzili... Ludzi na śmietnik, a mięso sprowadza się nocą z Francji i

Jezeli drobne masarnie w zupelnosci zaspokajaja polski rynek to po chuj nam
mięso sprowadzac nocą z Francji ?
Przeciez nikt go nie kupi, skoro drobne masarnie w zupelnosci zaspokajaja
polski rynek .

Nullification

Data: 2011-10-01 22:33:52
Autor: boukun

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j67rnh$h0$1inews.gazeta.pl...
> [...]

mięso sprowadzac nocą z Francji ?
Przeciez nikt go nie kupi, skoro drobne masarnie w zupelnosci zaspokajaja

-- pozdrawiam
P.L.U.T.O.N.

To była przenośnia, dopowiedziane jest potem przecież, po co likwiduje się nasz przemysł...

boukun

Data: 2011-10-01 22:48:50
Autor: pluton
Tylko w latach 1980-1981 wychodziła prawda na światło dzienne

To była przenośnia, dopowiedziane jest potem przecież, po co likwiduje się
nasz
przemysł...

A po chuj utrzymywac ten przemysl, skoro drobne masarnie w zupelnosci
zaspokajaja polski rynek ?

Juz pominawszy to, ze utrzymanie tego przemyslu duzo kosztuje,
to po chuj bic w jeleniogórskiej rzezni dziennie ponad 700 sztuk trzody,
lub 150 sztuk bydla, albo 350 sztuk trzody i 65 sztuk bydla,
i po chuj nam we Wroclawiu dziennie bic ponad 2000 sztuk bydla,
podobnie w Legnicy i  Walbrzychu, skoro to mieso trzeba potem
wypierdolic na smietnik, bo nikt go nie kupuje, poniewaz

Data: 2011-10-01 23:10:34
Autor: boukun

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j67ufn$9d9$1inews.gazeta.pl...

[...]

Męczysz mnie... Jak zaspakajają, jak sprowadzają śmieci z zachodu? Polski przemysł nie trzeba było utrzymywać, trzeba było ludziom tylko dawać prace i godziwe zarobki, a teraz ludzie za chlebem tułają się po całym świecie i czekają na otwarcie granic do Ameryki...

Juz pominawszy to, ze utrzymanie tego przemyslu duzo kosztuje,

Co kurwa kosztuje? Kto utrzymywał przemysł? Przemysł każdy sam się utrzymywał, tylko politycy, którzy zaplanowali przemysł rozkraść, zaczęli się źle gospodarzyć i doprowadzali wszystko do ruiny, by potem zrabować...

boukun

Data: 2011-10-02 09:54:42
Autor: pluton
> [...]

tylko politycy, którzy zaplanowali przemysł rozkraść, zaczęli się źle
gospodarzyć i doprowadzali wszystko do ruiny, by potem zrabować...

Jak przemysl sam sie utrzymuje, to zaloz sobie jakis przemysl,
bedziesz dobrze gospodarzyl i bedziesz mial za darmo kupe kasy.
I nikt ci tego nie doprowadzi do ruiny, bo sam bedziesz rzadzil w tym
przemysle.

Nullification

Data: 2011-10-02 15:23:30
Autor: boukun

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j695g3$o5$1inews.gazeta.pl...
> [...]

bedziesz dobrze gospodarzyl i bedziesz mial za darmo kupe kasy.
I nikt ci tego nie doprowadzi do ruiny, bo sam bedziesz rzadzil w tym

Przemysł państwowy, przemysł państwowy się sam utrzymuje..., chyba, że państwo go celowo źle zarządza, żeby naród okraść i puścić na bruk... Mafia cię zawsze zniszczy...

boukun

Data: 2011-10-02 16:20:28
Autor: pluton
[...]

Rozumiem! To dlatego politycy nie chca prywatyzowac przemyslu,
zeby miec co niszczyc.

Nullification

Data: 2011-10-02 16:24:12
Autor: boukun

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j69s3c$4a4$1inews.gazeta.pl...

[...]

Mało to "sprywatyzowali" czyt. rozkradli od 1989 roku?

boukun

Data: 2011-10-02 16:38:08
Autor: pluton
Tylko w latach 1980-1981 wychodziła prawda na światło dzienne

Mało to "sprywatyzowali" czyt. rozkradli od 1989 roku?

Na pewno bardzo duzo. Masz moze liste tego, co ukradli Kaczynscy ?

Nullification

Data: 2011-10-02 20:46:59
Autor: boukun

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j69t4h$730$1inews.gazeta.pl...

Mało to "sprywatyzowali" czyt. rozkradli od 1989 roku?

Na pewno bardzo duzo. Masz moze liste tego, co ukradli Kaczynscy ?

-- pozdrawiam
P.L.U.T.O.N.

Było też trochę, od Telegrafu itd.

boukun

Data: 2011-10-02 21:21:53
Autor: pluton
Tylko w latach 1980-1981 wychodziła prawda na światło dzienne

> Na pewno bardzo duzo. Masz moze liste tego, co ukradli Kaczynscy ?

Było też trochę, od Telegrafu itd.

Telegraf to byl jakis przemysl panstwowy ubijajacy
 miesiecznie 1000 zwierzakow ?

Nullification

Data: 2011-10-02 16:33:19
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

Przoduje w tym PiS na czele z prezesem.

Tylko w latach 1980-1981 wychodziła prawda na światło dzienne