Tylko wariat polecialby takim gruchotem

Data: 2010-07-22 14:40:41
Autor: [he®sk]
Tylko wariat polecialby takim gruchotem
skoro tak, to dlaczego zabral jeszcze ze soba 95 osob w tym
4 generalow i szefa bbn? dla konusow z pis wyjasniam skrot bbn:
Biuro Bezpieczenstwa Narodowego. szefem tego biura byl s.p.
aleksander szczyglo, przydupas s.p. lecha. by bylo ciekawiej
remont feralnego tu-154 w samarze zlecilo towarzystwo m.in.
4 generalow ktorzy zgineli w katastrofie. by bylo jeszcze smieszniej przetarg dotyczyl malych samolotow, a nie typu
tu-154. pis kolejny raz wyszedl na idiotow.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2010-07-22 14:54:26
Autor: Lorn
W dniu 2010-07-22 14:40, "[he®sk]" pisze:
[...]

Myślą przewodnią PiS`u jest: 'Narzucić swój idiotyzm innym'. Pięcio letnie dziecko znajdzie różnicę między *samolocikiem* '15 miejsc' do Tu154M ;) Dwaj Panowie gniewni, tej różnicy nie dostrzegają :)

Data: 2010-07-22 17:35:39
Autor: the_foe
[...]

z tego co pamietam Prezydent dostaje na wydatki ok 170 mln zl rocznie. To w praktyce wiecej niz ma rzad, bo rzad musi sie rozliczac z kazdej zlotowki, a Palac Prezydencki dostaje kase i robi z tym co chce. Wyczarterowanie samolotu na ta podroz to mniej niz 100 tys dolarow czyli mniej niz pol procenta rocznego budzetu. Az tylu dworzan mial LK ze musial oszczedzac latajac darmowymi "rzechami" ?

--
the_foe

Data: 2010-07-22 11:13:38
Autor: precz z PO
the_foe pisze:

Wyczarterowanie samolotu na ta podroz to mniej niz 100 tys dolarow czyli mniej niz pol procenta rocznego budzetu. Az tylu dworzan mial LK ze musial oszczedzac latajac darmowymi "rzechami" ?

A może warto zapytać twórce polskiego cudu gospodarczego, gdzie się
podziały jego obiecanki z roku 2008:

"Po tym, jak rz±dowy samolot TU-154 zamarzł na lotnisku w Ułan Bator, stało się jasne, że tym sprzętem nie da się już latać. Zapadła więc decyzja: w najbliższym czasie rz±d kupi nowe maszyny.

Jak powiedział premier Donald Tusk, samoloty zostan± kupione w ci±gu kilku, kilkunastu tygodni, ale prawdopodobnie nie w drodze przetargu,
a na podstawie decyzji Rady Ministrów, żeby było szybciej. Ostateczne decyzje w tej sprawie maj± zapa¶ć po powrocie prezydenta Lecha Kaczyńskiego z wizyty w Azji.

- Rozmawiali¶my z panem ministrem Klichem w nomen omen samolocie marki Jak o tym, że niewykluczone, że po powrocie prezydenta - ponieważ on także musi być współuczestnikiem tej decyzji z oczywistych względów, jako główny użytkownik samolotów specjalnych - podejmiemy decyzję o nadzwyczajnej procedurze, takiej bardzo przyspieszonej - powiedział Tusk.

Zakup, jak tłumaczył premier, nie będzie szczególnie imponuj±cy, ale taki, który "zapewni elementarne bezpieczeństwo, szczególnie prezydentowi"." "

Data: 2010-07-22 18:23:00
Autor: Neko
Tylko wariat polecialby takim gruchotem
Użytkownik ""[heRsk]"" <~euro?bigbrednie@interia.pl> napisał

[...]

Tusek obiecal nowe samoloty. Oczywiscie, na obiecankach
sie skonczylo. I teraz jeszcze blaga o 500 dni spokoju, zeby
leń mogl sobie dalej nic nie robic. Tylko ze jak tak dalej pojdzie
to nie starczy taczek aby Narod mogl wywiezc obiecujacy
rzad wprost do Baltyku.

A koniec ery PO niechybnie sie zbliza...

Data: 2010-07-22 18:26:22
Autor: Bogdan Idzikowski
Tylko wariat polecialby takim gruchotem

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i29r9c$kr9$1news.onet.pl...
[...]

Ale jakie¶ samoloty lataj± za 25 baniek rocznie.
I to Tusek zrobił.
A Kaczyński nie potrafił.

Data: 2010-07-22 23:17:08
Autor: Kaczysta
Tylko wariat polecialby takim gruchotem

Użytkownik ""[heRsk]"" <~euro?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hmeg46tub61eu2k64s6b34bsuafaa8jev94ax.com...
[...]
Zamiar lotu do Katynia został zgłoszony zim± 2010 roku. Nie ma czego¶ takiego jak "samolot prezydencki" (a to usilnie wmawiaj± "merdia") - za sprawy transportu delegacji międzynarodowych odpowiada rz±d. I to rz±d zadecydował o podstawieniu do lotu 10 kwietnia tego, a nie innego samolotu RZˇDOWEGO. Warto wieć tu zapytać - czy dypozytor tego samolotu wiedział, że podstawia gruchota w fatalnym stanie czy też nie wiedział o tym, że to ruina? W obu wypadkach to poważna okoliczno¶ć obci±żaj±ca dla dysponenta tego samolotu.
AZ

Data: 2010-07-23 02:22:58
Autor: zbig
On 22 Lip, 23:17, "Kaczysta" <mecha...@gmail.pl> wrote:
Użytkownik ""[heRsk]"" <~euro?bigbred...@interia.pl> napisał w wiadomo¶cinews:hmeg46tub61eu2k64s6b34bsuafaa8jev94ax.com...> skoro tak, to dlaczego zabral jeszcze ze soba 95 osob w tym
> [...]

sprawy transportu delegacji międzynarodowych odpowiada rz±d. I to rz±d
zadecydował o podstawieniu do lotu 10 kwietnia tego, a nie innego samolotu

Kaczyński miał inne zdanie na ten temat:
"Kiedy w Poznaniu Kaczyński wszedł do samolotu, Tusk przywitał się z
nim, po czym od razu wskazał mu oddzieln± salonkę. "Zdziwiłem się, bo
przecież to mój samolot. A premier czuje się tu jak gospodarz" -
relacjonował dziennikarzom na pokładzie roze¶miany prezydent."

Data: 2010-07-23 07:44:21
Autor: Bogdan Idzikowski
Tylko wariat polecialby takim gruchotem

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c48b557$0$19165$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Samolot był sprawny do momentu zajebania w glebę.

Data: 2010-07-23 08:14:57
Autor: Andrzej Adam Filip
"Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> pisze:
Użytkownik ""[heRsk]"" <~euro?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:hmeg46tub61eu2k64s6b34bsuafaa8jev94ax.com...
[...]
Zamiar lotu do Katynia został zgłoszony zimą 2010 roku. Nie ma czegoś takiego jak "samolot prezydencki" (a to usilnie wmawiają "merdia") - za sprawy transportu delegacji międzynarodowych odpowiada rząd. I to rząd zadecydował o podstawieniu do lotu 10 kwietnia tego, a nie innego samolotu RZĄDOWEGO. Warto wieć tu zapytać - czy dypozytor tego samolotu wiedział, że podstawia gruchota w fatalnym stanie czy też nie wiedział o tym, że to ruina? W obu wypadkach to poważna okoliczność obciążająca dla dysponenta tego samolotu.
AZ

Czy samolot zawiódł *przed* przekroczeniem *bezpiecznego* progu
wysokości 100m (dla zobaczenia pasa przy lądowaniu bez widoczności) *lub bardzo wkrótce PO*?

Nie po to "ostrożny producent" wpierdala do instrukcji obsługi samolotu pasażersiego "marginesy bezpieczeństwa" żeby potem odpowiadać
za co siÄ™ stanie gdy "durni uĹĽytkownicy" je przekroczÄ… bo moĹĽe bardzo
spokojnie  twierdzić ĹĽe zrobili to "na *wĹ‚asne Ĺ›wiadome* ryzyko".
Boeing i Airbus w tym zakresie "unikania odpowiedzialności" Tupolewom
nie ustępują jak jestem przekonany bez konieczności jakiegokolwiek
sprawdzania.

Natomiast to w jaki sposĂłb minister MON Klich (PO) unika *politycznej*
odpowiedzialności "za Smoleńsk już dawno prestało być "tylko niesmaczne".
Samolot, piloci i przygotowanie do lotu było w gestii jego resortu.

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Kto pierwszy ten lepszy.

Data: 2010-07-23 08:25:01
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:mce1v5018g+A7N@nancy.huge.strangled.net...
Czy samolot zawiódł *przed* przekroczeniem *bezpiecznego* progu
wysokości 100m (dla zobaczenia pasa przy lądowaniu bez widoczności)
*lub bardzo wkrĂłtce PO*?

Samolot był sprawny do momentu zajebania w glebę.

Data: 2010-07-23 15:18:45
Autor: Andrzej Adam Filip
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> pisze:
[...]

HGW = Jak to można *BEZDYSKUSYJNIE* potwierdzić gdy samolot jest w proszku?
Można co najwyżej twierdzić że zarejestrowane parametry lotu (przez
czarnÄ… skrzynkÄ™) nie wskazujÄ… na awariÄ™ oraz nie stwierdzono awarii na
podstawie zebranego "proszku".

Samolot był sprawny sporo poza momentem gdy lądowanie powinno
zostać przerwane (wysokość 100m bez widoczności pasa) *a nie zostało*.

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Gdzie jest miód, tam będą i pszczoły, gdzie piękna dziewczyna, tam

Data: 2010-07-23 10:53:33
Autor: [he®sk]
Tylko wariat polecialby takim gruchotem
On Fri, 23 Jul 2010 08:14:57 +0200, Andrzej Adam Filip <anfi@xl.wp.pl>
wrote:

 [...]

Samolot, piloci i przygotowanie do lotu było w gestii jego resortu.

 i resort przygotowal samolot. nie przewidzial tylko, ze prezio
 zmusi pilotow do ladowania w warunkach bliskich samobojstwu.

Data: 2010-07-23 15:21:06
Autor: Andrzej Adam Filip
"[he®sk]" <~euro€bigbrednie@interia.pl> pisze:
On Fri, 23 Jul 2010 08:14:57 +0200, Andrzej Adam Filip <anfi@xl.wp.pl>
wrote:

 [...]

Samolot, piloci i przygotowanie do lotu było w gestii jego resortu.

 i resort przygotowal samolot. nie przewidzial tylko, ze prezio
 zmusi pilotow do ladowania w warunkach bliskich samobojstwu.

Prezydent stał w kokpicie z pistolecikiem na głowami pilotów?

Obecne "sugestie" sugerujÄ… ĹĽe "przekaĹşnikiem naciskĂłw" obecnym w
kokpicie miaĹ‚by być Gen. BĹ‚asik  czyli *podwĹ‚adny ministra Klicha (PO)*.

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Myśl - oto główny wróg cesarza.

Data: 2010-07-23 10:53:32
Autor: [he®sk]
Tylko wariat polecialby takim gruchotem
On Thu, 22 Jul 2010 23:17:08 +0200, "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl>
wrote:

Zamiar lotu do Katynia został zgłoszony zim± 2010 roku.

 nie prawda. "zamiar" powstal zaraz po zaproszeniu tuska przez putina.

Nie ma czego¶ takiego jak "samolot prezydencki" (a to usilnie wmawiaj± "merdia") - za sprawy transportu delegacji międzynarodowych odpowiada rz±d.

 nie jest wazne jak go nazwie macierewicz. moze byc samolot tuska.

I to rz±d zadecydował o podstawieniu do lotu 10 kwietnia tego,
a nie innego samolotu RZˇDOWEGO.

 nie powtazraj za macierewiczo-zielinskim. 07 kwietnia tym samym
 samolotem ladowal w smolensku tusk. wg ciebie rzad (konkretnie kto?)
 decyduje o tym ktorym samolotem poleci ten czy inny vip?
Warto wieć tu zapytać - czy dypozytor tego samolotu wiedział, że podstawia gruchota w fatalnym stanie czy też nie wiedział o tym, że to ruina?

 07.04 tym gruchotem latal tusk. skoro to byl gruchot to dlaczego
 tym feralnym tu polecialo 4 generalow i szef bbn ?!
W obu wypadkach to poważna okoliczno¶ć obci±żaj±ca dla dysponenta tego samolotu.
AZ

 wybranie tuska na premiera to tez okolicznosc obciazajaca ?