Tylna lampka

Data: 2018-11-01 22:29:28
Autor: ń
Tylna lampka
Lubię CatEye Omni 5, bo ma dość szerokie kąty świecenia i oprócz migania zwracający uwagę tryb strobo.
Mocowanie na pasek zębaty najbardziej mi odpowiada, bo pasuje do wielkiego zakresu średnic.
Cena ok. 50 zł, w Carrefour niezłe podróby (bez strobo) po 12 zł
Dla bezpieczeństwa od jednej lampki lepsze są dwie lampki ;-)
I duże odblaski, np. fragmenty ubrania - dopiero co byłem zszokowany, jak cudze dziecko dosłownie świeci kurtką, a moje ledwo widać z hiper lampką.

Data: 2018-11-02 00:09:58
Autor: przemek.jedrzejczak
Tylna lampka
Meilan X6 na miasto styknie
Busch & Müller Ix-Back Senso troche lepiej
Wally plus dodatkowy odblask to chyba optimum
poza miastem full wypas czyli strobo, konkretne odblaski i kask z LED-em

Tylna lampka