Tylna lampka

Data: 2018-11-01 14:30:02
Autor: rmikke
Tylna lampka
On Thursday, 1 November 2018 22:16:42 UTC+1, Jacek  wrote:
Dzień coraz krótszy i zamierzam kupić nową tylną lampkę.
Ma być bateryjna, łatwa do zakładana i zdejmowana z roweru i aby nie była na jakieś "egzotyczne" baterie, najlepiej na R6.
Obecnie mam Sigma Cuberider, ale mam wrażenie, że w porównaniu z innymi lampkami słabo świeci.
Co byście polecali kupić? Mogę dać nawet stówkę.
Jacek

Wall-e, albo cokolwiek z półwatową diodą. Tylko zwykle sa na R3.

Tylna lampka