Tylna lampka na bat.AA

Data: 2010-01-07 21:21:27
Autor: piecia aka dracorp
Tylna lampka na bat.AA
Witam
Ułamałem ostatnio tylną lampkę podczas jazdy w lesie, za ślisko było. Przydałaby się więc nowa ale że mam pełno akumulatorków AA więc szukam takiej na AA. Tutaj http://www.velo.com.pl/www/szukaj/?k=50&id=544 znalazłem taką na AA ale trochę przydroga no chyba że warto. Mam małe ale co do lampki:
-możliwość zamocowania na rurze podsiodłowej(ew. możliwość szybkiego montażu/demontażu) -możliwość zaczepienie o szlufki plecaka/sakwy/torby
-konkretne zamykanie obudowy, coby sama się nie otwierała przy wstrząsach
-no i żeby mnie widzieli, może nawet taka coby się w dzień sprawdziła
-tryb migający/ciągły

Pozostaje jeszcze kwestia samodzielnego wykonania ale co do tylnej lampki to nie wiem jak się za nią wziąć aby obudowa spełniała w.w. wymagania i pomieściła dodatkowo baterie.

Macie jakiś swoich faworytów?

Aha sklepy raczej polskie.

--
piecia aka dracorp