Data: 2011-03-12 22:32:13 | |
Autor: ziw | |
Tylna piasta. | |
Postanowilem zrobic przeglad przed jutrzejsza wycieczka w FH-M530 i czy mi sie wydaje, czy cos tu jest nie tak.?:
http://img855.imageshack.us/img855/7024/dsc09289.jpg |
|
Data: 2011-03-12 13:52:15 | |
Autor: harman/kardon | |
Tylna piasta. | |
On 12 Mar, 22:32, "ziw" <b...@poczty.pl> wrote:
Postanowilem zrobic przeglad przed jutrzejsza wycieczka w FH-M530 i czy mi A weĽże przejedĽ długopisem kulkowym tę bieżnię na całej długo¶ci tego odbarwienia czy nie będzie czuć wgnieceń. Wtedy będziesz wiedział czy Ci się raczy ta bieżnia. Jeżeli chodzi o zmianę koloru to jest jak najbardziej normalne. Shimano ( i nie tylko) lekko bodaj oksyduje stożki i czę¶ci bębenków, wiec sił± rzeczy to schodzi. |
|
Data: 2011-03-12 23:02:06 | |
Autor: ziw | |
Tylna piasta. | |
Nie, gladkosc biezni jest ok. Chodzi mi o te troszke wyszczerbione pekniecie po obwodzie na dole biezni, one przebiega na 90% obwodu. Pytanie, czy mozna z tym jezdzic, czy raczej sie zabije, ewentualnie czy dobiore jakis bebenek bo widzialem ze tam koledzy proponowali ten?:
http://allegro.pl/hit-bebenek-do-piast-xtr-wyprzedaz-eurobike-i1496174845.html sz. |
|
Data: 2011-03-14 10:34:15 | |
Autor: granat | |
Tylna piasta. | |
ziw pisze:
Nie, gladkosc biezni jest ok. Chodzi mi o te troszke wyszczerbione pekniecie po obwodzie na dole biezni, one przebiega na 90% obwodu. Pytanie, czy mozna z tym jezdzic, czy raczej sie zabije, ewentualnie czy dobiore jakis bebenek bo widzialem ze tam koledzy proponowali ten?: wez jakiegos gwozdzia i sprawdz czy mozna odlupac kolejne fregmenty. jesli wszystko trzyma sie mocno i nic nie odpryskuje to mozna jezdzic dalej. granat |
|
Data: 2011-03-13 09:13:51 | |
Autor: bans | |
Tylna piasta. | |
W dniu 2011-03-12 22:32, ziw pisze:
czy cos tu jest nie tak.?: Jest bardzo nie tak - naucz się robić zdjęcia, na których _cokolwiek_ jest ostre. -- bans |
|
Data: 2011-03-13 11:48:49 | |
Autor: ziw | |
Tylna piasta. | |
Jest bardzo nie tak - naucz się robić zdjęcia, na których _cokolwiek_ jest ostre. Jest nie tak w sensie biezni czy zdjecia ? Moze jeszcze raz: http://img715.imageshack.us/img715/2777/dsc09292s.jpg |
|
Data: 2011-03-13 13:24:41 | |
Autor: TomaszB | |
Tylna piasta. | |
W dniu 13.03.2011 11:48, ziw pisze:
Jest nie tak w sensie biezni czy zdjecia ? Moze jeszcze raz: Jeżeli bieżnia w miejscu gdzie pracują kulki nie ma wżerów i jest równa, to składaj to z powrotem i po sprawie. Jak koniecznie chcesz się rozczulać nad ukruszoną częścią, która i tak nie ma wpływu na pracę piasty, to szukaj bębenka lub samej bieżni. Dawno temu zajeździłem bieżnie tak, że po wyjęciu stanowiła dwa oddzielne elementy odcięte w miejscu pracy kulek. Mimo takich zniszczeń było daleko od "zabicia" się. Poza luzami w tylnym kole nie stwierdziłem żadnych innych efektów wpływających na bezpieczeństwo. Mogę Ci też powiedzieć, że pęknięcie tylnej osi w czasie jazdy też nie kończy się upadkiem (dotyczy kół z hamulcami V) |
|
Data: 2011-03-13 13:59:47 | |
Autor: ziw | |
Tylna piasta. | |
Dawno temu zajeĽdziłem bieżnie tak, że po wyjęciu stanowiła dwa oddzielne elementy odcięte w miejscu pracy kulek. No wlasnie o tym myslalem, nie wiem jak glebokie jest to rozwarstwienie i nawet po odkreceniu biezni sie nie dowiem. Dobra dzieki, zastanowie sie co z tym zrobic. |
|