Tylna piasta.

Data: 2011-03-12 13:52:15
Autor: harman/kardon
Tylna piasta.
On 12 Mar, 22:32, "ziw" <b...@poczty.pl> wrote:
Postanowilem zrobic przeglad przed jutrzejsza wycieczka w FH-M530 i czy mi
sie wydaje, czy cos tu jest nie tak.?:http://img855.imageshack.us/img855/7024/dsc09289.jpg

A weźże przejedź długopisem kulkowym tę bieżnię na całej długości tego
odbarwienia czy nie będzie czuć wgnieceń. Wtedy będziesz wiedział czy
Ci się raczy ta bieżnia.
Jeżeli chodzi o zmianę koloru to jest jak najbardziej normalne.
Shimano ( i nie tylko) lekko bodaj oksyduje stożki i części bębenków,
wiec siłą rzeczy to schodzi.

Data: 2011-03-12 23:02:06
Autor: ziw
Tylna piasta.
Nie, gladkosc biezni jest ok. Chodzi mi o te troszke wyszczerbione pekniecie po obwodzie na dole biezni, one przebiega na 90% obwodu. Pytanie, czy mozna z tym jezdzic, czy raczej sie zabije, ewentualnie czy dobiore jakis bebenek bo widzialem ze tam koledzy proponowali ten?:
http://allegro.pl/hit-bebenek-do-piast-xtr-wyprzedaz-eurobike-i1496174845.html

sz.

Data: 2011-03-14 10:34:15
Autor: granat
Tylna piasta.
ziw pisze:
[...]

wez jakiegos gwozdzia i sprawdz czy mozna odlupac kolejne fregmenty. jesli wszystko trzyma sie mocno i nic nie odpryskuje to mozna jezdzic dalej.

granat

Tylna piasta.