Data: 2011-03-12 13:52:15 | |
Autor: harman/kardon | |
Tylna piasta. | |
On 12 Mar, 22:32, "ziw" <b...@poczty.pl> wrote:
Postanowilem zrobic przeglad przed jutrzejsza wycieczka w FH-M530 i czy mi A weźże przejedź długopisem kulkowym tę bieżnię na całej długości tego odbarwienia czy nie będzie czuć wgnieceń. Wtedy będziesz wiedział czy Ci się raczy ta bieżnia. Jeżeli chodzi o zmianę koloru to jest jak najbardziej normalne. Shimano ( i nie tylko) lekko bodaj oksyduje stożki i części bębenków, wiec siłą rzeczy to schodzi. |
|
Data: 2011-03-12 23:02:06 | |
Autor: ziw | |
Tylna piasta. | |
Nie, gladkosc biezni jest ok. Chodzi mi o te troszke wyszczerbione pekniecie po obwodzie na dole biezni, one przebiega na 90% obwodu. Pytanie, czy mozna z tym jezdzic, czy raczej sie zabije, ewentualnie czy dobiore jakis bebenek bo widzialem ze tam koledzy proponowali ten?:
http://allegro.pl/hit-bebenek-do-piast-xtr-wyprzedaz-eurobike-i1496174845.html sz. |
|
Data: 2011-03-14 10:34:15 | |
Autor: granat | |
Tylna piasta. | |
ziw pisze:
Nie, gladkosc biezni jest ok. Chodzi mi o te troszke wyszczerbione pekniecie po obwodzie na dole biezni, one przebiega na 90% obwodu. Pytanie, czy mozna z tym jezdzic, czy raczej sie zabije, ewentualnie czy dobiore jakis bebenek bo widzialem ze tam koledzy proponowali ten?: wez jakiegos gwozdzia i sprawdz czy mozna odlupac kolejne fregmenty. jesli wszystko trzyma sie mocno i nic nie odpryskuje to mozna jezdzic dalej. granat |
|